Komunikaty PR

IDnow odnotowuje rekordowy wzrost +100% w 2021 roku i umacnia swoją pozycję

2022-03-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Kamińska
Personal PR


80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/

Udany rok 2021, potwierdza że ​​grupa IDnow wraz z ARIADNEXT, umacnia swoją pozycję na drodze do stania się europejskim liderem w dziedzinie weryfikacji tożsamości i uwierzytelniania online. 

IDnow, wiodąca europejska platforma weryfikacji tożsamości, odnotowała kolejny rekordowy rok, zamykając 2021 r. organicznym podwojeniem liczby transakcji w ramach swojej podstawowej działalności. Wzrost ten wynika z szybkiego tempa rozwoju nowej sprzedaży oraz zwiększonego wykorzystania platformy wśród dotychczasowych klientów. Niedawno powstała grupa została wzmocniona poprzez połączenie z firmami ARIADNEXT z Francji oraz identity Trust Management AG (“identity.TM”) z Niemiec, co przyczyniło się do sukcesu osiągniętego w ubiegłym roku.  

Przyspieszenie cyfryzacji rozwiązań biznesowych doprowadziło do ewolucji potrzeb, od prostej weryfikacji tożsamości do zapotrzebowania na kompleksowe oferty platform potwierdzania tożsamości. W 2021 roku IDnow jeszcze bardziej zintensyfikowało realizację tej strategii, integrując produkty dwóch podmiotów – ARIADNEXT i identity Trust Management AG w jedną, kompleksową ofertę. Dzięki temu grupa IDnow z łatwością była w stanie odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie w całej Europie, oferując jedną z najszerszych dostępnych na rynku metod weryfikacji tożsamości.    

Andreas Bodczek, Dyrektor Generalny IDnow, komentuje: “naszym celem jest stworzenie pierwszej ujednoliconej platformy weryfikacji tożsamości, która sprosta wielowymiarowym potrzebom użytkowników końcowych, jednocześnie spełniając rygorystyczne i często złożone wymogi regulacyjne. Dzięki udanemu procesowi połączenia, grupa IDnow jest obecnie w stanie zaoferować najlepsze produkty i usługi, z bezproblemowym doświadczeniem użytkownika, w szerokim zakresie geograficznym i branżowym”. 

Guillaume Despagne, Prezes ARIADNEXT dodaje „krajobraz weryfikacji tożsamości online w Europie szybko się zmienia, wymogi prawne w różnych państwach członkowskich są ujednolicane. W ciągu ostatnich pięciu lat ARIADNEXT odnotowuje stały, 100% wzrost obrotów we Francji, Hiszpanii, Polsce i Rumunii. Dzięki naszym wspólnym ambicjom, komplementarności naszych zespołów, naszemu know-how i rozwiązaniom, połączenie z IDnow i powstałą w ten sposób grupą, umożliwia oferowanie kompleksowej platformy rozwiązań spełniających potrzeby naszych klientów, od tożsamości cyfrowej po podpis elektroniczny”.

Połączona platforma IDnow zapewnia całościowy pakiet rozwiązań, które spełniają zaawansowane potrzeby klientów na całym świecie. W ubiegłym roku IDnow pozyskało rekordową liczbę nowych klientów, w tym kilka szybko rozwijających się marek europejskich, takich jak eToro i Boursorama. Z platformy grupy IDnow korzystają globalne firmy, w tym połowa z 20 największych europejskich banków, a także 4 czołowych największych operatorów telekomunikacyjnych we Francji i Niemczech.  

W ubiegłym roku grupa IDnow zatrudniła szereg osób na stanowiskach kierowniczych, aby wesprzeć rozwój firmy. Johannes Meerloo został mianowany dyrektorem operacyjnym (COO), Doug Pollock objął stanowisko dyrektora ds. sukcesu klientów (Customer Success),  Jamie Turner został wiceprezesem ds. ludzi (Vice President People), a dr Heinricha Grave’a mianowano starszym wiceprezesem ds. tożsamości cyfrowej (Senior Vice President Digital Identity). Grupa IDnow otworzyła również biura w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu w regionie.  

Andreas Bodczek podsumowuje: “Rok 2022 będzie czasem, w którym będziemy nadal łączyć nasze trzy scalone firmy i dążyć do zwiększenia naszej pozycji lidera na rynku jako jednolitej siły”.

_____________________

O IDnow 

Grupa IDnow wraz z dwoma nowymi podmiotami, w tym ARIADNEXT, liderem na rynku identyfikacji cyfrowej oraz  identity Trust Management AG, jednym z historycznych graczy na tym samym rynku w Niemczech, oferuje  ujednoliconą platformę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości na rynku europejskim. Połączenie rozwiązań, od automatyzacji po wsparcie człowieka, od rozwiązań wyłącznie online po punkty sprzedaży,  stanowi odpowiedź na wyzwania regulacyjne i wymogi dotyczące przeciwdziałania oszustwom, przy jednoczesnym skupieniu się na obsłudze klienta oraz transformacji cyfrowej.

Grupa IDnow posiada biura w Europie, w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce. Jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, w tym Corsair Capital i Seventure Partners. Portfolio ponad 1000 międzynarodowych klientów obejmuje szeroki zakres branż oraz wiodących międzynarodowych graczy, takich jak Sixt, Tier Mobility, Western Union, UBS, Commerzbank i Munich Re, a także cyfrowych liderów, takich jak N26, Solarisbank i wefox, Crédit Agricole, BNP, Younited Credit, PMU, Free.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe
2024-07-02 | 01:00

Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie

Światło stanowi jeden z najważniejszych elementów architektonicznych, którego rola nie ogranicza się wyłącznie do kreowania estetyki przestrzeni. Coraz bardziej zaawansowane
IT i technologie Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
2024-07-01 | 10:00

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu
IT i technologie iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
2024-07-01 | 09:00

iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS

iiyama zapowiada nową serię gamingowych monitorów z klanu Red Eagle wyposażonych w 180Hz matrycę Fast IPS o superszybkim czasie reakcji plamki wynoszącym zaledwie 0,2 ms (MPRT).

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.