Komunikaty PR

IFS Remote Assistance z technologią MR pozwala zwiększyć efektywność usług

2020-04-03  |  11:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Machol
IFS Poland

ul. M. Flisa 6
02-247 Warszawa
anna.machol|ifs.com| |anna.machol|ifs.com
+48 512 134 493
https://www.ifs.com/pl/

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o wprowadzeniu na rynek rozwiązania IFS Remote Assistance™, najnowocześniejszego produktu opartego na technologii rzeczywistości połączonej (merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji, a dzięki zdalnej komunikacji ze specjalistami ds. produktów pozwala uzyskać praktyczne wskazówki dotyczące serwisowania i naprawy, przekazywane w formie wizualnej i ułatwiające podjęcie odpowiednich działań. Dzięki temu rozwiązaniu przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, aby zwiększyć efektywność i skuteczność działania. To konieczny krok, biorąc pod uwagę ograniczenia w przemieszczaniu się obywateli wprowadzane obecnie przez władze wielu krajów.  

IFS Remote Assistance to wspomagające współpracę użytkowników oprogramowanie oparte na technologii MR. Pozwala łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych. Zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, inżynierami i klientami, zatem możliwe staje się rozwiązanie problemów, które wcześniej wymagałyby co najmniej jednej wizyty specjalisty na miejscu. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu pracownicy uzyskują natychmiastowy dostęp do wiedzy specjalistycznej, co pozwala im zwiększyć wskaźnik napraw przy pierwszej wizycie i zrealizować umowy o poziomie świadczenia usług (SLA).

Rozbudowane funkcje aplikacji obejmują telestrację, udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie, znakowanie zgłoszeń i badanie zadowolenia klientów.

Firma Munters, światowy lider w dziedzinie energooszczędnych i ekologicznych systemów uzdatniania powietrza i klimatyzacji, a przy tym wieloletni klient IFS, poszukiwała niezawodnego narzędzia do obsługi zdalnej asysty, które pozwoliłoby przedsiębiorstwu przejść na model biznesowy oparty na wynikach i uwzględniający pełną serwicyzację. Wprowadzone niedawno ograniczenia w przemieszczaniu się sprawiły, że tym bardziej konieczne stało się wdrożenie rozwiązania, które zapewniłoby możliwości udostępniania wiedzy w sposób bezpieczny zarówno dla klientów, jak i pracowników.

Wyniki projektu pilotażowego zrealizowanego w firmie Munters pozwalają stwierdzić, że rozwiązanie IFS Remote Assistance przynosi wiele korzyści:

  • szybki zwrot z inwestycji — od przekazania wstępnego zapytania do pełnego wdrożenia rozwiązania minęło jedynie sześć dni;
  • intuicyjna obsługa — przeszkolenie pracowników i przygotowanie do obsługi rozwiązania zajęło mniej niż dwie godziny;
  • znaczny wzrost wydajności — firma Munters spodziewa się istotnego zwiększenia efektywności.

„Zdrowie i bezpieczeństwo naszych pracowników i klientów to dla nas najważniejsze kwestie, dlatego wybór przyjaznego dla użytkowników i bogatego w funkcje narzędzia do asysty zdalnej stał się priorytetowym zadaniem” — powiedział Roel Rentmeesters, dyrektor działu obsługi klienta w firmie Munters. „Komunikacja między specjalistami ds. produktów pracującymi w siedzibie przedsiębiorstwa i technikami działającymi

w terenie, a nawet z klientami, stanowi obszar, który niesie ze sobą ogromne możliwości. Uruchamiamy właśnie nową linię produkcyjną w zakładzie zlokalizowanym w Czechach, staramy się zatem również znaleźć sposoby zapewnienia lokalnemu zespołowi profesjonalnego wsparcia z wykorzystaniem urządzeń przenośnych i zestawów MR”.

Christian Pedersen, Chief Product Officer w IFS, dodał: „Obecna sytuacja jest wyjątkowo trudna, dlatego jestem dumny z działań podejmowanych przez pracowników IFS i poszczególne zespoły w celu zapewnienia klientom najwyższego poziomu obsługi. Rozwiązanie IFS Remote Assistance wprowadziliśmy na rynek w rekordowo krótkim czasie po to, by nasi klienci byli w stanie w bezpieczny i efektywny sposób prowadzić swoją działalność. Dzięki współpracy z firmą Munters udało nam się osiągnąć wyjątkowe wyniki, co przyniesie istotne korzyści również w dalszej perspektywie czasowej. Mogę zapewnić naszych klientów, że firma IFS jest gotowa udzielić im pomocy w reorganizacji pracy w związku z nowymi wyzwaniami i przyczynić się do wzrostu efektywności zarówno w najbliższym czasie, jak i w przyszłości”.

Więcej informacji o korzyściach dla przedsiębiorstw wynikających z zastosowania rozwiązania IFS Remote Assistance można znaleźć na stronie www.ifs.com/remote-assistance.

 

Informacje o firmie IFS

IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją
i dystrybucją wyrobów, budową i utrzymaniem majątku oraz zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. Specjalizacja branżowa naszych pracowników i rozwiązań oraz zaangażowanie w zapewnianie korzyści każdemu
z naszych klientów pozwoliły firmie IFS zdobyć pozycję cenionego lidera i najczęściej polecanego dostawcy w naszym sektorze. Nasz zespół składa się z 4000 pracowników i coraz większej sieci partnerów. Wspierają oni ponad 10 000 klientów na całym świecie w kwestionowaniu status quo i zdobywaniu przewagi nad konkurencją.
Nasze oprogramowanie dla przedsiębiorstw może pomóc Twojej firmie już dziś — więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem ifs.com.

Obserwuj nas na Twitterze: @IFSPoland

Odwiedź bloga IFS poświęconego technologii, innowacji i kreatywności: blog.ifs.com

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: IFS Poland
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.