Komunikaty PR

Jabra wprowadza na rynek Evolve2 40 i Evolve2 65

2020-04-08  |  09:00
Biuro prasowe

• Evolve2 40 i Evolve2 65 łączą w sobie funkcje wspierające koncentrację, współpracę i elastyczność pracowników, zapewniając najwyższy wzrost wydajności pracy

• Owalna poduszka z pianki zapamiętującej kształt i nowy odchylony kształt dla lepszego pasywnego tłumienia hałasu

• Trzy strategicznie umieszczone potężne profesjonalne mikrofony, zaawansowany chipset i najnowsza technologia przetwarzania sygnału, zapewniające o 25% lepszą transmisję dźwięku[1]

• Evolve2 65 i Evolve2 40 posiadają certyfikat UC, oczekują na certyfikację Microsoft Teams oraz spełniają standardy Open Office

 

Kopenhaga, Dania, 30 marca 2020 r. - Jabra przedstawia dziś bezprzewodowy zestaw Evolve2 65 i przewodowy Evolve2 40. Są to dwa zestawy słuchawkowe z linii Evolve2 nowej generacji, najlepiej sprzedającej się i wiodącej na rynku linii zestawów słuchawkowych UC od Jabra, które pomagają zwiększać wydajność pracy[2]. Oba produkty odpowiadają na wyzwania, jakie niesie za sobą praca we współczesnym środowisku biurowym, ze szczególnym uwzględnieniem koncentracji, zdalnej współpracy i elastyczności w zakresie trybu pracy.

Jabra Evolve2 65 i Jabra Evolve2 40 posiadają trzy mikrofony; dwa znajdują się w ramieniu wysięgnika i jeden w prawej poduszce nausznej. Wyposażone są również w diodę zajętości o 360-stopniowej widoczności na obu słuchawkach, aby wyraźnie zasygnalizować tryb koncentracji podczas niezależnej pracy. Ponadto zestawy słuchawkowe można podłączyć do wszystkich urządzeń mobilnych. Aplikacja Jabra Sound + zapewnia spersonalizowane i pełne wykorzystanie możliwości audio.

Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Jabra Evolve2 65 oferuje trzykrotnie lepszy rzeczywisty zasięg bezprzewodowy niż jego poprzednik, Evolve 65[3]. Zestaw Evolve2 65 zawiera również Jabra Link 380, nowy adapter BT, który dostępny będzie w wersji USB-C lub USB-A.

Oba zestawy słuchawkowe będą łatwe w integracji z wiodącymi dostawcami oprogramowania/ monitoringu, aby umożliwić decydentom analizę wydajności każdego zestawu słuchawkowego Jabra i szybkie zidentyfikowanie głównej przyczyny niskiej jakości połączeń. Oprogramowanie Jabra Xpress umożliwia łatwe i bezpieczne zarządzanie zestawem słuchawkowym, zapewniając aktualizację firmowego oprogramowania i wdrażanie nowych funkcji, jednocześnie ułatwiając życie działowi IT.

 

Evolve2 65 to:

• Mocne i szczelne głośniki 40 mm

• Zintegrowana dioda zajętości z widocznością 360 stopni na obu słuchawkach

• Design idealny do użytku w środowisku biurowym, jak i w podróży służbowej

• Przycisk Microsoft Teams w wariancie MS ze specjalną diodą statusu LED na zestawie słuchawkowym, która sygnalizuje różne sytuacje, takie jak np. nieodebrane połączenie czy zaległe spotkanie

• Bezpośredni dostęp do asystenta głosowego

• Certyfikat Open Office

• Zasięg bezprzewodowy do 30 m

• Podwójna łączność

• Do 37 godzin pracy na baterii

 

Evolve2 40 jest wariantem przewodowym i oferuje taki sam komfort, trwałość i wrażenia z użytkowania jak Evolve2 65.

 

Ceny i dostępność:

Zestaw Jabra Evolve2 65 dostępny będzie od kwietnia 2020 r. u wybranych sprzedawców detalicznych kanału B2B. Słuchawki dostępne będą w dwóch kolorach: czarnym i beżowym.

Evolve2 65 STEREO MSRP 209 € (249 € z bazą do ładowania)

Evolve2 65 MONO MSRP 199 € (239 € z bazą do ładowania)

 

Zestaw Jabra Evolve2 40 dostępny będzie od kwietnia 2020 r. u wybranych sprzedawców detalicznych. Słuchawki dostępne będą w kolorze czarnym.

Evolve2 40 STEREO MSRP 119 €

Evolve2 40 MONO MSRP 109 €

 

Dowiedz się więcej o Jabra na www.jabra.pl/evolve

 


[1] W porównaniu do wiodących na rynku produktów Jabra Evolve 65 / Jabra Evolve 40 (Źródło: Jabra)

[2] Sprzedano miliony egzemplarzy dziesiątkom tysięcy klientów na całym świecie (źródło: Jabra)

[3] W porównaniu do wiodącego na rynku produktu Jabra Evolve 65

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.