Jesteś fanem Huawei i masz pytanie do Roberta Lewandowskiego? Teraz możesz mu je
Huawei wystartował z akcją „40 pytań do Roberta” z okazji premiery flagowych smartfonów P40 i P40 Pro, dedykowaną fanom marki zarejestrowanym w Społeczności Huawei. Mają oni niepowtarzalną okazję zadać pytanie ambasadorowi marki, Robertowi Lewandowskiemu, w formie nagrania wideo. Na najciekawsze pytania Robert Lewandowski odpowie również w formie wideo, a Huawei opublikuje film łączący 40 najciekawszych pytań z odpowiedziami na swoich kanałach. Pytania można zamieszczać na stronie Społeczności Huawei do 16 kwietnia.
Osoby korzystające z urządzeń Huawei, które nie zarejestrowały się dotąd w Społeczności Huawei, mogą zrobić to w łatwy sposób za pomocą ID Huawei – wchodząc w „Ustawienia” w telefonie lub tablecie. Osoby, które nie posiadają sprzętu Huawei, ale chcą dołączyć do Społeczności, mogą zarejestrować się przy użyciu numeru telefonu lub adresu e-mail.
Fani Huawei i Roberta Lewandowskiego mogą zadać mu dowolne pytanie - warunkiem jest, aby zostało ono nagrane w formie kilkusekundowego, pionowego wideo i opublikowane na stronie https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.
Można to zrobić na dwa sposoby:
- Na stronie Społeczności należy założyć nowy wątek, zatytułować go „40pytańdoRoberta”, zamieścić tam wideo, a następnie skopiować link i wkleić w komentarzu pod postem konkursowym.
- Opublikować wideo w serwisie YouTube, a następnie link do filmu należy umieścić w komentarzu pod postem konkursowym.
Spośród wszystkich filmów wideo, zostanie wybranych 40 najciekawszych i najbardziej kreatywnych pytań, na które Robert Lewandowski odpowie – również w formie wideo. Pytania i odpowiedzi utworzą jeden film, który zostanie opublikowany w kanałach Huawei. Termin publikacji wideo zostanie podany w najbliższym czasie.
Pytania można wrzucać w komentarzach na stronie do 16 kwietnia. Każde zgłoszenie powinno zawierać klauzulę „Wyrażam zgodę na wykorzystanie mojego wizerunku utrwalonego na potrzeby konkursu ‘40 pytań do Roberta’ na zasadach opisanych w Regulaminie tego konkursu”. Tylko zgłoszenia z klauzulą będą brane pod uwagę.
Osoby, których pytanie zostanie wybrane do dalszego etapu, zostaną o tym powiadomione w wiadomości prywatnej na Społeczności Huawei między 19 a 22 kwietnia. W tym czasie należy regularnie sprawdzać skrzynkę, ponieważ brak odpowiedzi na wiadomość będzie oznaczał rezygnację i zwolnienie miejsca dla kolejnego zgłoszenia.
Regulamin akcji i szczegóły dostępne są na stronie:
https://consumer.huawei.com/pl/community/details/#40pyta%C5%84doRoberta-Z%C5%82ap-okazj%C4%99-zapyta%C4%87-si%C4%99-Lewandowskiego!/topicId_27642.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.