INNO3D GeForce GTX 1660 SUPER TWIN X2 - Turing wiecznie żywy
GeForce GTX 1660 SUPER to karta graficzna NVIDII oparta na architekturze Turing, która mimo niemal trzech lat po premierze ciągle pozostaje wartą uwagi propozycją w średniej półce cenowej. Model TWIN X2 z pamięciami GDDR6 oferuje firmowo podkręcone taktowania oraz chłodzenie z dwoma wentylatorami.
NVIDIA GeForce GTX 1660 SUPER to karta graficzna bazująca na rdzeniu TU116 (12 nm). Dysponuje ona m.in. 1408 jednostkami CUDA oraz 6 GB pamięci GDDR6 14 Gbps na magistrali 192-bit. GeForce GTX 1660 SUPER przeznaczony jest dla graczy, którzy nie chcą wydawać kroci na nowy układ graficzny. Warto dodać, że opisywana karta zapewni zauważalnie wyższą wydajność od niedawno zaprezentowanego GeForce’a GTX 1630.
Model INNO3D GeForce GTX 1660 SUPER TWIN X2 posiada estetyczne dwuslotowe chłodzenie z dwoma wentylatorami, a także efektowny backplate osłaniający laminat. Układ pracuje ze standardowymi taktowaniami 1530 MHz, a w trybie Boost przyspiesza do 1785 MHz. Karta graficzna została wyposażona w pojedyncze 8-pinowe złącze zasilania. Wymiary to 220 mm x 113 mm (długość i wysokość). Na wyposażeniu znajdują trzy złącza wideo DisplayPort 1.4 i jeden port HDMI 2.0b.
Szczegółowe dane techniczne karty graficznej GeForce GTX 1660 SUPER TWIN X2 znajdują się pod tym linkiem. Układ ciągle dostępny jest w polskich sklepach. Ceny zaczynają się od ok. 1300 zł.
https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_GTX_1660_SUPER_TWIN_X2
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.