Komunikaty PR

Jesteś fanem Huawei i masz pytanie do Roberta Lewandowskiego? Teraz możesz mu je

2020-04-14  |  12:30
Biuro prasowe

Huawei wystartował z akcją „40 pytań do Roberta” z okazji premiery flagowych smartfonów P40 i P40 Pro, dedykowaną fanom marki zarejestrowanym w Społeczności Huawei. Mają oni niepowtarzalną okazję zadać pytanie ambasadorowi marki, Robertowi Lewandowskiemu, w formie nagrania wideo. Na najciekawsze pytania Robert Lewandowski odpowie również w formie wideo, a Huawei opublikuje film łączący 40 najciekawszych pytań z odpowiedziami na swoich kanałach. Pytania można zamieszczać na stronie Społeczności Huawei do 16 kwietnia.

 

Osoby korzystające z urządzeń Huawei, które nie zarejestrowały się dotąd w Społeczności Huawei, mogą zrobić to w łatwy sposób za pomocą ID Huawei – wchodząc w „Ustawienia” w telefonie lub tablecie. Osoby, które nie posiadają sprzętu Huawei, ale chcą dołączyć do Społeczności, mogą zarejestrować się przy użyciu numeru telefonu lub adresu e-mail.

 

Fani Huawei i Roberta Lewandowskiego mogą zadać mu dowolne pytanie - warunkiem jest, aby zostało ono nagrane w formie kilkusekundowego, pionowego wideo i opublikowane na stronie https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.

 

Można to zrobić na dwa sposoby:

  1. Na stronie Społeczności należy założyć nowy wątek, zatytułować go „40pytańdoRoberta”, zamieścić tam wideo, a następnie skopiować link i wkleić w komentarzu pod postem konkursowym.
  2. Opublikować wideo w serwisie YouTube, a następnie link do filmu należy umieścić w komentarzu pod postem konkursowym.

 

Spośród wszystkich filmów wideo, zostanie wybranych 40 najciekawszych i najbardziej kreatywnych pytań, na które Robert Lewandowski odpowie – również w formie wideo. Pytania i odpowiedzi utworzą jeden film, który zostanie opublikowany w kanałach Huawei. Termin publikacji wideo zostanie podany w najbliższym czasie.

 

Pytania można wrzucać w komentarzach na stronie do 16 kwietnia. Każde zgłoszenie powinno zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku utrwalonego na potrzeby konkursu ‘40 pytań do Roberta’ na zasadach opisanych w Regulaminie tego konkursu”. Tylko zgłoszenia z klauzulą będą brane pod uwagę.

 

Osoby, których pytanie zostanie wybrane do dalszego etapu, zostaną o tym powiadomione w wiadomości prywatnej na Społeczności Huawei między 19 a 22 kwietnia. W tym czasie należy regularnie sprawdzać skrzynkę, ponieważ brak odpowiedzi na wiadomość będzie oznaczał rezygnację i zwolnienie miejsca dla kolejnego zgłoszenia.

 

Regulamin akcji i szczegóły dostępne są na stronie:

https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.