Komunikaty PR

IDnow odnotowuje rekordowy wzrost +100% w 2021 roku i umacnia swoją pozycję

2022-03-11  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Kamińska
Personal PR


80-241 Gdańsk
dominika.kaminska|personal-pr.pl| |dominika.kaminska|personal-pr.pl
+48 660 611 109
personal-pr.pl/

Udany rok 2021, potwierdza że ​​grupa IDnow wraz z ARIADNEXT, umacnia swoją pozycję na drodze do stania się europejskim liderem w dziedzinie weryfikacji tożsamości i uwierzytelniania online. 

IDnow, wiodąca europejska platforma weryfikacji tożsamości, odnotowała kolejny rekordowy rok, zamykając 2021 r. organicznym podwojeniem liczby transakcji w ramach swojej podstawowej działalności. Wzrost ten wynika z szybkiego tempa rozwoju nowej sprzedaży oraz zwiększonego wykorzystania platformy wśród dotychczasowych klientów. Niedawno powstała grupa została wzmocniona poprzez połączenie z firmami ARIADNEXT z Francji oraz identity Trust Management AG (“identity.TM”) z Niemiec, co przyczyniło się do sukcesu osiągniętego w ubiegłym roku.  

Przyspieszenie cyfryzacji rozwiązań biznesowych doprowadziło do ewolucji potrzeb, od prostej weryfikacji tożsamości do zapotrzebowania na kompleksowe oferty platform potwierdzania tożsamości. W 2021 roku IDnow jeszcze bardziej zintensyfikowało realizację tej strategii, integrując produkty dwóch podmiotów – ARIADNEXT i identity Trust Management AG w jedną, kompleksową ofertę. Dzięki temu grupa IDnow z łatwością była w stanie odpowiedzieć na rosnące zapotrzebowanie w całej Europie, oferując jedną z najszerszych dostępnych na rynku metod weryfikacji tożsamości.    

Andreas Bodczek, Dyrektor Generalny IDnow, komentuje: “naszym celem jest stworzenie pierwszej ujednoliconej platformy weryfikacji tożsamości, która sprosta wielowymiarowym potrzebom użytkowników końcowych, jednocześnie spełniając rygorystyczne i często złożone wymogi regulacyjne. Dzięki udanemu procesowi połączenia, grupa IDnow jest obecnie w stanie zaoferować najlepsze produkty i usługi, z bezproblemowym doświadczeniem użytkownika, w szerokim zakresie geograficznym i branżowym”. 

Guillaume Despagne, Prezes ARIADNEXT dodaje „krajobraz weryfikacji tożsamości online w Europie szybko się zmienia, wymogi prawne w różnych państwach członkowskich są ujednolicane. W ciągu ostatnich pięciu lat ARIADNEXT odnotowuje stały, 100% wzrost obrotów we Francji, Hiszpanii, Polsce i Rumunii. Dzięki naszym wspólnym ambicjom, komplementarności naszych zespołów, naszemu know-how i rozwiązaniom, połączenie z IDnow i powstałą w ten sposób grupą, umożliwia oferowanie kompleksowej platformy rozwiązań spełniających potrzeby naszych klientów, od tożsamości cyfrowej po podpis elektroniczny”.

Połączona platforma IDnow zapewnia całościowy pakiet rozwiązań, które spełniają zaawansowane potrzeby klientów na całym świecie. W ubiegłym roku IDnow pozyskało rekordową liczbę nowych klientów, w tym kilka szybko rozwijających się marek europejskich, takich jak eToro i Boursorama. Z platformy grupy IDnow korzystają globalne firmy, w tym połowa z 20 największych europejskich banków, a także 4 czołowych największych operatorów telekomunikacyjnych we Francji i Niemczech.  

W ubiegłym roku grupa IDnow zatrudniła szereg osób na stanowiskach kierowniczych, aby wesprzeć rozwój firmy. Johannes Meerloo został mianowany dyrektorem operacyjnym (COO), Doug Pollock objął stanowisko dyrektora ds. sukcesu klientów (Customer Success),  Jamie Turner został wiceprezesem ds. ludzi (Vice President People), a dr Heinricha Grave’a mianowano starszym wiceprezesem ds. tożsamości cyfrowej (Senior Vice President Digital Identity). Grupa IDnow otworzyła również biura w Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu w regionie.  

Andreas Bodczek podsumowuje: “Rok 2022 będzie czasem, w którym będziemy nadal łączyć nasze trzy scalone firmy i dążyć do zwiększenia naszej pozycji lidera na rynku jako jednolitej siły”.

_____________________

O IDnow 

Grupa IDnow wraz z dwoma nowymi podmiotami, w tym ARIADNEXT, liderem na rynku identyfikacji cyfrowej oraz  identity Trust Management AG, jednym z historycznych graczy na tym samym rynku w Niemczech, oferuje  ujednoliconą platformę rozwiązań w zakresie weryfikacji tożsamości na rynku europejskim. Połączenie rozwiązań, od automatyzacji po wsparcie człowieka, od rozwiązań wyłącznie online po punkty sprzedaży,  stanowi odpowiedź na wyzwania regulacyjne i wymogi dotyczące przeciwdziałania oszustwom, przy jednoczesnym skupieniu się na obsłudze klienta oraz transformacji cyfrowej.

Grupa IDnow posiada biura w Europie, w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Polsce. Jest wspierana przez renomowanych inwestorów instytucjonalnych, w tym Corsair Capital i Seventure Partners. Portfolio ponad 1000 międzynarodowych klientów obejmuje szeroki zakres branż oraz wiodących międzynarodowych graczy, takich jak Sixt, Tier Mobility, Western Union, UBS, Commerzbank i Munich Re, a także cyfrowych liderów, takich jak N26, Solarisbank i wefox, Crédit Agricole, BNP, Younited Credit, PMU, Free.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Personal PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii

Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).

Handel

Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.