Komunikaty PR

Kingston Technology liderem w kanale sprzedaży dysków SSD w 2019 roku

2020-04-24  |  13:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Kingston Digital Inc., wytwarzająca urządzenia pamięci flash spółka stowarzyszona firmy Kingston Technology Company Inc., największego na świecie producenta pamięci i powiązanych rozwiązań technologicznych, poinformowała, że sprzedaż jej dysków SSD nadal dynamicznie rośnie po niezwykle udanym roku 2019. Zapotrzebowanie na dyski SSD w I kw. 2020 r. utrzymywało się na wysokim poziomie z uwagi na stały wzrost w segmentach rozwiązań dla klientów indywidualnych, przedsiębiorstw i producentów OEM. Od 2019 r. Kingston rozszerzył swoją ofertę dysków SSD o trzy nowe modele dla klientów indywidualnych, pięć dedykowanych dla centrów przetwarzania danych ― z których dwa uzyskały status VMware Ready™ ― oraz o swoje pierwsze rozwiązanie U.2 NVMe PCIe.

           

Dane dotyczące udziału w rynku w 2019 r., opublikowane przez firmy analityczne Forward Insights i TRENDFOCUS, potwierdzają silną pozycję firmy Kingston jako lidera. Forward Insights sklasyfikował firmę Kingston na pierwszym miejscu pod względem globalnej sprzedaży dysków SSD w kanale sprzedaży z udziałem w rynku na poziomie 18,3%. Kingston wyprzedził producentów półprzewodników — firmy Western Digital i Samsung (odpowiednio 16,5 i 15,1%). Według Forward Insights w 2019 r.  sprzedaż wyniosła prawie 120 mln dysków SSD.

            „Zapotrzebowanie ze strony partnerów handlowych utrzymywało się na bardzo wysokim poziomie, a w stosunku do roku 2018 wzrosło o 36%” — powiedział Gregory Wong, President and Principal Analyst w Forward Insights. „Konkurencyjna oferta produktów oraz rozległa sieć dystrybucyjna firmy Kingston pozwoliły jej osiągnąć dwukrotnie wyższą sprzedaż niż średnia rynkowa”.

TRENDFOCUS sklasyfikował Kingston jako trzeciego największego dostawcę dysków SSD na świecie, z udziałem w rynku na poziomie 10,4%, za firmami Samsung i Western Digital. W 2019 r. TRENDFOCUS poinformował, że na całym świecie sprzedano 276 mln dysków SSD, co stanowiło wzrost o 36% rok do roku. Sprzedaż pamięci NAND utrzymywała się na wysokim poziomie z uwagi na ciągły wzrost sprzedaży dysków SSD, zarówno pod względem ilościowym, jak i pod względem średniej pojemności.

            „Przystępna cena obowiązująca przez dużą część roku 2019 spowodowała wzrost popytu w segmencie klientów indywidualnych, co przełożyło się na większą sprzedaż dysków SSD w komputerach największych producentów”— powiedział Don Jeanette, Vice President w TRENDFOCUS. „Przez pozostałą część roku obecność nośników SSD w komputerach osobistych będzie utrzymywać się na wysokim poziomie, podobnie jak zapotrzebowanie na dyski SSD SATA ze strony centrów przetwarzania danych oraz zapotrzebowanie na dyski na złączu PCIe dla środowisk hiperskalowalnych”.

 „Wyniki analiz przeprowadzonych w 2019 r. przez te firmy potwierdzają silną pozycję i rozwój firmy Kingston na rynku dysków SSD” — powiedział Tony Hollingsbee, SSD Business Manager w Kingston w regionie EMEA. „Stale umacniamy naszą pozycję w segmencie produktów dla klientów indywidualnych dzięki atrakcyjnej ofercie dysków SATA oraz wyjątkowych rozwiązań NVMe zoptymalizowanych pod kątem notebooków i komputerów stacjonarnych. Oprócz wzrostów w segmentach OEM i partnerów handlowych mamy zaszczyt poinformować o wprowadzeniu kilku nowych rozwiązań dla przedsiębiorstw do różnych zastosowań i środowisk hostów. Rozwiązania te charakteryzują się przewidywalną wydajnością i większą niezawodnością”.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.