Jabra wzmacnia dział marketingu
Do zespołu marketingu Jabra, marki GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako nowy Enterprise Marketing Manager odpowiedzialny za region CEE.
W związku z rozwojem marki Jabra, lidera w dziedzinie biznesowych i konsumenckich rozwiązań audio i wideo, firma GN Group rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii na terenie Central and Eastern Europe. Do zespołu dołączyła Jagoda Leszczyńska, która objęła stanowisko Enterprise Marketing Managera i będzie zarządzać działaniami marketingowymi w segmencie rozwiązań biznesowych Jabra w regionie CEE. Do jej głównych zadań będzie należało planowanie i implementacja strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami komunikacyjnymi oraz wspieranie projektów sprzedażowych dla produktów audio i wideo z portfolio rozwiązań B2B marki Jabra. Będzie także odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży, współpracując bezpośrednio z dystrybutorami, partnerami handlowymi i sprzedawcami oraz prowadząc działania dedykowane klientom końcowym.
Jagoda Leszczyńska posiada blisko 15-letnie doświadczenie w branży IT, a jej specjalizacją są w szczególności lead management, performance marketing oraz międzynarodowy marketing produktów dla sektora B2B. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Bechtle, gdzie odpowiadała między innymi za współpracę z kluczowymi producentami IT, budowanie relacji z partnerami, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz działaniami z zakresu public relations zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Prywatnie jest dumną mamą dwóch córek, miłośniczką dobrych książek, lubi też jeździć konno i podróżować.
Ewa Walter, pełniąca dotychczas funkcję Enterprise Marketing Managera w Jabra na region CEE, została awansowana na stanowisko Head of Enterprise Marketing i będzie zarządzać zespołem marketingowym EMEA East.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.