Komunikaty PR

Körber wzmacnia swoje zakupy strategiczne i operacyjne razem z Ivalua i OptiBuy

2020-03-17  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt

Maciej Hollek
OptiBuy

Jana Kazimierza 3
01-248 Warszawa
maciej.hollek|optibuy.com| |maciej.hollek|optibuy.com
+48730602363
www.optibuy.com

Optymalizacja całego procesu Source-to-Pay dla prawie wszystkich globalnych lokalizacji niemieckiej Grupy Körber

Redwood City / Warszawa / Hamburg - 17 marca 2020 | Ivalua, wiodący globalny dostawca rozwiązań IT do zarządzania procesami zakupowymi, wraz z OptiBuy, wieloletnim partnerem wdrożeniowym, pozyskali nowego klienta - firmę Körber. Niemiecką grupę technologiczną posiadającą setki oddziałów na całym świecie, w których zatrudnia około 10 000 pracowników.

 

Ze względu na znaczący wkład w sukces firmy, globalny łańcuch dostaw grupy Körber, stał się w ostatnich latach ważną częścią wszystkich procesów wewnętrznych firmy – od prac rozwojowych po przygotowanie specyfikacji. W znacznym stopniu przyczyniła się do tego ścisła współpraca między kadrą zarządzającą zakupami, wewnętrznymi interesariuszami, a także partnerami zewnętrznymi. Aby wprowadzić jednolity i spójny proces Source-to-Pay w całej Grupie, Körber szukał w pełni zintegrowanego rozwiązania w zakresie e-procurement.

 

Nadrzędnym celem klienta było zwiększenie wydajności biznesowej całej Grupy Körber. Obok kosztów - jakość, innowacja, gwarancja legislacyjna, terminowość dostaw oraz zrównoważony rozwój dostawców, odgrywają decydującą rolę dla zarządzających łańcuchem organizacji. Po dokładnym procesie weryfikacji Grupa wybrała wiodący na rynku system zakupowy B2B - Ivalua Buyer. Projekt od strony wdrożeniowej prowadzi OptiBuy, firma konsultingowa specjalizującą się w doradztwie zakupowym i wdrażaniach rozwiązań IT dla zakupów.

 

Wdrożenie obejmie ponad trzydzieści lokalizacji na całym świecie. Zaimplementowane zostaną moduły operacyjne i strategiczne, m.in.: Source-to-Contract (S2C) oraz Requisition-to-Pay (R2P), a także narzędzia do Zarządzania Cyklem Życia Dostawcy oraz Dokumentacją.

 

- Polegamy w dużym stopniu na sprawnej, innowacyjnej i skutecznej współpracy z naszymi dostawcami, dzięki czemu nasi klienci otrzymują produkty zgodne z ich oczekiwaniami. Dlatego tak ważne są dla nas wydajne rozwiązania generujące wartość dla wszystkich stron. - mówi Michael Stietz, Senior Vice President & Chief Procurement Officer, Körber AG. - By zaspokoić rosnące potrzeby naszych współpracowników i klientów, wybraliśmy Ivalua mając, na uwadze potencjał tego oprogramowania, bezproblemową integrację i elastyczność. Jesteśmy przekonani, że to wdrożenie wniesie dodatkową wartość do firmy - także dzięki sprawdzonym możliwościom i doświadczeniu teamu wdrożeniowego OptiBuy. Usprawni to pracę naszych kolegów i koleżanek, jednocześnie zwiększają efektywność naszych procesów, co z kolei - szybko zmieni się w przewagę konkurencyjną.

 

Różnorodność rozwiązań platformy Ivalua pozwoli Grupie Körber zaimplementować wspólną strategię zakupową dla pięciu, głównych obszarów działalności: Digital, Pharma, Supply Chain, Tissue oraz Tobacco.

 

- Jesteśmy przekonani, że dzięki platformie Ivalua organizacja zakupowa firmy Körber stanie się jeszcze bardziej efektywna i skoncentrowana na tworzeniu wartości dodanej poprzez bliższe relacje z dostawcami. Projekty tej wielkości i takim stopniu skomplikowania są niewątpliwie wyzwaniem. Mamy jednak duże doświadczenie we wdrażaniu tego typu rozwiązań na tak dużą skalę - podkreśla dr Tomasz Gonsior, Partner w OptiBuy.

 

- Producenci stają przed coraz bardziej złożonymi wyzwaniami, a działy zakupów muszą bardziej niż kiedykolwiek wspierać inicjatywy biznesowe na poziomie strategicznym. Aby zagwarantować sukces naszemu klientowi, z ogromną radością rozpoczęliśmy ten projekt przy wsparciu naszego wieloletniego partnera – OptiBuy. Nasz ścisła współpraca była zawsze synonimem sukcesu - dodaje Jan-Hendrik Sohn, Regional Manager DACH & CEE w Ivalua.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OptiBuy
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC
2024-07-11 | 13:00

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Sektor MŚP wyczekuje cofnięcia Polskiego Ładu. W 2025 roku mały biznes może liczyć na więcej korzystnych zmian

Obrona interesów MŚP w postępowaniach interwencyjno-procesowych oraz uruchomienie mediacji pomiędzy organami administracji i przedsiębiorcami będą priorytetami w nowej kadencji Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Od czerwca to stanowisko piastuje Agnieszka Majewska. Jak wskazuje, najpilniejszą potrzeba jest jednak reforma danin publicznych, przede wszystkim zmiana sposobu rozliczania składki zdrowotnej. – Przedsiębiorcom mocno zależy, żeby wrócić do tego, co było przed Polskim Ładem. W tej chwili niektórzy zgłaszają się do Biura Rzecznika MŚP, wskazując, że płacą składki w wysokości ok. 300 tys. zł, to są olbrzymie pieniądze – mówi Agnieszka Majewska. Koalicjanci w rządzie mają jednak różne pomysły na tę reformę.

Problemy społeczne

Pielęgniarki narzekają na przeciążenie pracą i braki kadrowe. Jest to odczuwalne zwłaszcza dla młodego personelu

Niemal 3/4 pielęgniarek pozytywnie ocenia swoją satysfakcję zawodową z pracy, przede wszystkim doceniając zróżnicowanie zajęć i dobre relacje ze współpracownikami – wynika z badania SGGW w Warszawie. Duża grupa, zwłaszcza młodych osób wchodzących do zawodu, narzeka jednak na przeciążenie pracą i niedobór personelu. Obecnie Polska jest jednym z krajów o najniższej liczbie pielęgniarek, a ich średnia wieku to ponad 54 lata. Liczba odejść z zawodu będzie więc rosła z roku na rok.

Prawo

Prace nad przepisami o asystencji osobistej na ostatniej prostej. Pomoże ona zaktywizować zawodowo osoby z niepełnosprawnościami i ich opiekunów

Osoby z niepełnosprawnościami czekają na ustawowe uregulowanie asystencji osobistej. Jak zapowiedział w czerwcu Łukasz Krasoń, pełnomocnik rządu ds. osób z niepełnosprawnościami, projekt przepisów jest już na ostatniej prostej. Upowszechnienie się asystencji osobistej pozwoliłoby sporej grupie osób z niepełnosprawnościami na bardziej aktywne życie, także pod względem zawodowym. Z danych GUS wynika, że tylko 19,6 proc. z nich jest aktywnych zawodowo. – Asystencja osobista jest jak tlen i zapewnia możliwości niezależnego życia – mówi prezeska Fundacji Centrum Edukacji Niewidzialna Małgorzata Szumowska.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.