Komunikaty PR

Jak nie płacić za hosting w chmurze nawet 3 miesiące w roku?

2022-12-07  |  01:00
Biuro prasowe

Chmura to doskonała opcja dla tych, którzy szukają niedrogiego sposobu na hosting serwisu e-commerce w bezpiecznym i wydajnym środowisku. Dowiedz się, jak w ogóle nie płacić za hosting w chmurze, nawet przez 3 miesiące w roku.

Hosting w chmurze to rodzaj hostingu internetowego, który wykorzystuje sieć serwerów wirtualnych do przechowywania, zarządzania i przetwarzania danych. Niezawodny hosting serwisu czy strony internetowej to podstawa działalności wielu biznesów, szczególnie w branży e-commerce. Chmura to doskonała alternatywa dla serwerów dedykowanych lub hostingu współdzielonego. Hosting w chmurze to najbardziej opłacalna, skalowalna i niezawodna opcja dla firm każdej wielkości. 

HOSTING WSPÓŁDZIELONY, VPS CZY CHMURA?

Tradycyjnie branża e-commerce korzystała z hostingu współdzielonego. Jednak to rozwiązanie ma sporo wad, które dla branży e-commerce są poważnym utrudnieniem. Przede wszystkim hosting współdzielony jest bardziej podatny na przestoje i awarie. Wynika to z faktu, że korzystamy wraz z innymi użytkownikami z zasobów tego samego serwera i w razie jego przeciążenia następuje zmniejszenie przepustowości wszystkich hostowanych stron. 

Alternatywą jest usługa VPS (Virtual Private Server), która polega na udostepnieniu klientowi odizolowanego środowiska utworzonego na fizycznym serwerze z wykorzystaniem technologii wirtualizacji. Zapewnia większą moc i elastyczność niż hosting współdzielony, ale nie gwarantuje dostępności zasobów. VPS jest też znacznie droższy niż hosting współdzielony. 

ZALETY CHMURY DLA E-COMMERCE

Hosting w chmurze jest lepszą opcją niż hosting współdzielony czy VPS dla serwisów e-commerce. Główne zalety chmury to:

1.      Skalowalność

Po pierwsze, zapewnia firmom skalowalność, umożliwiając im łatwe i szybkie zwiększanie zasobów bez konieczności inwestowania w dodatkowy sprzęt lub oprogramowanie. W chmurze Oktawave mamy możliwość skalowania zasobów w pewnych limitach, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Dzięki temu witryna zawsze działa na optymalnym poziomie wydajności, nie obciążając właściciela finansowo.

2.      Niezawodność

Po drugie, hosting w chmurze oferuje niezawodność nieporównywalną z innymi rozwiązaniami i nieprzerwany czas działania. Dzięki rozporoszonej, redundantnej (nadmiarowej) architekturze, awaria serwera nie powoduje przestoju. Pracę automatycznie natychmiast przejmuje sprawna maszyna. To po prostu oznacza, że Twoja witryna jest zawsze dostępna.

3.      Bezpieczeństwo

Po trzecie, chmura zapewnia dużo większe bezpieczeństwo (dzięki wysokiemu poziomowi zabezpieczeń fizycznych i software’owych), pozwalając chronić dane transakcyjne i zmniejszając ryzyko cyberataków.

4.      Opłacalność

Wreszcie, hosting w chmurze pomaga obniżyć koszty operacyjne, ponieważ firmy nie muszą inwestować w drogi sprzęt czy zabezpieczenia, ani płacić za kosztowną konserwację. Większa opłacalność wynika także z modelu rozliczeniowego – w chmurze płacisz tylko za zasoby, z których faktycznie korzystasz.

JAK NIE PŁACIĆ ZA HOSTING W CHMURZE

Hosting w chmurze to optymalne rozwiązanie dla e-commerce, tak pod kątem ciągłości działania, jak i kosztów. W tej roli doskonale sprawdzi się chmura Oktawave, która nie tylko gwarantuje wysoką dostępność (gwarantuje SLA 99,96%), ale też spełnia niezbędne wymogi bezpieczeństwa (potwierdzone certyfikatami: ISO27001, ISO27017, ISO27018, ISO22301, CSA STAR). A co najważniejsze oferuje wygodne warunki finansowe.

Oktawave zapewnia klientom preferencyjne warunki w ramach akcji „Wakacje od chmury”. Korzystając z „Wakacji od chmury”, firmy mogą nie płacić za hosting w chmurze nawet przez 3 miesiące w roku. To pozwala obniżyć koszty utrzymania infrastruktury IT w słabszych sprzedażowo okresach, sprawiając, że chmura Oktawave jest dobrym wyborem nawet dla mniejszych e-biznesów, które dopiero rozkręcają swoją działalność. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.