Kolejne produkty Brother zostały nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym cztery zdobyła w tym roku.
Uznanie jury konkursowego zyskały m. in. profesjonalne atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3/wielkoformatowe – MFC-J6959DW, monochromatyczna drukarka laserowa – HL-L6410DN, profesjonalne monochromatyczne urządzenie laserowe – MFC-L6910DN oraz przemysłowa maszyna do szycia Skitch PP1 i hafciarka jednoigłowa UF-8920/8910.
Konkurs iF DESIGN AWARD jest organizowany i oceniany przez iF International Forum Design GmbH w Niemczech. To jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów wzornictwa, organizowany od 1953 roku, który jest uznawany na całym świecie. Podczas oceny produktów i rozwiązań brane pod uwagę są nie tylko aspekty wizualne, ale także kryteria takie jak funkcjonalność oraz wpływ na środowisko.
„W firmie Brother konsekwentnie dążymy do zapewnienia naszym klientom innowacyjnych produktów, które wyróżniają się najwyższą jakością. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w proces tworzenia funkcjonalnych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom rynku, przełożyło się na nagrodzenie kolejnych produktów przez jury iF DESIGN AWARD. Otrzymywane wyróżnienia potwierdzają, że połączenie innowacji technologicznych z nowoczesnym designem może tworzyć świetne rozwiązania, które są dopasowane do oczekiwań klientów” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
W 2024 r. Brother został laureatem nagrody iF DESIGN AWARD po raz 17. z rzędu.
Certyfikaty iF DESIGN AWARD otrzymały urządzenia:
- MFC-J6959DW
- HL-L6410DN/MFC-L6910DN
- Skitch PP1
- UF-8920/8910
iF DESIGN AWARD – to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa na świecie. W 2024 r. zgłoszono do niej prawie 11 000 produktów z 72 krajów. Jest własnością certyfikowanej fundacji non-profit iF Design Foundation, która promuje design i jego społeczne znaczenie na świecie, iF DESIGN AWARD jest naprawdę niezależna. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego profesjonalnego jury, które pracuje w oparciu o obiektywne standardy selekcji - dla sprawiedliwego procesu dla wszystkich uczestników.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.