INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC — wysoka wydajność dla wymagających graczy
Chcesz przenieść swoje wrażenia z gier na zupełnie nowy poziom? Rozwiązaniem może okazać się karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC, która oferuje wyjątkową wydajność i obsługę wielu nowoczesnych technologii.
Karta INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 oparta jest na architekturze Ada Lovelace firmy NVIDIA. Układ graficzny został wyposażony w 10240 jednostek CUDA i pracuje z taktowaniem do 2580 MHz w trybie Boost. Na pokładzie znajduje się 16 GB szybkiej pamięci GDDR6X (magistrala 256-bitowa), która zapewnia przepustowość na poziomie 736 GB/s. Można zatem liczyć na ogromną moc obliczeniową nawet w najbardziej wymagających grach. Zapomnij o obniżaniu poziomu detali!
GeForce RTX 4080 SUPER to nie tylko wydajny układ Ada Lovelace i nowoczesna pamięć o dużej pojemności. Karta graficzna posiada również rdzenie RT 3. generacji, które oferuje nawet dwukrotnie większą wydajność w Ray tracingu w porównaniu z poprzednimi generacjami. Co więcej, nie zabrakło także rdzeni Tensor 4. generacji oferujących sprawne działanie technologii DLSS 3 zwiększającej liczbę klatek na sekundę bez uszczerbku dla finalnej jakości obrazu. Można liczyć nawet na czterokrotny wzrost FPS-ów w porównaniu z tradycyjnym renderowaniem.
Omawiany model X3 OC cechuje się sprawdzonym chłodzeniem z trzema wentylatorami o średnicy 98 mm, miedzianą podstawą i masywnym radiatorem. Użytkownik może więc liczyć na cichą pracę i niskie temperatury.
Całość posiada również efektowny backplate usztywniający konstrukcję i gustowne podświetlenie LED RGB, a w zestawie dodatkowo znajduje się podstawka dla GPU pomagająca zachować bezpieczną pozycję komponentu w obudowie. Karta graficzna zasilana jest pojedynczym złączem 16-pin i ma standardowy zestaw portów wideo (1x HDMI 2.1a + 3x DisplayPort 1.4a).
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 SUPER X3 OC jest dostępna w sklepach z elektroniką w cenie już od ok. 4600 zł.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.