Komunikaty PR

Ikano Industry przenosi zarządzanie procesami HR do chmury Gavdi

2020-09-15  |  17:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Ikano Industry – producent materaców, głównie dla sieci IKEA – zdecydował się na obsługę kadr, płac oraz czasu pracy w Gavdi HR Cloud. Jest to kompleksowe, chmurowe rozwiązanie stworzone przez Gavdi Polska, firmę konsultingową oferującą zintegrowane usługi i produkty w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Bazuje ono na systemie SAP SuccessFactors oraz zestawie autorskich produktów i sprawdzonych praktykach Gavdi Polska. Zakończenie prac wdrożeniowych planowane jest na styczeń 2021 roku.

Komfort pracy w chmurze

W efekcie wdrożenia firma Ikano Industry otrzyma całościowe, gotowe do użytku środowisko w chmurze obejmujące infrastrukturę, aplikacje i usługę. Co ważne, Gavdi HR Cloud umożliwia obsługę dowolnego obszaru HR zarówno ‘twardego’ jak i ‘miękkiego’. Należy też zaznaczyć, że konkretny zakres funkcjonalny dla danego klienta jest określony indywidualną umową i Gavdi Polska uruchamia, utrzymuje oraz w razie potrzeby rozszerza ten zakres w czasie jej trwania.

Pakiet wybrany przez Ikano Industry składa się z takich rozwiązań SAP SuccessFactors jak Employee Central oraz Employee Central Payroll. Wdrożenie w firmie uwzględnia także szereg autorskich  produktów Gavdi Polska, m.in. Gavdi Time Management Platform, Gavdi eDeklaracje, Gavdi PPK, Gavdi Korekty ZUS, Gavdi Reporter, Gavdi Document Generator, Gavdi Reminder, Gavdi ePaski, Gavdi Replicator. Pozwalają one zarówno rozszerzyć zakres funkcjonalności narzędzi SAP, jak i maksymalnie zoptymalizować procesy kadrowo-płacowe w kontekście polskich regulacji prawnych oraz najlepszych rynkowych praktyk.

Gavdi HR Cloud to kompletna usługa do zarządzania kapitałem ludzkim zbudowana na bazie SAP SuccessFactors oraz autorskich produktów i najlepszych praktyk wdrożeniowych Gavdi Polska. Klient zyskuje więc kompleksowy system dopasowany do jego indywidualnych potrzeb, a dzięki przyjętemu modelowi wdrożenia otrzymuje wszystkie niezbędne elementy od jednego dostawcy, co znacząco zwiększa komfort pracy. Cieszymy się, że kolejne firmy decydują się na wdrożenie naszego autorskiego rozwiązania Gavdi HR Cloud, zyskując dostęp do narzędzi na najwyższym poziomie – mówi Marcin Bogacki, Kierownik Zespołu w Dziale Konsultingu i Kierownik Projektu Ikano Industry z ramienia Gavdi Polska.

Pełna integracja procesów HR

Nadrzędnym celem wdrożenia jest pełna integracja oraz optymalizacja procesów kadrowo-płacowych i zarządzania czasem pracy. Stąd też projekt uwzględnia również udostępnienie wszystkim pracownikom i menedżerom funkcjonalności samoobsługowych. Start produkcyjny systemu planowany jest na styczeń 2021 roku.

Wcześniej Ikano Industry wykorzystywało narzędzia, które z czasem stały się niewystarczające wobec dynamicznych zmian prawnych. Innym, ważnym powodem decyzji o wprowadzeniu nowego systemu była potrzeba eliminacji papierowego obiegu dokumentów, którego obsługa przy prawie 1000 pracownikach stała się czasochłonna i nieefektywna.

– Chcemy mieć nowoczesne narzędzia do zarządzania procesami kadrowo-płacowymi oraz zarządzania czasem pracy. Zależało nam na uzyskaniu gwarancji bieżącego dostosowywania systemu do stale zmieniających się wymogów prawnych. Bardzo ważne jest także przejście na elektroniczny obieg dokumentów oraz zaangażowanie pracowników i menedżerów poprzez opcje samoobsługi, co niewątpliwie ułatwi pracę zarówno działu HR, jak i wszystkich pracowników. Dzięki współpracy z firmą Gavdi Polska zyskujemy elastyczny system dostępny w chmurze, który jest odpowiedzią na nasze potrzeby zarówno dzisiaj, jak i w przyszłości – mówi Magdalena Górczak zarządzająca projektem wdrożenia systemu ze strony Ikano Industry.

Ikano Industry jest częścią Ikano Group, międzynarodowej grupy obecnej w 15 krajach Europy i Azji Południowo-Wschodniej. Firma zajmuje się kompleksową produkcją materacy, głównie dla sieci sklepów IKEA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.