Komunikaty PR

KOMSA rusza z serią webinarów dla klientów B2B.

2022-06-27  |  15:00
Biuro prasowe

>> Do webinaru można dołączyć w aplikacji Microsoft Teams, klikając w przycisk "wiecej informacji" pod artykułem <<

Szkolenie poprowadzą Krzysztof Tomczyk – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska oraz Kamil Pilis – Trener Produktowy / Product Trainer w HUAWEI Polska.

Premierowy, otwarty webinar organizowany wspólnie
z HUAWEI Polska poszerza naszą ofertę działań edukacyjnych dla obecnych i potencjalnych klientów  biznesowych. To jednocześnie kolejny krok we współpracy z azjatycką marką, którą rozwijamy nieprzerwanie od 2015 roku.
Najbliższe spotkanie będzie niepowtarzalną okazją dla resellerów, integratorów oraz klientów końcowych B2B, aby w pełni poznać potencjał produktów i rozwiązań dostarczanych przez naszego partnera. podkreśla Dagmara Cieślik, Product Sales Manager w KOMSA Polska, opiekunka marki HUAWEI.

 

W sieci konkretnych rozwiązań

W trakcie spotkania goście będą mieli okazję dowiedzieć się więcej o specyfikacjach
i możliwościach wykorzystania w organizacji takich kategorii produktowych, jak:

- Laptopy biznesowe (w tym laptopa HUAWEI MateBook B3-520, którego KOMSA Polska została pierwszym dystrybutorem na rodzimym rynku);

- Tablety;

- Desktopy;

- Monitory;

- Drukarki;

- Wearables.

 

Podczas webinaru nie zabraknie również części Q&A (Questions and Answers).

 

Jak dodaje Dagmara Cieślik: – Najbliższe szkolenie to jedynie wstęp do kolejnych inicjatyw, które mają wspomóc naszych klientów w wyborze rozwiązań i narzędzi najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Wnoszenie dodatkowej wartości w relacje to zresztą ten aspekt, na który mocno stawiamy w KOMSA Polska od samego początku. Już dziś planujemy z vendorami następne spotkania dla biznesu, nie tylko online, o których będziemy informować na bieżąco.

 

 

KOMSA Polska sp. z o.o. to jeden z krajowych liderów dystrybucji artykułów z branży ICT. Firma jest spółką córką niemieckiego koncernu KOMSA AG. Jej polski oddział, którego centrum logistyczne znajduje się we Wrocławiu, powstał
w 1999 roku.

Firma od początku działalności zajmuje się dystrybucją szerokiej gamy produktów czołowych na ryku producentów z branży ICT. Jej portfolio stanowią głównie telefony komórkowe, akcesoria, urządzenia nawigacyjne, elektronika użytkowa oraz sprzęt IT. W gamie dostępnych produktów znajdują się również urządzenia z dziedziny smart home, fitness i wearables.

Domeną KOMSA jest zaawansowana dystrybucja z wartością dodaną (VAD). Firma pomaga partnerom biznesowym
w rozwoju biznesu w szerszym aspekcie handlowym, zapewniając wsparcie na każdym etapie procesu. W ramach obsługi około-sprzedażowej oferuje m.in. dostawy centralne i bezpośrednio do POS, składowanie, brandowanie, bundlowanie, realizację projektów opracowanych pod niestandardowe zamówienia, serwis napraw czy współpracę z siecią sklepów partnerskich.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.