Komunikaty PR

Hunkemöller jeszcze bardziej pasuje klientom dzięki chmurze

2024-11-12  |  01:00
Kontakt
Patrycja Kaleta-Łuczynowicz
Linkleaders

Piotrkowska 148/150
90-631 Łódź
patrycja.kaleta|linkleaders.pl| |patrycja.kaleta|linkleaders.pl
505 223 994
https://www.linkleaders.pl/

W dynamicznie zmieniającym się środowisku branży modowej, przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem szybkiego dostosowywania się do potrzeb konsumentów i rosnących oczekiwań rynkowych. Przedstawiciele marki Hunkemöller zdecydowali się na rozwiązania SAP, z pełną świadomością, że strategia omnichanel i korzystanie z najnowszych rozwiązań animujących ruch w kanale e-commerce to najlepsza droga do rozwijania biznesu.

Liderzy branży modowej nie obawiają się innowacji technologicznych, upatrując w nich szans na biznesowy rozwój.  Z danych Statista wynika, że rynek AI w sektorze mody do 2027 roku może osiągnąć wartość 4,39 mld dolarów, podczas gdy w 2021 roku było to  636 mln dolarów. Jednocześnie, badania HubSpot pokazują, że aż 90 proc. konsumentów jest bardziej skłonnych do zakupów, a 93 proc. częściej zostaje stałymi klientami  marek z doskonałą obsługą klienta. Wyścigowi technologicznemu w branży fashion powinna więc zdecydowanie towarzyszyć świadomość, że kluczowe są te rozwiązania, pozwalające na poprawę doświadczeń klienta.

To wniosek, jaki wyciągnęła marka Hunkemöller International B.V., najszybciej rozwijający się producent bielizny w Europie. W rezultacie przeniosła się do chmury, wykorzystując rozwiązanie RISE with SAP. Marka chce dzięki temu zaoferować klientom spersonalizowane doświadczenia i nadążyć za silnym popytem.

Infrastruktura sieci Hunkemöller to ponad 850 sklepów detalicznych i 15 sklepów internetowych w 23 krajach. W pewnym momencie marka zdała sobie sprawę, że potrzebuje także zaawansowanej infrastruktury technologicznej, która mogłaby się skalować i nadążać za rozwojem brandu. Przejście z systemu lokalnego na SAP S/4HANA Cloud, private edition z Google Cloud to ważny krok w cyfrowej transformacji Hunkemöller i na drodze ku temu, aby stać się firmą opartą na danych.

Hunkemöller stosuje strategię sprzedaży wielokanałowej, dystrybuując produkty za pośrednictwem własnych sklepów oraz hurtowni i międzynarodowych franczyz. Konsekwentna działalność hurtowa była jednym z powodów, dla których firma chciała przenieść się do chmury.  Elastyczność, spersonalizowany wgląd w zachowania zakupowe klientów i innowacje, to najważniejsze potrzeby, jakie zdefiniowano z myślą o dalszym rozwoju.

Dzięki SAP S/4HANA Cloud, Hunkemöller planuje kolejny krok na drodze cyfrowej transformacji, rozpoczynając wdrażanie SAP S/4HANA for fashion and vertical business, wersji SAP S/4HANA zoptymalizowanej dla branży modowej. Rozwiązanie to pozwoli firmie zarządzać swoją działalnością: od projektowania po sprzedaż hurtową i detaliczną na jednej platformie. Dzięki temu możliwe będzie szybsze dostarczanie kolekcji we wszystkich kanałach, optymalizacja zapasów i kosztów, a także zwiększenie marż.

„Firmy wykorzystujące strategię omnichanel muszą przede wszystkim mieć prosty wgląd w działania prowadzone w różnych kanałach sprzedaży. Kluczowa jest także możliwość szerokiego analizowania i pracy z danymi, m.in. w celu wyciągania wartościowych wniosków, predykcji, obserwacji i wyprzedzania zachowań klienckich. Branża modowa, jak każda inna, wymaga rozwiązań szytych na miarę – platforma SAP S/4HANA z rozszerzeniem for fashion and vertical business jest takim właśnie rozwiązaniem. To doskonała baza do zwiększania konkurencyjności i skali działania w tym sektorze” – mówi Dorota Zaremba, wiceprezeska zarządu i dyrektorka sprzedaży w SAP Polska.

„Około 75% naszych klientów miało już do czynienia z Hunkemöller. Chcielibyśmy zaoferować im jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie, na przykład przewidując, kiedy klient chce dokonać ponownego zakupu i będąc w stanie wysłać odpowiednią ofertę we właściwym czasie. Dzięki SAP jesteśmy gotowi na kolejny etap. To będzie przełom dla naszej obsługi klienta” – mówi Gordon Smit, CTO, Hunkemöller.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Linkleaders
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.