Jesteś fanem Huawei i masz pytanie do Roberta Lewandowskiego? Teraz możesz mu je
Huawei wystartował z akcją „40 pytań do Roberta” z okazji premiery flagowych smartfonów P40 i P40 Pro, dedykowaną fanom marki zarejestrowanym w Społeczności Huawei. Mają oni niepowtarzalną okazję zadać pytanie ambasadorowi marki, Robertowi Lewandowskiemu, w formie nagrania wideo. Na najciekawsze pytania Robert Lewandowski odpowie również w formie wideo, a Huawei opublikuje film łączący 40 najciekawszych pytań z odpowiedziami na swoich kanałach. Pytania można zamieszczać na stronie Społeczności Huawei do 16 kwietnia.
Osoby korzystające z urządzeń Huawei, które nie zarejestrowały się dotąd w Społeczności Huawei, mogą zrobić to w łatwy sposób za pomocą ID Huawei – wchodząc w „Ustawienia” w telefonie lub tablecie. Osoby, które nie posiadają sprzętu Huawei, ale chcą dołączyć do Społeczności, mogą zarejestrować się przy użyciu numeru telefonu lub adresu e-mail.
Fani Huawei i Roberta Lewandowskiego mogą zadać mu dowolne pytanie - warunkiem jest, aby zostało ono nagrane w formie kilkusekundowego, pionowego wideo i opublikowane na stronie https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.
Można to zrobić na dwa sposoby:
- Na stronie Społeczności należy założyć nowy wątek, zatytułować go „40pytańdoRoberta”, zamieścić tam wideo, a następnie skopiować link i wkleić w komentarzu pod postem konkursowym.
- Opublikować wideo w serwisie YouTube, a następnie link do filmu należy umieścić w komentarzu pod postem konkursowym.
Spośród wszystkich filmów wideo, zostanie wybranych 40 najciekawszych i najbardziej kreatywnych pytań, na które Robert Lewandowski odpowie – również w formie wideo. Pytania i odpowiedzi utworzą jeden film, który zostanie opublikowany w kanałach Huawei. Termin publikacji wideo zostanie podany w najbliższym czasie.
Pytania można wrzucać w komentarzach na stronie do 16 kwietnia. Każde zgłoszenie powinno zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku utrwalonego na potrzeby konkursu ‘40 pytań do Roberta’ na zasadach opisanych w Regulaminie tego konkursu”. Tylko zgłoszenia z klauzulą będą brane pod uwagę.
Osoby, których pytanie zostanie wybrane do dalszego etapu, zostaną o tym powiadomione w wiadomości prywatnej na Społeczności Huawei między 19 a 22 kwietnia. W tym czasie należy regularnie sprawdzać skrzynkę, ponieważ brak odpowiedzi na wiadomość będzie oznaczał rezygnację i zwolnienie miejsca dla kolejnego zgłoszenia.
Regulamin akcji i szczegóły dostępne są na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.