INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC - firmowo podkręcona karta graficzna Ada Lovelace
GeForce RTX 4080 to kolejny wydajny układ od NVIDII z generacji Ada Lovelace. Firma INNO3D stworzyła właśnie niereferencyjną wersję tego układu dla tych, którzy wymagają wysokiej wydajności, a jednocześnie nie chcą przepłacać. GeForce RTX 4080 X3 OC z masywnym chłodzeniem z trzema wentylatorami powinien stanowić rozsądną propozycję w swojej półce cenowej.
Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC bazuje na rdzeniu AD104 z 9728 jednostkami CUDA. Układ pracuje z zegarem bazowym 2205 MHz, jednak w trybie Boost przyspiesza do 2535 MHz. To oznacza, że finalnie pod obciążeniem opisywany model może być o 30 MHz szybszy względem typowych referencyjnych wersji. Na pokładzie jest 16 GB pamięci VRAM typu GDDR6X (22,4 Gbps). Całość została również wyposażona w pojedyncze złącze zasilania 16-pin oraz standardowy zestaw portów wideo (trzy gniazda DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1).
GeForce RTX 4080 X3 OC otrzymał masywne, lecz proste i gustowne chłodzenie z trzema wentylatorami o średnicy 98 mm. Wyróżnia się ono głównie programowalnym podświetleniem LED RGB wspierającym systemy Aura Sync, Mystic Light i Polychrome. Laminat osłaniany jest przez efektowny i praktyczny backplate, który dodatkowo usztywnia całą konstrukcję. Mimo jego użycia producent zaleca jednak stosowanie specjalnego wspornika do utrzymania układu w odpowiednim położeniu. Karta graficzna ma wymiary 328 x 137 mm x 62 mm.
Dane techniczne karty INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC znajdują się pod tym linkiem: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_RTX_4080_16GB_X3_OC
Układ trafił już do sklepów w cenie 6799 zł.
Zdjęcia hi res znajdują się pod tym linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1DAnT2ZZ37qsazeQ26hrMGhSPhEPTLV4K?fbclid=IwAR2bJu1mhgKqyYQ8v2k5R5Vmn_xPbJo0mI8HoMtb-eotZqhBtB33J8QaqS4

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.