iiyama prezentuje ProLite TE9218UWI-B1AG - nowy 92-calowy interaktywny monitor U
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
iiyama rozszerza portfolio profesjonalnych produktów o model ProLite TE9218UWI-B1AG - interaktywny 92" ekran dotykowy 5K UHD, który wprowadza współpracę i zaangażowanie w miejscu pracy na nowy poziom.
Interaktywny monitor ProLite TE9218UWI-B1AG zaprojektowane w taki sposób, aby zmienić sposób pracy, komunikacji i dzielenia się pomysłami w miejscu pracy i nie tylko. Niezależnie od tego, czy chodzi o sale konferencyjne, sale lekcyjne czy miejsca spotkań, ten 92” ekran dotykowy 21:9 Ultra-Wide wspiera kreatywność i produktywność.
Dzięki obsłudze Microsoft Teams Front Row ProLite TE9218UWI-B1AG po podłączeniu do platformy z system Windows z licencją Microsoft Teams Rooms umożliwia płynne organizowanie lub dołączanie do wirtualnych spotkań i wideokonferencji przy użyciu interaktywnego ekranu dotykowego jako głównego centrum komunikacji.
Ultraszerokie proporcje to również rozległa przestrzeń robocza, która jest w stanie pomieścić wiele okien, sprzyjając wielozadaniowości. Dużą zaletą ProLite TE9218UWI-B1AG jest też rozdzielczość 5K UHD, która oferuje ostry i wyraźny obraz na 92-calowym.
Najnowocześniejsza technologia PureTouch-IR+ zapewnia dokładne i precyzyjne reakcje na dotyk, a w zestawie znajdują się cztery rysiki antybakteryjne z dwiema końcówkami, które pozwalają na jeszcze sprawniejszą interakcję i dodawanie adnotacji przez kilku użytkowników.
Monitor wykorzystuje także bazująca na Androidzie 13 autorską platformę iiyama iiWare 11. Jest to bezpłatne i gotowe do wykorzystania rozwiązanie zawierające aplikacje ułatwiające współpracę i połączenie z różnymi programami, jak Note, Przeglądarka i możliwość podłączenia z Microsoft OneDrive i Google Drive za pomocą Cloud Drive, a to wszystko za pośrednictwem intuicyjnego i przyjaznego dla użytkownika oprogramowania.
Monitor wyposażony jest też w złącze USB typu C, które dostarcza wysokiej jakości sygnał wideo, audio i Touch za pośrednictwem jednego portu, a nawet ładuje urządzenie z mocą 100 W. Wbudowane głośniki oferują brzmienie wysokiej jakości, zapewniając krystalicznie czysty dźwięk podczas prezentacji, wideokonferencji lub odtwarzania multimediów, a zintegrowany 8-elementowy mikrofon dba o to, by głos użytkownika podczas wirtualnych spotkań i konferencji był słyszany głośno i wyraźnie.
Monitor iiyama ProLite TE9218UWI-B1AG jest już dostępny w sprzedaży u autoryzowanych partnerów.
Obawy o bezpieczeństwo hamują rozwój AI w obsłudze klienta
Badanie Pracuj.pl: Polacy szukają pracy… przez telefon
Sony zapowiada cyfrowy mikrofon bezprzewodowy DWM-30
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Akcesja Ukrainy będzie dużym wyzwaniem dla unijnego rolnictwa. Obie strony czeka kilka lat przygotowań
Ukraina ze względu na wielkość terytorium i żyzne grunty jest rolniczą potęgą. Jej przystąpienie do Unii Europejskiej może być wyzwaniem dla całego europejskiego rolnictwa. Pokazały to ostatnie lata, kiedy zwolnienie z ceł ukraińskich produktów zdestabilizowało sytuację rynków rolnych w części krajów. Ukraińskie rolnictwo wciąż nie spełnia unijnych wymagań. Komisja Europejska oceniła gotowość branży rolnej na 2 w sześciopunktowej skali.
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.