Jabra wprowadza na rynek Evolve2 40 i Evolve2 65

• Evolve2 40 i Evolve2 65 łączą w sobie funkcje wspierające koncentrację, współpracę i elastyczność pracowników, zapewniając najwyższy wzrost wydajności pracy
• Owalna poduszka z pianki zapamiętującej kształt i nowy odchylony kształt dla lepszego pasywnego tłumienia hałasu
• Trzy strategicznie umieszczone potężne profesjonalne mikrofony, zaawansowany chipset i najnowsza technologia przetwarzania sygnału, zapewniające o 25% lepszą transmisję dźwięku[1]
• Evolve2 65 i Evolve2 40 posiadają certyfikat UC, oczekują na certyfikację Microsoft Teams oraz spełniają standardy Open Office
Kopenhaga, Dania, 30 marca 2020 r. - Jabra przedstawia dziś bezprzewodowy zestaw Evolve2 65 i przewodowy Evolve2 40. Są to dwa zestawy słuchawkowe z linii Evolve2 nowej generacji, najlepiej sprzedającej się i wiodącej na rynku linii zestawów słuchawkowych UC od Jabra, które pomagają zwiększać wydajność pracy[2]. Oba produkty odpowiadają na wyzwania, jakie niesie za sobą praca we współczesnym środowisku biurowym, ze szczególnym uwzględnieniem koncentracji, zdalnej współpracy i elastyczności w zakresie trybu pracy.
Jabra Evolve2 65 i Jabra Evolve2 40 posiadają trzy mikrofony; dwa znajdują się w ramieniu wysięgnika i jeden w prawej poduszce nausznej. Wyposażone są również w diodę zajętości o 360-stopniowej widoczności na obu słuchawkach, aby wyraźnie zasygnalizować tryb koncentracji podczas niezależnej pracy. Ponadto zestawy słuchawkowe można podłączyć do wszystkich urządzeń mobilnych. Aplikacja Jabra Sound + zapewnia spersonalizowane i pełne wykorzystanie możliwości audio.
Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy Jabra Evolve2 65 oferuje trzykrotnie lepszy rzeczywisty zasięg bezprzewodowy niż jego poprzednik, Evolve 65[3]. Zestaw Evolve2 65 zawiera również Jabra Link 380, nowy adapter BT, który dostępny będzie w wersji USB-C lub USB-A.
Oba zestawy słuchawkowe będą łatwe w integracji z wiodącymi dostawcami oprogramowania/ monitoringu, aby umożliwić decydentom analizę wydajności każdego zestawu słuchawkowego Jabra i szybkie zidentyfikowanie głównej przyczyny niskiej jakości połączeń. Oprogramowanie Jabra Xpress umożliwia łatwe i bezpieczne zarządzanie zestawem słuchawkowym, zapewniając aktualizację firmowego oprogramowania i wdrażanie nowych funkcji, jednocześnie ułatwiając życie działowi IT.
Evolve2 65 to:
• Mocne i szczelne głośniki 40 mm
• Zintegrowana dioda zajętości z widocznością 360 stopni na obu słuchawkach
• Design idealny do użytku w środowisku biurowym, jak i w podróży służbowej
• Przycisk Microsoft Teams w wariancie MS ze specjalną diodą statusu LED na zestawie słuchawkowym, która sygnalizuje różne sytuacje, takie jak np. nieodebrane połączenie czy zaległe spotkanie
• Bezpośredni dostęp do asystenta głosowego
• Certyfikat Open Office
• Zasięg bezprzewodowy do 30 m
• Podwójna łączność
• Do 37 godzin pracy na baterii
Evolve2 40 jest wariantem przewodowym i oferuje taki sam komfort, trwałość i wrażenia z użytkowania jak Evolve2 65.
Ceny i dostępność:
Zestaw Jabra Evolve2 65 dostępny będzie od kwietnia 2020 r. u wybranych sprzedawców detalicznych kanału B2B. Słuchawki dostępne będą w dwóch kolorach: czarnym i beżowym.
Evolve2 65 STEREO MSRP 209 € (249 € z bazą do ładowania)
Evolve2 65 MONO MSRP 199 € (239 € z bazą do ładowania)
Zestaw Jabra Evolve2 40 dostępny będzie od kwietnia 2020 r. u wybranych sprzedawców detalicznych. Słuchawki dostępne będą w kolorze czarnym.
Evolve2 40 STEREO MSRP 119 €
Evolve2 40 MONO MSRP 109 €
Dowiedz się więcej o Jabra na www.jabra.pl/evolve
[1] W porównaniu do wiodących na rynku produktów Jabra Evolve 65 / Jabra Evolve 40 (Źródło: Jabra)
[2] Sprzedano miliony egzemplarzy dziesiątkom tysięcy klientów na całym świecie (źródło: Jabra)
[3] W porównaniu do wiodącego na rynku produktu Jabra Evolve 65

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.