Komunikaty PR

Konferencja Trans.eu Testing Days. Jedyne takie wydarzenie w branży testerskiej

2022-10-07  |  15:00
Biuro prasowe

Zamknięte konferencje eksperckie to coraz ciekawszy trend wśród dużych i prężnie rozwijających się firm. Zazwyczaj kilkudniowe wydarzenia z udziałem znanych postaci branżowych mają na celu wyznaczanie nowych, wewnętrznych standardów, nierzadko stanowiących o przewadze konkurencyjnej marki. Jedną z takich konferencji jest Trans.eu Testing Days, która odbyła się w ostatnim tygodniu sierpnia we Wrocławiu. Wydarzenie jest również przykładem na to, jak zaangażowanie i inicjatywa pracowników firmy wytyczają nowe ścieżki rozwoju dla całej branży. 

Trendsetterski pomysł ze stolicy Dolnego Śląska

Główną ideą, jaka przyświecała dwudniowej konferencji Trans.eu Testing Days, było podniesienie kompetencji, wymiana doświadczeń i ujednolicenie standardów testerskich w obrębie całego procesu technologicznego realizowanego przez wrocławską spółkę. W dobie pracy zdalnej i hybrydowej, nie bez znaczenia była także możliwość spotkania się „na żywo”, zrealizowanie wspólnych warsztatów i integracja, również w formie rywalizacji.

Wydarzenie powstało ze względu na ciągły rozwój firmy i coraz większe znaczenie roli testowania w naszym procesie technologicznym. Do tej pory nie spotkałem się z konferencjami poświęconych usprawnieniu obszaru testowania w obrębie jednej firmy. Dotychczas znane inicjatywy jak WrotQA, PTaQ, czy ŁódQA były poświęcone rozwojowi branży. Nam z kolei zależało na tym, aby zaprezentować narzędzia testerskie i kulturę pracy w ramach naszej organizacji. Wymiana doświadczeń i wiedzy pozwoliła nam na wypracowanie nowych rozwiązań, i – co szczególnie ważne – podniesienie kwalifikacji – mówi pomysłodawca i inicjator konferencji Grzegorz Niczyporuk, Head of Quality Assurance w Trans.eu

W roli prelegentów wystąpili wewnętrzni i zewnętrzni eksperci, w tym znany nie tylko w środowisku testerskim Tomasz Dubikowski – mówca, założyciel i właściciel agencji Level Up Your Culture.

Dla uczestników cenne było także poruszenie zagadnienia estymacji czasu testów, czyli oszacowanie, jak wiele go potrzebują, aby przetestować daną funkcjonalność. Poruszono również zagadnienia związane z organizacją pracy w środowisku mikroserwisów – głównie organizacji i celów testowania. 

Firma, która powierza odpowiedzialność pracownikom

Konferencja Trans.eu Testing Days to również przykład działań real time employer brandingu oraz powierzenia szerokiej autonomii i poczucia wpływu pracownikom firmy.

W naszej firmie nie planujemy odgórnie działań na cały rok. Dzięki działaniom real-time możemy szybko zareagować na potrzeby biznesu, a przy tym dobrze się bawić i w niekonwencjonalny sposób pokazywać korzyści pracy w Trans.eu – mówi Patryk Józefowicz, ekspert ds. employer brandingu w Trans.eu. – Wierzymy, że autonomia w pracy pozwala wejść nam na wyższy poziom, dlatego dajemy naszym pracownikom przestrzeń do tego, aby mogli działać tu i teraz. Siłą konferencji od samego początku byli ludzie. Powstała zaledwie w kilka miesięcy, a w jej organizację była zaangażowana właściwie każda komórka firmowa. To wydarzenie umocniło i zintegrowało nasze zespoły nie tylko w trakcie samej konferencji, ale już dużo wcześniej, na etapie jej tworzenia – dodaje Patryk Józefowicz.

Konferencja zebrała znakomite recenzje wśród uczestników. Organizatorzy pracują nad formułą jej kolejnej edycji. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.