Komunikaty PR

Jesienny powiew nowości iiyama w wysokiej rozdzielczości

2022-11-03  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

iiyama, światowy lider rynku monitorów, rozszerza swoją ofertę o modele z rodziny ProLite oraz G-Master wyposażone w panele o wysokiej rozdzielczości QHD. Nowe produkty dostępne będą od listopada.

 

ProLite XUB2792QSC-B1 i ProLite XUB2792HSC-B1

ProLite XUB2792QSC-B1 oraz XUB2792HSC-B1 to 27-calowe monitory z panelem IPS QHD, ergonomiczną podstawą i złączem USB-C, które pozwala za pomocą jednego przewodu naładować laptopa, podłączyć wideo (tryb DP-alt) i połączyć się z urządzeniami peryferyjnymi. Takie rozwiązanie umożliwia uporządkowanie przestrzeni roboczej i stworzenie wygodnego hybrydowego obszaru biurowego. Połączenie matrycy IPS i rozdzielczości QHD (2560 x 1440 pikseli) zapewnia nie tylko szerokie kąty widzenia i doskonałą jakość kolorów, ale również dużą powierzchnię ekranową, która idealnie sprawdzi się podczas używania wymagających aplikacji biurowych oraz programów typu CAD. Monitor wyposażony jest w głośniki, gniazdo słuchawkowe oraz funkcję redukcji niebieskiego światła, ograniczającą uczucie zmęczonych oczu. Zgodność z TCO oraz bardzo niskie zużycie energii sprawiają, że modele XUB2792QSC i XUB2792HSC-B1 są idealną propozycją dla nowoczesnego, przyjaznego środowisku, a zarazem wysoce wydajnego miejsca pracy.

Monitor dostępny jest też w wersji full HD XUB2792HSC.

 

ProLite XUB2793QS-B1

Kolejna nowość iiyama, ProLite XUB2793QS-B1, również oferuje 27-calową matrycę IPS QHD o odświeżaniu 75 Hz, a atrakcyjna bezramkowa z 3 stron konstrukcja czyni ją modelem idealnym do wielomonitorowych rozwiązań. Panel IPS oferuje dokładne i spójne odwzorowanie kolorów z szerokimi kątami widzenia, a wysoka rozdzielczość zapewnia ostry i szczegółowy obraz. Jest to uniwersalny monitor, który świetnie sprawdzi się nie tylko w wymagającym środowisku biurowym. bo za sprawą szybkiego czasu reakcji 1ms i obsługi technologii FreeSync będzie również odpowiedni dla mniej wymagających graczy. Model XUB2793QS-B1 został wyposażony w głośniki, gniazdo słuchawkowe, dwa porty  HDMI i jeden DisplayPort oraz funkcję redukcji niebieskiego światła, która pozwala na ograniczenie uczucia zmęczonych oczu. W celu zapewnienia użytkownikowi najwyższego komfortu pracy, monitor posiada regulowaną, 150 mm podstawę.

Monitor dostępny jest też w wersji ProLite XU2793QS-B1 z podstawą bez regulacji wysokości.

 

G-Master G2770QSU-B1

iiyama nie zapomina o graczach i za sprawą nowego monitora G-Master G2770QSU-B1 z matrycą Fast IPS o rozdzielczości QHD uwalnia drzemiący w nich potencjał. Superszybki panel o niskim czasie reakcji (0,5 ms MPRT) i częstotliwości odświeżania na poziomie 165 Hz pozwala zdobyć przewagę nad konkurencją, a FreeSync Premium Pro dba o spektakularnym efekt HDR 400  z szeroką gamą kolorów i wysoką jasnością. Możliwość regulacji jasnych i ciemnych tonów za pomocą funkcji Black Tuner zapewnia lepszą jakość widzenia w zacienionych obszarach, a panel w technologii fast IPS gwarantuje doskonały obraz i szerokie kąty widzenia. Gracze mogą wybierać również spośród wielu predefiniowanych trybów gier (m.in. FPS i strategia) lub samodzielnie dobrać i zapisać swoje ulubione ustawienia obrazu.

 

Dostępność i ceny 

Monitor iiyama XU2793QS-B1 jest już dostępny w cenie 1059 zł, tak jak XUB2793QS-B1 w cenie 1128 zł. Model XUB2792QSC-B1 pojawi się w sprzedaży 4 listopada (1298 zł), z kolei G2770QSU-B1 18 listopada (1499 zł).

 

Informacje o firmie

Japońska firma iiyama jest czołowym producentem monitorów działającym na skalę międzynarodową. Od 1973 roku iiyama dostarcza klientom indywidualnym oraz przedsiębiorcom rozwiązania, które pomagają im kontaktować się ze światem i dzielić swoimi historiami. Monitory desktopowe iiyama towarzyszą ludziom w pracy oraz w domu, monitory z serii G-Master #monitors4gamers pozwalają graczom w pełni odblokować ich gamingowy potencjał, a ekrany wielkoformatowe oraz dotykowe pozwalają firmom i instytucjom dotrzeć ze swoim przekazem do klientów, oraz partnerów.

 

Facebook: https://pl-pl.facebook.com/iiyamapolska

Strona internetowa: https://iiyama.com/pl_pl/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCrwjAdOelaYVE6AQ1d_igrA

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.