InternetowyKantor.pl zmienia wygląd na 10-lecie
Na swoje 10-lecie InternetowyKantor.pl odświeżył wygląd strony internetowej. Zmienił także logotyp i wprowadził nowy symbol identyfikacyjny. Za wprowadzenie zmian graficznych odpowiada brand designer marki - Karolina Lorek.
Początek zmian zainaugurowały warsztaty z pracownikami, które posłużyły do określenia ich kierunku oraz zakresu. Jubileusz stworzył świetną okazję, aby wprowadzić te zmiany, graficznie podkreślić eksperckość, doświadczenie i doskonałą obsługę klienta.
- Refresh IK ma na celu zaprezentowanie marki w odświeżonym i uspójnionym wizerunku oraz wyeksponowanie jej zalet i wartości. Chcemy, by marka była nowocześniejsza - mówi Karolina Lorek, brand designer InternetowyKantor.pl.
Co zmieni się w serwisie:
- odświeżone zostanie logo InternetowyKantor.pl, które od 10 lat reprezentowało markę w niezmiennej formie;
- dodany zostanie symbol - nowa ikona zastąpi dotychczasowe “ik”, ale będzie nawiązywać do swojego poprzednika. Symbol podkreśli dziedzinę działalności, jaką jest wymiana walut;
- unowocześniony zostanie wygląd strony internetowej - łatwiejsza nawigacja sprawi, że strona będzie bardziej przejrzysta i wygodniejsza w użytkowaniu dla klientów;
- modyfikacji ulegnie kolorystyka strony - przeważać będzie biel oraz dotychczasowe barwy: zieleń i szarość;
Na stronie pojawią się też rozbudowane treści, więcej materiałów video.
- Zmiany identyfikacji wizualnej będą wprowadzane etapami, ale pierwsze z nich zauważyć już będzie można w najbliższych tygodniach. Panel klienta i sposoby dokonywania wymiany walut nie zmienią się - mówi Maciej Sawicki, UX designer InternetowyKantor.pl
Stronę wzbogacono też o nowe treści. Powstał specjalny projekt na 10-lecie - Dekada Wiedzy https://internetowykantor.pl/dekada-wiedzy/. To ekspercka platforma, na której pracownicy oraz zaproszeni blogerzy i youtuberzy dzielą się swoją wiedzą w różnych dziedzinach. Do projektu zaproszono Doradcę TV, Adama Haertle ZaufanaTrzeciaStrona.pl, Oszczednicka.pl oraz Pawła Tkaczyka.
InternetowyKantor.pl to jeden z liderów rynku internetowej wymianu walut. Serwis umożliwia szybką i bezpieczną wymianę 20 walut oraz przelewy zagraniczne do ponad 40 krajów świata. Powstał w kwietniu 2010 roku, jako pierwszy kantor internetowy. Do dziś zarejestrowało się w nim ponad 320 tys. klientów.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.