Komunikaty PR

Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku

2020-04-24  |  13:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Digital Inc., wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM. Od 2019 r. Kingston rozszerzył swoją ofertę dysków SSD o trzy nowe modele dla klientów indywidualnych, pięć dedykowanych dla centrów przetwarzania danych ― z których dwa uzyskały status VMware Ready™ ― oraz o swoje pierwsze rozwiązanie U.2 NVMe PCIe.

           

Dane dotyczące udziału w rynku w 2019 r., opublikowane przez firmy analityczne Forward Insights i TRENDFOCUS, potwierdzają silną pozycję firmy Kingston jako lidera. Forward Insights sklasyfikował firmę Kingston na pierwszym miejscu pod względem globalnej sprzedaży dysków SSD w kanale sprzedaży z udziałem w rynku na poziomie 18,3%. Kingston wyprzedził producentów półprzewodników — firmy Western Digital i Samsung (odpowiednio 16,5 i 15,1%). Według Forward Insights w 2019 r.  sprzedaż wyniosła prawie 120 mln dysków SSD.

            „Zapotrzebowanie ze strony partnerów handlowych utrzymywało się na bardzo wysokim poziomie, a w stosunku do roku 2018 wzrosło o 36%” — powiedział Gregory Wong, President and Principal Analyst w Forward Insights. „Konkurencyjna oferta produktów oraz rozległa sieć dystrybucyjna firmy Kingston pozwoliły jej osiągnąć dwukrotnie wyższą sprzedaż niż średnia rynkowa”.

TRENDFOCUS sklasyfikował Kingston jako trzeciego największego dostawcę dysków SSD na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 10,4%, za firmami Samsung i Western Digital. W 2019 r. TRENDFOCUS poinformował, że na całym świecie sprzedano 276 mln dysków SSD, co stanowiło wzrost o 36% rok do roku. Sprzedaż pamięci NAND utrzymywała się na wysokim poziomie z uwagi na ciągły wzrost sprzedaży dysków SSD, zarówno pod względem ilościowym, jak i pod względem średniej pojemności.

            „Przystępna cena obowiązująca przez dużą część roku 2019 spowodowała wzrost popytu w segmencie klientów indywidualnych, co przełożyło się na większą sprzedaż dysków SSD w komputerach największych producentów”— powiedział Don Jeanette, Vice President w TRENDFOCUS. „Przez pozostałą część roku obecność nośników SSD w komputerach osobistych będzie utrzymywać się na wysokim poziomie, podobnie jak zapotrzebowanie na dyski SSD SATA ze strony centrów przetwarzania danych oraz zapotrzebowanie na dyski na złączu PCIe dla środowisk hiperskalowalnych”.

 „Wyniki analiz przeprowadzonych w 2019 r. przez te firmy potwierdzają silną pozycję i rozwój firmy Kingston na rynku dysków SSD” — powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston w regionie EMEA. „Stale umacniamy naszą pozycję w segmencie produktów dla klientów indywidualnych dzięki atrakcyjnej ofercie dysków SATA oraz wyjątkowych rozwiązań NVMe zoptymalizowanych pod kątem notebooków i komputerów stacjonarnych. Oprócz wzrostów w segmentach OEM i partnerów handlowych mamy zaszczyt poinformować o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań dla przedsiębiorstw do różnych zastosowań i środowisk hostów. Rozwiązania te charakteryzują się przewidywalną wydajnością i większą niezawodnością”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dalsze prace nad uproszczeniami we wspólnej polityce rolnej. Celem jest ich wejście w życie w styczniu 2026 roku

Przed przerwą wakacyjną w Parlamencie Europejskim rozpoczęły się prace nad ogłoszonym w maju kolejnym Omnibusem – pakietem uproszczeń istotnym z punktu widzenia rolników. Chodzi m.in. o uproszczenie pewnych obowiązków w sprawozdawczości, ułatwienia dla drobnych rolników czy ograniczenie kontroli. Zdaniem europosłanki PO propozycje KE to przykład wsłuchiwania się w postulaty rolników, co jest potrzebne także przy kształtowaniu wspólnej polityki rolnej.

Finanse

Zdecydowane odbicie w liczbie ofert pracy dla programistów. Wynagrodzenia rosną, ale nie wrócą na dotychczasowe poziomy

Po 2,5 roku perturbacji na rynek pracy w branży IT wracają wzrosty. Jak wynika z danych JustJoin.IT, w I połowie tego roku na tym portalu odnotowano blisko 70-proc. wzrost liczby ofert pracy w porównaniu do sytuacji sprzed roku. W górę idą także płace, chociaż eksperci wskazują, że dynamika nie jest tak wysoka jak kilka lat temu. Wciąż trudności ze znalezieniem pracy mają pracownicy dopiero zaczynający karierę w branży.

Konsument

Dobrobyt Polski uzależniony od wiedzy społeczeństwa o ekonomii i finansach. Takiej edukacji wciąż za mało jest w szkołach

Ostatnie badania wskazują na pewną poprawę w świadomości ekonomicznej Polaków, zwłaszcza na temat konieczności oszczędzania. Jednak w zakresie inwestowania i dostępnych do tego narzędzi oraz systemu podatkowego wciąż są poważne deficyty w wiedzy. Polacy mają świadomość, że podnoszenie swoich kompetencji pozytywnie wpłynie na ich budżety domowe, ale mało się mówi o tym, że od tego zależy też przyszły dobrobyt kraju. Dlatego też edukacja finansowa i ekonomiczna powinna się wkrótce stać elementem nauczania na jak najwcześniejszym etapie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.