Komunikaty PR

INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC - firmowo podkręcona karta graficzna Ada Lovelace

2022-12-16  |  10:00
Biuro prasowe

GeForce RTX 4080 to kolejny wydajny układ od NVIDII z generacji Ada Lovelace. Firma INNO3D stworzyła właśnie niereferencyjną wersję tego układu dla tych, którzy wymagają wysokiej wydajności, a jednocześnie nie chcą przepłacać. GeForce RTX 4080 X3 OC z masywnym chłodzeniem z trzema wentylatorami powinien stanowić rozsądną propozycję w swojej półce cenowej.

Karta graficzna INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC bazuje na rdzeniu AD104 z 9728 jednostkami CUDA. Układ pracuje z zegarem bazowym 2205 MHz, jednak w trybie Boost przyspiesza do 2535 MHz. To oznacza, że finalnie pod obciążeniem opisywany model może być o 30 MHz szybszy względem typowych referencyjnych wersji. Na pokładzie jest 16 GB pamięci VRAM typu GDDR6X (22,4 Gbps). Całość została również wyposażona w pojedyncze złącze zasilania 16-pin oraz standardowy zestaw portów wideo (trzy gniazda DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1).

 

GeForce RTX 4080 X3 OC otrzymał masywne, lecz proste i gustowne chłodzenie z trzema wentylatorami o średnicy 98 mm. Wyróżnia się ono głównie programowalnym podświetleniem LED RGB wspierającym systemy Aura Sync, Mystic Light i Polychrome. Laminat osłaniany jest przez efektowny i praktyczny backplate, który dodatkowo usztywnia całą konstrukcję. Mimo jego użycia producent zaleca jednak stosowanie specjalnego wspornika do utrzymania układu w odpowiednim położeniu. Karta graficzna ma wymiary 328 x 137 mm x 62 mm. 

 

Dane techniczne karty INNO3D GeForce RTX 4080 X3 OC znajdują się pod tym linkiem: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_RTX_4080_16GB_X3_OC

Układ trafił już do sklepów w cenie 6799 zł.

 

Zdjęcia hi res znajdują się pod tym linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1DAnT2ZZ37qsazeQ26hrMGhSPhEPTLV4K?fbclid=IwAR2bJu1mhgKqyYQ8v2k5R5Vmn_xPbJo0mI8HoMtb-eotZqhBtB33J8QaqS4

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.