Komunikaty PR

Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku

2020-04-24  |  13:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Digital Inc., wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM. Od 2019 r. Kingston rozszerzył swoją ofertę dysków SSD o trzy nowe modele dla klientów indywidualnych, pięć dedykowanych dla centrów przetwarzania danych ― z których dwa uzyskały status VMware Ready™ ― oraz o swoje pierwsze rozwiązanie U.2 NVMe PCIe.

           

Dane dotyczące udziału w rynku w 2019 r., opublikowane przez firmy analityczne Forward Insights i TRENDFOCUS, potwierdzają silną pozycję firmy Kingston jako lidera. Forward Insights sklasyfikował firmę Kingston na pierwszym miejscu pod względem globalnej sprzedaży dysków SSD w kanale sprzedaży z udziałem w rynku na poziomie 18,3%. Kingston wyprzedził producentów półprzewodników — firmy Western Digital i Samsung (odpowiednio 16,5 i 15,1%). Według Forward Insights w 2019 r.  sprzedaż wyniosła prawie 120 mln dysków SSD.

            „Zapotrzebowanie ze strony partnerów handlowych utrzymywało się na bardzo wysokim poziomie, a w stosunku do roku 2018 wzrosło o 36%” — powiedział Gregory Wong, President and Principal Analyst w Forward Insights. „Konkurencyjna oferta produktów oraz rozległa sieć dystrybucyjna firmy Kingston pozwoliły jej osiągnąć dwukrotnie wyższą sprzedaż niż średnia rynkowa”.

TRENDFOCUS sklasyfikował Kingston jako trzeciego największego dostawcę dysków SSD na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 10,4%, za firmami Samsung i Western Digital. W 2019 r. TRENDFOCUS poinformował, że na całym świecie sprzedano 276 mln dysków SSD, co stanowiło wzrost o 36% rok do roku. Sprzedaż pamięci NAND utrzymywała się na wysokim poziomie z uwagi na ciągły wzrost sprzedaży dysków SSD, zarówno pod względem ilościowym, jak i pod względem średniej pojemności.

            „Przystępna cena obowiązująca przez dużą część roku 2019 spowodowała wzrost popytu w segmencie klientów indywidualnych, co przełożyło się na większą sprzedaż dysków SSD w komputerach największych producentów”— powiedział Don Jeanette, Vice President w TRENDFOCUS. „Przez pozostałą część roku obecność nośników SSD w komputerach osobistych będzie utrzymywać się na wysokim poziomie, podobnie jak zapotrzebowanie na dyski SSD SATA ze strony centrów przetwarzania danych oraz zapotrzebowanie na dyski na złączu PCIe dla środowisk hiperskalowalnych”.

 „Wyniki analiz przeprowadzonych w 2019 r. przez te firmy potwierdzają silną pozycję i rozwój firmy Kingston na rynku dysków SSD” — powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston w regionie EMEA. „Stale umacniamy naszą pozycję w segmencie produktów dla klientów indywidualnych dzięki atrakcyjnej ofercie dysków SATA oraz wyjątkowych rozwiązań NVMe zoptymalizowanych pod kątem notebooków i komputerów stacjonarnych. Oprócz wzrostów w segmentach OEM i partnerów handlowych mamy zaszczyt poinformować o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań dla przedsiębiorstw do różnych zastosowań i środowisk hostów. Rozwiązania te charakteryzują się przewidywalną wydajnością i większą niezawodnością”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Transport

Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.

Problemy społeczne

Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.