Kyndryl i Microsoft ogłaszają inicjatywę dla klientów mainframe
Kyndryl (NYSE: KD), największy na świecie niezależny dostawca usług dla infrastruktury IT, zacieśnia współpracę z firmą Microsoft rozwijając technologię ułatwiającą przenoszenie cennych danych z komputerów typu mainframe do chmury. Pozwoli to firmom na pełniejsze korzystanie z gromadzonych danych, ich zaawansowaną analizę z wykorzystaniem sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, a także szybsze tworzenie aplikacji typu low-code/no-code za pośrednictwem Microsoft Power Platform.
Technologia, nad którą pracują eksperci Kyndryl i Microsoft, umożliwi bezpieczne przesyłanie danych krytycznych dla biznesu między komputerami mainframe a chmurą, a także zwiększy elastyczność i dostępność danych mainframe. Innowacyjne narzędzie będzie działać nie tylko w połączeniu ze środowiskiem chmurowym obu marek (odpowiednio zCloud i Azure Cloud), ale możliwa będzie również jego integracja z wewnętrznymi oraz zewnętrznymi źródłami danych operującymi w chmurze.
Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu platformy Microsoft Power Platform, firmy przenoszące swoje krytyczne dane do chmury będą mogły także w szerszym wymiarze czerpać z korzyści, jakie daje automatyzacja czy szybkie tworzenie aplikacji biznesowych w metodyce low-code/no-code.
Pozwoli to naszym klientom uwolnić potencjał drzemiący w gromadzonych przez nich danych, tak by mogli nimi w sposób zwinny zarządzać i przetwarzać z wykorzystaniem zaawansowanych technik analityki i wizualizacji danych. To droga rozwoju dla nowoczesnych organizacji, które chcą skalować swój biznes podejmując świadome i perspektywiczne decyzje biznesowe w duchu data driven – przekonuje Paweł Raczyński, Dyrektor Zarządzający Kyndryl Poland i Kraje Bałtyckie.
Więcej informacji na temat wspólnych działań można przeczytać w poniższym komunikacie: https://www.kyndryl.com/us/en/about-us/alliances/microsoft.
Kyndryl Poland
Kyndryl (NYSE: KD) jest największym na świecie dostawcą usług w zakresie infrastruktury IT, obsługującym tysiące klientów korporacyjnych w ponad 60 krajach. Firma projektuje, buduje, zarządza i modernizuje złożone, krytyczne dla misji firmy systemy informatyczne, od których świat zależy każdego dnia.
Polski oddział marki Kyndryl jest częścią regionu Europy Środkowo Wschodniej i basenu Morza Śródziemnego, zatrudniającego ponad jedenaście tysięcy ekspertów. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.kyndryl.com.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.