Komunikaty PR

IBA Poland nowym partnerem SAP

2024-03-06  |  01:00
Kontakt
Marta Trzepla
Monday

Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl

IBA Poland dołączyła do grona partnerów SAP Polska. Analityka danych i automatyzacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie łańcuchami dostaw czy migracja do chmury – na tych rozwiązaniach skupiona zostanie uwaga nowego partnera.

Polska jest kolejnym krajem, w którym spółka holdingu IBA Group wdraża rozwiązania technologiczne SAP. Współpraca pomiędzy firmami na innych rynkach trwa od blisko 30 lat i przyniosła realizacje projektów informatycznych zarówno w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych jak i w Azji Środkowej. Partnerstwo to opiera się na wykorzystaniu własnego doświadczenia, w postaci kombinacji specjalistycznej wiedzy i umiejętności, w dostarczaniu firmom potrzebnych rozwiązań.

Mamy doświadczenie we wdrażaniu kompletu rozwiązań SAP, ale ze względu na specyfikę rynku oraz aktualne wyzwania, przed którymi stoi biznes w Polsce, zamierzamy skupić się na kluczowych obszarach. To, czego obecnie szukają przedsiębiorstwa to przede wszystkim wsparcie w przyspieszeniu i uproszczeniu procesów biznesowych, tak w produkcji, dostawach jak i zarządzaniu zespołami pracowników. Analityka danych, wsparta AI i nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi pozwala na oszczędności i daje przewagę konkurencyjną. Propozycje SAP w tym obszarze należą do najbardziej zaawansowanych, dlatego decyzję o przyznaniu nam partnerstwa traktujemy jako potwierdzenie naszych kompetencji i doświadczenia – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.

Dane, analityka, sztuczna inteligencja, automatyzacja – te zagadnienia stoją na czele zainteresowań firm także w Polsce.

Ocena trendów na najbliższy czas, prezentowana w raporcie SAP „Biznes napędzany cyfrowo. Rozwój w obliczu Przemysłu 5.0”, pokazuje, jak bardzo wzrośnie znaczenie sztucznej inteligencji biznesowej w 2024 r. – prawie 60% badanych twierdzi, że organizacje, które nie inwestują w AI, stracą dystans do konkurencji.

Brak stabilności gospodarczej i wynikające z tego zagrożenia skłaniają firmy do szukania rozwiązań, które zagwarantują optymalizację procesów i zwiększą rentowność. W zależności od branży, rodzaju firmy i potencjalnego ryzyka usprawnianie procesów może obejmować wiele różnych obszarów. Producenci i dostawcy rozwiązań technologicznych oferują rozwiązania modułowe, umożliwiające elastyczny wybór. Zadaniem firm wdrożeniowych jest pomoc w analizie potrzeb i zaproponowanie optymalnych rozwiązań. W taki sposób firmy korzystają z Business Technology Platform (SAP BTP) czy Supply Chain Management (SAP DSC), narzędzi SAP do technologicznego wspierania biznesu. Przyspieszenia nabiera też trend migracji do chmury systemów ERP, które pozwalają na większą standaryzację i szybkie implementowanie innowacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Badanie Pracuj.pl: Polacy szukają pracy… przez telefon Biuro prasowe
2024-11-21 | 06:00

Badanie Pracuj.pl: Polacy szukają pracy… przez telefon

Rosnące przywiązanie do technologii w codziennym życiu oraz wygoda sprawiają, że coraz więcej Polaków zwraca się ku aplikacjom mobilnym w procesie poszukiwania pracy. Jak wynika z
IT i technologie Sony zapowiada cyfrowy mikrofon bezprzewodowy DWM-30
2024-11-20 | 14:30

Sony zapowiada cyfrowy mikrofon bezprzewodowy DWM-30

Wiosną 2025r. Sony wprowadzi na rynek profesjonalny, ręczny mikrofon bezprzewodowy DWM-30. Produkt ten dołączy do, znanej z wysokiej jakości, serii cyfrowych mikrofonów bezprzewodowych
IT i technologie „Zetki” wolą AI od żywego człowieka - to coraz powszechniejszy trend
2024-11-20 | 13:26

„Zetki” wolą AI od żywego człowieka - to coraz powszechniejszy trend

Piętnaście lat temu Apple ukuło frazę „there's an app for that” w swojej kultowej reklamie iPhone'a 3G. Półtorej dekady później deweloperzy App Store

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.