Jutta Peinze nowym dyrektorem ds. marketingu Motorola na region EMEA
13 października 2022 r. - Jutta Peinze objęła funkcję dyrektora ds. marketingu Motorola w dziale Mobile Business Group (MBG) w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Jutta Peinze może się poszczycić 20-letnim doświadczeniem w sektorze technologicznym. Przed przejściem do MBG była dyrektorem ds. marketingu w firmie Asus. Wcześniej zgromadziła imponujące doświadczenie w branży urządzeń mobilnych w firmach Nokia i Huawei. W Motorola Jutta Peinze będzie odgrywać kluczową rolę w zwiększaniu dynamiki rozwoju działu EMEA MBG w zakresie opracowywania przez markę strategii. Hiperrozwój działu EMEA MBG następuje po niezwykle udanym roku finansowym 2021/2022, dzięki któremu region EMEA nabrał kluczowego znaczenia dla marki Motorola.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki PC and Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów i smartfonów po inteligentne rozwiązania do współpracy oraz rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej (AR/VR).
Z prawdziwą przyjemnością dołączam do zespołu Motorola w tak fascynującym okresie, w którym marka wykazuje znaczący potencjał wzrostowy w całym regionie EMEA - powiedziała Jutta Peinze. Uważam, że marka ma obecnie najsilniejszą pozycję w swojej historii, by zaspokoić zapotrzebowanie na rynku dzięki szerokiej ofercie urządzeń oraz osiągnąć hiperrozwój w całym regionie. Cieszę się, że będę mogła połączyć swoje wieloletnie doświadczenie w sektorze technologicznym i mobilnym z pasją do kierowania dynamicznym zespołem oraz rozwijaniem aktualnej pozycji Motorola jako lidera rynku i zaspokajaniem aspiracji firmy związanych ze wzrostem.
Jutta Peinze jest następczynią Jamesa Atkinsa, który z powodzeniem kierował działem marketingu Motorola w EMEA przez dwa lata. Atkins pozostaje w firmie i obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. e-commerce MBG w EMEA. Będzie na nim odgrywać kluczową rolę we wspieraniu działalności marki w sektorze telekomunikacji w regionie EMEA i opracowywaniu strategii e-commerce.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.