Kolejne produkty Brother zostały nagrodzone iF DESIGN AWARD
Firma Brother Industries, Ltd. Zdobyła nagrodę iF DESIGN AWARD 2024 w 4 kategoriach produktowych: atramentowe urządzenie wielofunkcyjne, drukarka laserowa/urządzenie wielofunkcyjne, przemysłowa maszyna do szycia i hafciarka jednoigłowa. To już 17. rok z rzędu, w którym Brother został wyróżniony nagrodą iF DESIGN AWARD. Firma otrzymała łącznie 93 nagrody, w tym cztery zdobyła w tym roku.
Uznanie jury konkursowego zyskały m. in. profesjonalne atramentowe urządzenie wielofunkcyjne A3/wielkoformatowe – MFC-J6959DW, monochromatyczna drukarka laserowa – HL-L6410DN, profesjonalne monochromatyczne urządzenie laserowe – MFC-L6910DN oraz przemysłowa maszyna do szycia Skitch PP1 i hafciarka jednoigłowa UF-8920/8910.
Konkurs iF DESIGN AWARD jest organizowany i oceniany przez iF International Forum Design GmbH w Niemczech. To jeden z najbardziej prestiżowych międzynarodowych konkursów wzornictwa, organizowany od 1953 roku, który jest uznawany na całym świecie. Podczas oceny produktów i rozwiązań brane pod uwagę są nie tylko aspekty wizualne, ale także kryteria takie jak funkcjonalność oraz wpływ na środowisko.
„W firmie Brother konsekwentnie dążymy do zapewnienia naszym klientom innowacyjnych produktów, które wyróżniają się najwyższą jakością. Cieszymy się, że nasze zaangażowanie w proces tworzenia funkcjonalnych rozwiązań, które odpowiadają potrzebom rynku, przełożyło się na nagrodzenie kolejnych produktów przez jury iF DESIGN AWARD. Otrzymywane wyróżnienia potwierdzają, że połączenie innowacji technologicznych z nowoczesnym designem może tworzyć świetne rozwiązania, które są dopasowane do oczekiwań klientów” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz Senior Marketing Coordinator w firmie Brother.
W 2024 r. Brother został laureatem nagrody iF DESIGN AWARD po raz 17. z rzędu.
Certyfikaty iF DESIGN AWARD otrzymały urządzenia:
- MFC-J6959DW
- HL-L6410DN/MFC-L6910DN
- Skitch PP1
- UF-8920/8910
iF DESIGN AWARD – to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie wzornictwa na świecie. W 2024 r. zgłoszono do niej prawie 11 000 produktów z 72 krajów. Jest własnością certyfikowanej fundacji non-profit iF Design Foundation, która promuje design i jego społeczne znaczenie na świecie, iF DESIGN AWARD jest naprawdę niezależna. Jesteśmy niezwykle dumni z naszego profesjonalnego jury, które pracuje w oparciu o obiektywne standardy selekcji - dla sprawiedliwego procesu dla wszystkich uczestników.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.