Kup monitor MSI QD-OLED i odbierz epickie nagrody. Darmowa gra S.T.A.L.K.E.R. 2
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
MSI rozpoczyna specjalną promocję dla zapalonych graczy. Osoby, które zakupią w grudniu kwalifikujący się produkt MSI i podzielą się swoimi wrażeniami na platformach zakupowych, otrzymają darmowy klucz do gry S.T.A.L.K.E.R. 2 na PC (o wartości 59,99 USD) oraz doładowanie portfela Steam o wartości 30 USD.
Szczegóły promocji
Promocja, w ramach której do zgarnięcia za darmo są klucz do gry S.T.A.L.K.E.R. 2 na PC oraz voucher Steam o wartości 30 USD, trwa od 1 do 31 grudnia 2024 roku (faktura/paragon muszą być wystawione w tym samym terminie). Aby z niej skorzystać, należy kupić w tym czasie kwalifikujący się monitor MSI QD-OLED i podzielić się opinią na temat tego, w jaki sposób poprawił on nasze doświadczenia w grach, pracy lub rozrywce.
Więcej informacji na stronie: https://pl.msi.com/Promotion/stalker2-gaming-monitor
Jak wziąć udział w promocji
Krok 1. Zarejestruj ważne konto w MSI Member Center: http://account.msi.com.
Krok 2. Zarejestruj kwalifikujący się produkt MSI na swoim profilu MSI.
Krok 3. Opublikuj recenzję jednego ze swoich zarejestrowanych kwalifikujących się produktów MSI na jednej z wyznaczonych stron internetowych. Każda recenzja musi zawierać co najmniej sto (100) słów, nie licząc znaków interpunkcyjnych.
Krok 4. Prześlij swoją recenzję w profilu MSI, kopiując i wklejając link do swojej recenzji zamieszczonej na wyznaczonej stronie internetowej.
MPG 321URX QD-OLED & MPG 321URXW QD-OLED
Monitor MSI MPG 321URX QD-OLED jest teraz dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: klasycznej czerni (MPG 321URX QD-OLED) oraz nowej białej (MPG 321URXW QD-OLED), dzięki czemu każdy może wybrać taką, która lepiej pasuje do jego stylu.
Monitory te łączą zaawansowaną technologię QD-OLED z QD Premium Color, zapewniając żywe i precyzyjne kolory, odświeżanie na poziomie 240 Hz dla ultrapłynnej rozgrywki oraz imponujący czas reakcji 0,03 ms, który eliminuje rozmycia ruchu - idealny wybór do dynamicznych gier.
Wyposażone w funkcję OLED Care 2.0 wydłużającą żywotność panelu, tryb Console Mode zoptymalizowany z myślą o konsolach oraz port USB Typu C o mocy 90 W do szybkiego ładowania i łatwej łączności, monitory MPG 321URX QD-OLED i MPG 321URXW QD-OLED spełnią wymagania każdego gracza i twórcy.
Niezależnie od tego, czy eksplorujesz immersyjny świat S.T.A.L.K.E.R. 2, czy też pracujesz nad kreatywnymi projektami, monitory MSI to najlepszy wybór!

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.