Komunikaty PR

Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku

2020-04-24  |  13:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Digital Inc., wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM. Od 2019 r. Kingston rozszerzył swoją ofertę dysków SSD o trzy nowe modele dla klientów indywidualnych, pięć dedykowanych dla centrów przetwarzania danych ― z których dwa uzyskały status VMware Ready™ ― oraz o swoje pierwsze rozwiązanie U.2 NVMe PCIe.

           

Dane dotyczące udziału w rynku w 2019 r., opublikowane przez firmy analityczne Forward Insights i TRENDFOCUS, potwierdzają silną pozycję firmy Kingston jako lidera. Forward Insights sklasyfikował firmę Kingston na pierwszym miejscu pod względem globalnej sprzedaży dysków SSD w kanale sprzedaży z udziałem w rynku na poziomie 18,3%. Kingston wyprzedził producentów półprzewodników — firmy Western Digital i Samsung (odpowiednio 16,5 i 15,1%). Według Forward Insights w 2019 r.  sprzedaż wyniosła prawie 120 mln dysków SSD.

            „Zapotrzebowanie ze strony partnerów handlowych utrzymywało się na bardzo wysokim poziomie, a w stosunku do roku 2018 wzrosło o 36%” — powiedział Gregory Wong, President and Principal Analyst w Forward Insights. „Konkurencyjna oferta produktów oraz rozległa sieć dystrybucyjna firmy Kingston pozwoliły jej osiągnąć dwukrotnie wyższą sprzedaż niż średnia rynkowa”.

TRENDFOCUS sklasyfikował Kingston jako trzeciego największego dostawcę dysków SSD na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 10,4%, za firmami Samsung i Western Digital. W 2019 r. TRENDFOCUS poinformował, że na całym świecie sprzedano 276 mln dysków SSD, co stanowiło wzrost o 36% rok do roku. Sprzedaż pamięci NAND utrzymywała się na wysokim poziomie z uwagi na ciągły wzrost sprzedaży dysków SSD, zarówno pod względem ilościowym, jak i pod względem średniej pojemności.

            „Przystępna cena obowiązująca przez dużą część roku 2019 spowodowała wzrost popytu w segmencie klientów indywidualnych, co przełożyło się na większą sprzedaż dysków SSD w komputerach największych producentów”— powiedział Don Jeanette, Vice President w TRENDFOCUS. „Przez pozostałą część roku obecność nośników SSD w komputerach osobistych będzie utrzymywać się na wysokim poziomie, podobnie jak zapotrzebowanie na dyski SSD SATA ze strony centrów przetwarzania danych oraz zapotrzebowanie na dyski na złączu PCIe dla środowisk hiperskalowalnych”.

 „Wyniki analiz przeprowadzonych w 2019 r. przez te firmy potwierdzają silną pozycję i rozwój firmy Kingston na rynku dysków SSD” — powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston w regionie EMEA. „Stale umacniamy naszą pozycję w segmencie produktów dla klientów indywidualnych dzięki atrakcyjnej ofercie dysków SATA oraz wyjątkowych rozwiązań NVMe zoptymalizowanych pod kątem notebooków i komputerów stacjonarnych. Oprócz wzrostów w segmentach OEM i partnerów handlowych mamy zaszczyt poinformować o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań dla przedsiębiorstw do różnych zastosowań i środowisk hostów. Rozwiązania te charakteryzują się przewidywalną wydajnością i większą niezawodnością”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce Biuro prasowe
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.