IBA Poland nowym partnerem SAP
Monday
Górskiego 9
00-033 Warszawa
marta.trzepla|mondaygroup.pl| |marta.trzepla|mondaygroup.pl
609051919
mondaycomms.pl
IBA Poland dołączyła do grona partnerów SAP Polska. Analityka danych i automatyzacja, zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie łańcuchami dostaw czy migracja do chmury – na tych rozwiązaniach skupiona zostanie uwaga nowego partnera.
Polska jest kolejnym krajem, w którym spółka holdingu IBA Group wdraża rozwiązania technologiczne SAP. Współpraca pomiędzy firmami na innych rynkach trwa od blisko 30 lat i przyniosła realizacje projektów informatycznych zarówno w krajach europejskich, Stanach Zjednoczonych jak i w Azji Środkowej. Partnerstwo to opiera się na wykorzystaniu własnego doświadczenia, w postaci kombinacji specjalistycznej wiedzy i umiejętności, w dostarczaniu firmom potrzebnych rozwiązań.
Mamy doświadczenie we wdrażaniu kompletu rozwiązań SAP, ale ze względu na specyfikę rynku oraz aktualne wyzwania, przed którymi stoi biznes w Polsce, zamierzamy skupić się na kluczowych obszarach. To, czego obecnie szukają przedsiębiorstwa to przede wszystkim wsparcie w przyspieszeniu i uproszczeniu procesów biznesowych, tak w produkcji, dostawach jak i zarządzaniu zespołami pracowników. Analityka danych, wsparta AI i nowoczesnymi rozwiązaniami informatycznymi pozwala na oszczędności i daje przewagę konkurencyjną. Propozycje SAP w tym obszarze należą do najbardziej zaawansowanych, dlatego decyzję o przyznaniu nam partnerstwa traktujemy jako potwierdzenie naszych kompetencji i doświadczenia – komentuje Paweł Ciesielski, prezes zarządu IBA Poland.
Dane, analityka, sztuczna inteligencja, automatyzacja – te zagadnienia stoją na czele zainteresowań firm także w Polsce.
Ocena trendów na najbliższy czas, prezentowana w raporcie SAP „Biznes napędzany cyfrowo. Rozwój w obliczu Przemysłu 5.0”, pokazuje, jak bardzo wzrośnie znaczenie sztucznej inteligencji biznesowej w 2024 r. – prawie 60% badanych twierdzi, że organizacje, które nie inwestują w AI, stracą dystans do konkurencji.
Brak stabilności gospodarczej i wynikające z tego zagrożenia skłaniają firmy do szukania rozwiązań, które zagwarantują optymalizację procesów i zwiększą rentowność. W zależności od branży, rodzaju firmy i potencjalnego ryzyka usprawnianie procesów może obejmować wiele różnych obszarów. Producenci i dostawcy rozwiązań technologicznych oferują rozwiązania modułowe, umożliwiające elastyczny wybór. Zadaniem firm wdrożeniowych jest pomoc w analizie potrzeb i zaproponowanie optymalnych rozwiązań. W taki sposób firmy korzystają z Business Technology Platform (SAP BTP) czy Supply Chain Management (SAP DSC), narzędzi SAP do technologicznego wspierania biznesu. Przyspieszenia nabiera też trend migracji do chmury systemów ERP, które pozwalają na większą standaryzację i szybkie implementowanie innowacji.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.