Ice Code Games zaprezentuje Hard West 2 na Tokyo Game Show 2022
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Najnowsza gra z portfolio produkcyjnego Ice Code Games – Hard West 2 – zostanie zaprezentowana na jednych z największych targów gier na świecie. Warszawski deweloper, podczas rozpoczynających się 15 września Tokyo Game Show 2022, pokaże swoją strategię turową na Polskim Stoisku Narodowym „Games from Poland” zorganizowanym przez Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio. W kilka godzin po premierze, sequel Hard West znalazł się na drugim miejscu w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller.
- Obecność Ice Code Games na jednych z największych targów na świecie daje nam możliwość pokazania naszej najnowszej gry szerszej publiczności oraz nawiązanie współpracy z japońskimi i innymi zagranicznymi partnerami. Japonia, czyli trzeci co do wielkości rynek gamingowy na świecie to obszar, w którym chcielibyśmy zwiększać rozpoznawalność naszego studia oraz zwiększać sprzedaż gier - mówi Paweł Wilk, prezes zarządu Ice Code Games. - Podczas targów TGS na karcie Steam gry Hard West 2 pojawi się specjalne wydarzenie. Mamy nadzieję, że ta aktywność zapewni większą widoczność naszego tytułu, co bezpośrednio przełoży się na sprzedaż, a aktualne oceny graczy świadczą o tym, że gra nieprzerwanie przyciąga ich uwagę - dodaje Paweł Wilk.
W ciągu ostatnich 30 dni gra Hard West 2 zebrała 78 proc. pozytywnych recenzji na platformie Steam, a łączna liczba graczy, którzy ocenili najnowszą produkcję Ice Code Games przekroczyła już 1000 osób. Sprzedaż tytułu prowadzona jest m.in. na platformach Steam, GOG i Humble Bundle, a cena gry wynosi 29,99 USD. W kilka godzin po premierze, Hard West 2 znalazła się na drugim miejscu w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller, a także była liderem listy Current Bestsellers na platformie GOG.
Hard West 2 to kontynuacja dobrze przyjętej gry strategicznej, która sprzedała się w liczbie ponad 500 tysięcy egzemplarzy na samym tylko PC. Sequel Hard West, który swoją globalną premierę miał 4 sierpnia br., wyróżnia się rozbudowaną fabułą, udoskonaloną grafiką i oryginalną ścieżką dźwiękową z voice overami. Całość dopełnia „system brawury”, nagradzający dobre planowanie i odważne ruchy gracza na mapie oraz dynamiczne levele, które pozwalają odtworzyć i przeżyć sceny pościgów rodem z westernów. Twórcy zapewniają graczom około 25-30 godzin rozrywki. Produkcję wyróżnia także połączenie przeciwstawnych biegunów – wymagającą namysłu taktyczną grę z płynnością typową dla gier akcji.
Jednym z autorów fabuły gry Hard West 2 jest autor bestsellerów New York Times i zdobywca nagrody Origins – Matt Forbeck. Głosów postaciom z gry użyczył m.in. Kevin Conroy znany z Batman: The Animated Series, a o oprawę dźwiękową zadbał zdobywca nagrody BAFTA - Jason Graves, którego twórczość mogliśmy poznać m.in. w takich grach jak Dead Space, Far Cry Primal czy Tomb Raider.
Koszty produkcji i marketingu gry Hard West 2 w całości ponosi holenderski wydawca – Good Shepherd Entertainment.
Japoński sektor gamingowy jest trzecim największym na świecie (po USA i Chinach), a jego wartość szacowana jest na 22.1 miliardów USD. Udział w targach Tokyo Game Show to okazja do promocji gier i nawiązania kontaktów biznesowych z japońskimi partnerami.
Karta Steam: https://store.steampowered.com/app/1282410/Hard_West_2/
***
O spółce:
Ice Code Games SA to notowany na NewConnect w Warszawie producent gier wideo na PC i konsole. Studio specjalizuje się w grach strategicznych i taktycznych. W 2020 roku firma nawiązała strategiczne partnerstwo z Good Shepherd Entertainment – wydawcą należącym do notowanego na londyńskiej giełdzie Devolver Digital. Efektem tej współpracy jest gra Hard West2, która 4 sierpnia 2022 roku miała swoją premierę na PC.
Celem Ice Code Games jest zdobycie pozycji topowego producenta gier strategicznych, dostępnych na PC i wszystkich najpopularniejszych konsolach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.