Jak zrobić 700 landing page’y w 5 lat? Współpraca Landingi z serwisem Player
PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. Od początku kooperacji, na potrzeby Playera odwiedzanego miesięcznie przez miliony użytkowników, stworzono około 700 witryn internetowych. Wszystkie powstały dzięki edytorowi dostarczonemu przez Landingi.
Jak wynika z badań VideoTrack VI, cyklicznego badania agencji Wavemaker, coraz więcej Polaków płaci za oglądanie treści dostępnych w serwisach VOD. To platformy oferujące dostęp do określonej zawartości multimedialnej, w ramach subskrypcji po wykupieniu abonamentu. 65 proc. użytkowników uważa, że miesięczny abonament to najwygodniejsza forma dostępu do treści, a 13 proc. uznaje płacenie z góry za rok, za preferowany model płatności. Ponadto pandemiczne ograniczenia, restrykcje, a w końcu zamknięcie kin, także przyczyniły się do znacznego wzrostu popularności usług VOD.
Rozwój tej sfery cyfrowej rzeczywistości wiąże się ze stałym przypływem wyzwań dla serwisów takich jak Player – lokalnego lidera na rynku VOD z najszerszą ofertą programową. Platforma działa od 2011 roku, a co miesiąc odwiedzają ją miliony użytkowników (Gemius Mediapanel, styczeń 2022: 4,6 mln UU). Wielkość rynku i działania konkurentów powodują, że pojawia się zapotrzebowanie na elastyczne rozwiązania. Specyfika serwisów VOD, które koncentrują się na dostarczaniu użytkownikom sprawnych narzędzi do odtwarzania zgromadzonych treści powoduje, że znalezienie przestrzeni np. na tworzenie kontekstowych treści, czy budowę ścieżki zakupowej, staje się wyzwaniem. Potrzeba więc narzędzia, które pozwala dynamicznie reagować na zmieniające się otoczenie, wprowadzać modyfikacje i ulepszenia. Z pomocą przychodzą Landingi – system do budowania landing page’y, z którego korzysta Player. Dzięki niemu, przez 5 lat współpracy, na potrzeby Playera powstało łącznie około 700 stron internetowych.
Nasza platforma pozwala Playerowi szybciej i łatwiej tworzyć, modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb landing pages, bez konieczności sięgania po zasoby IT – mówi Błażej Abel, CEO Landingi. Strony są niezależne od serwisu VOD Player, ale pozostają z nim spójne wizualnie. Player może dzięki nam dynamicznie i efektywnie reagować na zmiany w ofercie i w kampaniach, a czas pracy nad stronami docelowymi jest ograniczony do minimum. Klient zyskuje dzięki temu nową przestrzeń poświęconą sprzedaży swoich usług i komunikacji z użytkownikami, a przede wszystkim optymalizuje sprzedaż – dodaje.
Szczególnym wyzwaniem dla platformy Landingi i landing page’y Playera był czas promocji filmu Listy do M. 4, który zbiegł się z kolejną falą pandemii koronawirusa. Player, aby stworzyć jeszcze atrakcyjniejszą ofertę, premierowo udostępnił swoim subskrybentom najnowszą część kultowego filmu. O ile dystrybutorzy takich produkcji zazwyczaj skupiają się na kampaniach offline (plakaty, billboardy), o tyle Player postawił również na mocną kampanię internetową, reklamującą nowy film w swojej ofercie. Końcowym jej elementem stał się landing page stworzony w platformie Landingi, poświęcony temu konkretnemu filmowi.
Dzięki odpowiedniej infrastrukturze landing page mógł być dynamicznie dostosowywany do tempa kampanii w każdym momencie jej trwania. Powstał szybko i skutecznie dotarł do potencjalnych klientów, komunikując ofertę. W jednym miejscu zostały umieszczone informacje nie tylko o filmie i jego obecności w serwisie, ale także o pakietach, subskrypcjach, formach zakupu – czyli wszystkim tym, na co już nie ma miejsca w serwisie VOD. W ten sposób dla użytkowników powstała kompletna strona, wyczerpująca wszystkie informacje, które mogłyby ich interesować. To z kolei przyniosło efekty w postaci wysokiego współczynnika konwersji.
Landing page cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Odwiedziły go setki tysięcy osób. Serwery platformy Landingi poradziły sobie z tym bez problemu, obsługując jednocześnie tysiące innych stron. To jeszcze bardziej umocniło zaufanie, jakim Player obdarzył Landingi.
Landingi to jedna z czołowych firm tworzących landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji. Działa na rynku od ponad 9 lat i posiada biura w Gliwicach i Katowicach. Obecnie spółka zatrudnia ponad 60 osób i obsługuje klientów z ponad 80 krajów na świecie – wśród nich są: TVN Player, Credit Agricole, Olx, Evenea, DevaGroup, Medicover. Od 2017 roku Landingi są Partnerem Google. Firma jest finalistą konkursów Web Summit Dublin, Aulery, iMinds Belgium Startup Tour, TNW Boost oraz Innovation Ad.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.