Jak zrobić 700 landing page’y w 5 lat? Współpraca Landingi z serwisem Player

PR Calling
Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Landingi, polski martech tworzący landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji, od 5 lat współpracuje z Playerem – lokalnym liderem rynku płatnych serwisów VOD z najszerszą ofertą programową. Od początku kooperacji, na potrzeby Playera odwiedzanego miesięcznie przez miliony użytkowników, stworzono około 700 witryn internetowych. Wszystkie powstały dzięki edytorowi dostarczonemu przez Landingi.
Jak wynika z badań VideoTrack VI, cyklicznego badania agencji Wavemaker, coraz więcej Polaków płaci za oglądanie treści dostępnych w serwisach VOD. To platformy oferujące dostęp do określonej zawartości multimedialnej, w ramach subskrypcji po wykupieniu abonamentu. 65 proc. użytkowników uważa, że miesięczny abonament to najwygodniejsza forma dostępu do treści, a 13 proc. uznaje płacenie z góry za rok, za preferowany model płatności. Ponadto pandemiczne ograniczenia, restrykcje, a w końcu zamknięcie kin, także przyczyniły się do znacznego wzrostu popularności usług VOD.
Rozwój tej sfery cyfrowej rzeczywistości wiąże się ze stałym przypływem wyzwań dla serwisów takich jak Player – lokalnego lidera na rynku VOD z najszerszą ofertą programową. Platforma działa od 2011 roku, a co miesiąc odwiedzają ją miliony użytkowników (Gemius Mediapanel, styczeń 2022: 4,6 mln UU). Wielkość rynku i działania konkurentów powodują, że pojawia się zapotrzebowanie na elastyczne rozwiązania. Specyfika serwisów VOD, które koncentrują się na dostarczaniu użytkownikom sprawnych narzędzi do odtwarzania zgromadzonych treści powoduje, że znalezienie przestrzeni np. na tworzenie kontekstowych treści, czy budowę ścieżki zakupowej, staje się wyzwaniem. Potrzeba więc narzędzia, które pozwala dynamicznie reagować na zmieniające się otoczenie, wprowadzać modyfikacje i ulepszenia. Z pomocą przychodzą Landingi – system do budowania landing page’y, z którego korzysta Player. Dzięki niemu, przez 5 lat współpracy, na potrzeby Playera powstało łącznie około 700 stron internetowych.
Nasza platforma pozwala Playerowi szybciej i łatwiej tworzyć, modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb landing pages, bez konieczności sięgania po zasoby IT – mówi Błażej Abel, CEO Landingi. Strony są niezależne od serwisu VOD Player, ale pozostają z nim spójne wizualnie. Player może dzięki nam dynamicznie i efektywnie reagować na zmiany w ofercie i w kampaniach, a czas pracy nad stronami docelowymi jest ograniczony do minimum. Klient zyskuje dzięki temu nową przestrzeń poświęconą sprzedaży swoich usług i komunikacji z użytkownikami, a przede wszystkim optymalizuje sprzedaż – dodaje.
Szczególnym wyzwaniem dla platformy Landingi i landing page’y Playera był czas promocji filmu Listy do M. 4, który zbiegł się z kolejną falą pandemii koronawirusa. Player, aby stworzyć jeszcze atrakcyjniejszą ofertę, premierowo udostępnił swoim subskrybentom najnowszą część kultowego filmu. O ile dystrybutorzy takich produkcji zazwyczaj skupiają się na kampaniach offline (plakaty, billboardy), o tyle Player postawił również na mocną kampanię internetową, reklamującą nowy film w swojej ofercie. Końcowym jej elementem stał się landing page stworzony w platformie Landingi, poświęcony temu konkretnemu filmowi.
Dzięki odpowiedniej infrastrukturze landing page mógł być dynamicznie dostosowywany do tempa kampanii w każdym momencie jej trwania. Powstał szybko i skutecznie dotarł do potencjalnych klientów, komunikując ofertę. W jednym miejscu zostały umieszczone informacje nie tylko o filmie i jego obecności w serwisie, ale także o pakietach, subskrypcjach, formach zakupu – czyli wszystkim tym, na co już nie ma miejsca w serwisie VOD. W ten sposób dla użytkowników powstała kompletna strona, wyczerpująca wszystkie informacje, które mogłyby ich interesować. To z kolei przyniosło efekty w postaci wysokiego współczynnika konwersji.
Landing page cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Odwiedziły go setki tysięcy osób. Serwery platformy Landingi poradziły sobie z tym bez problemu, obsługując jednocześnie tysiące innych stron. To jeszcze bardziej umocniło zaufanie, jakim Player obdarzył Landingi.
Landingi to jedna z czołowych firm tworzących landing pages oraz produkty do optymalizacji konwersji dla marketerów i agencji. Działa na rynku od ponad 9 lat i posiada biura w Gliwicach i Katowicach. Obecnie spółka zatrudnia ponad 60 osób i obsługuje klientów z ponad 80 krajów na świecie – wśród nich są: TVN Player, Credit Agricole, Olx, Evenea, DevaGroup, Medicover. Od 2017 roku Landingi są Partnerem Google. Firma jest finalistą konkursów Web Summit Dublin, Aulery, iMinds Belgium Startup Tour, TNW Boost oraz Innovation Ad.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.