John Bates mianowany nowym CEO SER Group
-
Dr John Bates, wizjoner technologiczny i przedsiębiorca, został mianowany nowym CEO SER Group.
-
Wzmocniono także zespół zarządzający, który odpowiadać będzie za dynamiczny rozwój firmy oraz innowacje produktowe.
SERgroup Holding International GmbH (SER Group) ma przyjemność ogłosić, że na stanowisko CEO, ze skutkiem natychmiastowym, powołano doktora Johna Batesa. Firma wzmocniła także swój zespół zarządzający: nowe osoby pojawiły się w działach odpowiadających za finanse, sprzedaż, zarządzanie produktem oraz satysfakcję klienta. Nowo powołani menedżerowie będą wspierać ambitne plany rozwoju SER Group.
Dr John Bates – wizjoner technologiczny, skuteczny przedsiębiorca
Obejmujący funkcję CEO Bates to ekspert z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakładaniu i prowadzeniu innowacyjnych firm IT, działających w obszarach takich jak: handel algorytmiczny, analityka w czasie rzeczywistym czy IoT. Pełnił on również funkcje kierownicze w wielu wysoko notowanych na giełdzie spółkach technologicznych. Wcześniej pracował jako CEO firmy Eggplant, wiodącego dostawcy i pioniera w obszarze inteligentnej automatyzacji testów oprogramowania z wykorzystaniem AI. Obecnie piastuje pozycję Non-Executive Directora w Sage, spółce będącej liderem listy FTSE100 (100 największych spółek notowanych na Financial Times Stock Exchange) w dziedzinie aplikacji biznesowych w chmurze. Obejmując stanowisko CEO, dr Bates zwolnił dotychczas zajmowaną funkcję Executive Chairmana w SER Group.
– Potencjał SER jest ogromny, a zawdzięczamy go oferowanym przez nas innowacyjnym produktom oraz światowej klasy zespołowi. Zarówno analitycy, jak i klienci potwierdzają, że nasza technologia jest najlepsza na rynku. Nadszedł czas, by za pomocą strategii opartej na rozwiązaniach wprowadzać system Doxis na nowe rynki. Pozwoli to budować pozycję SER jako lidera w ujęciu strategicznym oraz geograficznym – mówi dr John Bates.
Nowo powołani liderzy zapewnią rozwój i większe zyski
Johna Batesa wesprze doświadczona kadra nowo mianowanych liderów, którzy będą wspierać osiąganie jeszcze lepszych wskaźników rentowności, wzrostów i innowacyjności we wszystkich obszarach działalności firmy. Wśród menedżerów znajdują się m.in.:
-
Holger Kliebe, Chief Financial Officer, ekspert w dziedzinie finansów z międzynarodowym doświadczeniem w zakresie fuzji i przejęć (M&A) oraz znajomością rynku oprogramowania i cyfryzacji
-
Sven Oliver Behrendt, Chief Customer Success Officer, mający ponad 25 lat doświadczenia na stanowiskach kierowniczych w SER Group, specjalizujący się w satysfakcji klienta
-
Fraser Herrick, Managing Director Northern Europe, doświadczony lider w dziedzinie oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw, odpowiedzialny za rynki Wielkiej Brytanii, Irlandii i Europy Północnej
-
Nabil Ben Abdallah, Vice President of Sales, ekspert w dziedzinie digitalizacji i automatyzacji, specjalista z dużym doświadczeniem w kierowaniu sprzedażą globalną, odpowiedzialny za region Bliskiego Wschodu i Afryki
-
Douglas Cardoso, Director of Product Management, lider w zakresie innowacyjnego zarządzania produktem, ekspert w dziedzinie usług chmurowych związanych z udostępnianiem zasobów
Z takim zespołem, kierownictwo SER jest gotowe do przyspieszonego wzrostu firmy, opartego na na ekspansji międzynarodowej, także poprzez fuzje i przejęcia, rozszerzonie portfolio SaaS/chmury obliczeniowej oraz strategię produktową opartą na inteligentnych pakietach rozwiązań i usług.
O SER Group
SER Group jest wiodącym dostawcą na rynku oprogramowania do inteligentnego zarządzania treścią (Enterprise Content Management - ECM) i usług związanych z treścią. Codziennie ponad pięć milionów użytkowników korzysta z Doxis4. Wykorzystując połączone ECM, BPM, współpracę i usługi kognitywne, duże firmy, korporacje, władze publiczne i organizacje projektują cyfrowe rozwiązania do inteligentnego zarządzania informacjami i procesami. SER Group ma ponad 35 lat doświadczenia i zatrudnia ponad 630 pracowników w 22 lokalizacjach na całym świecie.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.