IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług
IFS Poland
ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o wprowadzeniu na rynek rozwiązania IFS Remote Assistance™, najnowocześniejszego produktu opartego na technologii rzeczywistości połączonej (merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji, a dzięki zdalnej komunikacji ze specjalistami ds. produktów pozwala uzyskać praktyczne wskazówki dotyczące serwisowania i naprawy, przekazywane w formie wizualnej i ułatwiające podjęcie odpowiednich działań. Dzięki temu rozwiązaniu przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, aby zwiększyć efektywność i skuteczność działania. To konieczny krok, biorąc pod uwagę ograniczenia w przemieszczaniu się obywateli wprowadzane obecnie przez władze wielu krajów.
IFS Remote Assistance to wspomagające współpracę użytkowników oprogramowanie oparte na technologii MR. Pozwala łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych. Zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, inżynierami i klientami, zatem możliwe staje się rozwiązanie problemów, które wcześniej wymagałyby co najmniej jednej wizyty specjalisty na miejscu. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu pracownicy uzyskują natychmiastowy dostęp do wiedzy specjalistycznej, co pozwala im zwiększyć wskaźnik napraw przy pierwszej wizycie i zrealizować umowy o poziomie świadczenia usług (SLA).
Rozbudowane funkcje aplikacji obejmują telestrację, udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie, znakowanie zgłoszeń i badanie zadowolenia klientów.
Firma Munters, światowy lider w dziedzinie energooszczędnych i ekologicznych systemów uzdatniania powietrza i klimatyzacji, a przy tym wieloletni klient IFS, poszukiwała niezawodnego narzędzia do obsługi zdalnej asysty, które pozwoliłoby przedsiębiorstwu przejść na model biznesowy oparty na wynikach i uwzględniający pełną serwicyzację. Wprowadzone niedawno ograniczenia w przemieszczaniu się sprawiły, że tym bardziej konieczne stało się wdrożenie rozwiązania, które zapewniłoby możliwości udostępniania wiedzy w sposób bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Wyniki projektu pilotażowego zrealizowanego w firmie Munters pozwalają stwierdzić, że rozwiązanie IFS Remote Assistance przynosi wiele korzyści:
- szybki zwrot z inwestycji — od przekazania wstępnego zapytania do pełnego wdrożenia rozwiązania minęło jedynie sześć dni;
- intuicyjna obsługa — przeszkolenie pracowników i przygotowanie do obsługi rozwiązania zajęło mniej niż dwie godziny;
- znaczny wzrost wydajności — firma Munters spodziewa się istotnego zwiększenia efektywności.
„Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów to dla nas najważniejsze kwestie, dlatego wybór przyjaznego dla użytkowników i bogatego w funkcje narzędzia do asysty zdalnej stał się priorytetowym zadaniem” — powiedział Roel Rentmeesters, dyrektor działu obsługi klienta w firmie Munters. „Komunikacja między specjalistami ds. produktów pracującymi w siedzibie przedsiębiorstwa i technikami działającymi
w terenie, a nawet z klientami, stanowi obszar, który niesie ze sobą ogromne możliwości. Uruchamiamy właśnie nową linię produkcyjną w zakładzie zlokalizowanym w Czechach, staramy się zatem również znaleźć sposoby zapewnienia lokalnemu zespołowi profesjonalnego wsparcia z wykorzystaniem urządzeń przenośnych i zestawów MR”.
Christian Pedersen, Chief Product Officer w IFS, dodał: „Obecna sytuacja jest wyjątkowo trudna, dlatego jestem dumny z działań podejmowanych przez pracowników IFS i poszczególne zespoły w celu zapewnienia klientom najwyższego poziomu obsługi. Rozwiązanie IFS Remote Assistance wprowadziliśmy na rynek w rekordowo krótkim czasie po to, by nasi klienci byli w stanie w bezpieczny i efektywny sposób prowadzić swoją działalność. Dzięki współpracy z firmą Munters udało nam się osiągnąć wyjątkowe wyniki, co przyniesie istotne korzyści również w dalszej perspektywie czasowej. Mogę zapewnić naszych klientów, że firma IFS jest gotowa udzielić im pomocy w reorganizacji pracy w związku z nowymi wyzwaniami i przyczynić się do wzrostu efektywności zarówno w najbliższym czasie, jak i w przyszłości”.
Więcej informacji o korzyściach dla przedsiębiorstw wynikających z zastosowania rozwiązania IFS Remote Assistance można znaleźć na stronie www.ifs.com/remote-assistance.
Informacje o firmie IFS
IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją
i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu
z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.
Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland
Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.