Komunikaty PR

Kampania #niedajsięzdefiniować marki Motorola z prestiżową nagrodą Golden Arrow

2023-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

23 czerwca 2023 r.: Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.

Głównym celem kampanii marki Motorola było uświadomienie opinii publicznej, że szufladkowanie i mylne postrzeganie ludzi bez zgłębiania oraz poznania ich historii, jest w naszych czasach poważnym społecznym wyzwaniem. W przygotowaniu materiałów do kampanii wzięli udział bezkompromisowi artyści młodego pokolenia: Margaret, Tymek, Natalia Nykiel oraz Young Multi. Motorola w ramach #niedajsięzdefiniować stworzyła wraz z artystami cykl filmów wideo, w których opowiadali oni o swoich prywatnych, pozascenicznych pasjach oraz zajawkach i odkrywali nieznane do tej pory fragmenty własnego życia. Materiały były inspiracją dla osób z pokolenia Z, aby podążały własną drogą, nie oglądając się na krytykę oraz brak zrozumienia ze strony innych.

- Wyróżnienie naszej kampanii utwierdza mnie w przekonaniu, że warto czasem wyjść poza schemat. Marketing może mieć swoje pozytywne oblicze i skłaniać nas do refleksji. Cieszę się, że coraz więcej marek korzysta z okazji, aby inspirować, uczyć czy przełamywać schematy – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola, która miała przyjemność osobiście odebrać nagrodę Golden Arrow 2023 na uroczystej gali 22 czerwca - Pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp. Ambasadorzy, których zaprosiliśmy do udziału w kampanii, to właśnie artyści tego pokolenia. To młodzi ludzie, którzy bez wątpienia osiągnęli sukces i porywają tłumy fanów. Są postrzegani poprzez swój sceniczny wizerunek, lub to jak przedstawiają ich media. Nie zastanawiamy się nad tym, kim naprawdę są.

Kampania #niedajsięzdefiniować towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo jesienią 2022 roku. Przygotowane wraz z ambasadorami marki filmy wideo odnotowały ponad milion wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na TikToku. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiadała agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

Dodatkowe informacje:

  • O konkursie Golden Arrow (strona oficjalna): https://goldenarrow.pl/o-konkursie/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.