IBA Poland nowym partnerem SAP
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Poland dołączyła do grona partnerów SAP Polska. Analityka danych i automatyzacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie łańcuchami dostaw czy migracja do chmury – na tych rozwiązaniach skupiona zostanie uwaga nowego partnera.
Polska jest kolejnym krajem, w którym spółka holdingu IBA Group wdraża rozwiązania technologiczne SAP. Współpraca pomiędzy firmami na innych rynkach trwa od blisko 30 lat i przyniosła realizacje projektów informatycznych zarówno w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych jak i w Azji Środkowej. Partnerstwo to opiera się na wykorzystaniu własnego doświadczenia, w postaci kombinacji specjalistycznej wiedzy i umiejętności, w dostarczaniu firmom potrzebnych rozwiązań.
Mamy doświadczenie we wdrażaniu kompletu rozwiązań SAP, ale ze względu na specyfikę rynku oraz aktualne wyzwania, przed którymi stoi biznes w Polsce, zamierzamy skupić się na kluczowych obszarach. To, czego obecnie szukają przedsiębiorstwa to przede wszystkim wsparcie w przyspieszeniu i uproszczeniu procesów biznesowych, tak w produkcji, dostawach jak i zarządzaniu zespołami pracowników. Analityka danych, wsparta AI i nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi pozwala na oszczędności i daje przewagę konkurencyjną. Propozycje SAP w tym obszarze należą do najbardziej zaawansowanych, dlatego decyzję o przyznaniu nam partnerstwa traktujemy jako potwierdzenie naszych kompetencji i doświadczenia – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.
Dane, analityka, sztuczna inteligencja, automatyzacja – te zagadnienia stoją na czele zainteresowań firm także w Polsce.
Ocena trendów na najbliższy czas, prezentowana w raporcie SAP „Biznes napędzany cyfrowo. Rozwój w obliczu Przemysłu 5.0”, pokazuje, jak bardzo wzrośnie znaczenie sztucznej inteligencji biznesowej w 2024 r. – prawie 60% badanych twierdzi, że organizacje, które nie inwestują w AI, stracą dystans do konkurencji.
Brak stabilności gospodarczej i wynikające z tego zagrożenia skłaniają firmy do szukania rozwiązań, które zagwarantują optymalizację procesów i zwiększą rentowność. W zależności od branży, rodzaju firmy i potencjalnego ryzyka usprawnianie procesów może obejmować wiele różnych obszarów. Producenci i dostawcy rozwiązań technologicznych oferują rozwiązania modułowe, umożliwiające elastyczny wybór. Zadaniem firm wdrożeniowych jest pomoc w analizie potrzeb i zaproponowanie optymalnych rozwiązań. W taki sposób firmy korzystają z Business Technology Platform (SAP BTP) czy Supply Chain Management (SAP DSC), narzędzi SAP do technologicznego wspierania biznesu. Przyspieszenia nabiera też trend migracji do chmury systemów ERP, które pozwalają na większą standaryzację i szybkie implementowanie innowacji.
Badanie Pracuj.pl: Polacy szukają pracy… przez telefon
Sony zapowiada cyfrowy mikrofon bezprzewodowy DWM-30
„Zetki” wolą AI od żywego człowieka - to coraz powszechniejszy trend
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.