Komunikaty PR

Kyndryl Poland mianuje Andrzeja Gibasa Dyrektorem ds. Sprzedaży

2023-06-14  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Kyndryl (NYSE: KD), największy na świecie niezależny dostawca usług dla infrastruktury IT, powołał Andrzeja Gibasa na stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży w Polsce i Krajach Bałtyckich.

Andrzej Gibas zdobył ponad 20-letnie doświadczenie i głęboką znajomość branży IT w Polsce. Dołączył do Kyndryl z KPMG, gdzie pełnił funkcję Partner Associate, Business Advisory, Head of Markets. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym i prezesem zarządu SAP w Polsce, a także sprawował wiele funkcji kierowniczych w globalnych firmach IT, takich jak IBM, Oracle i Microsoft.

- Jestem zaszczycony, że mogę być częścią firmy, która stawia klientów w centrum swojej działalności - mówi Andrzej Gibas. I dodaje: Wspieranie cyfryzacji polskich organizacji jest dla mnie bardzo ważne, dlatego z niecierpliwością czekam na współpracę z zespołami Kyndryl w Polsce i Krajach Bałtyckich. Jestem przekonany, że ta kooperacja umożliwi naszym klientom ciągły rozwój i przyczyni się do ich dalszego rozkwitu.

Andrzej Gibas aktywnie uczestniczy w inicjatywach i wydarzeniach branżowych na styku biznesu i technologii. Pełnił funkcję Członka Prezydium Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich, był również członkiem mRady doradzającej Zarządowi mBanku. Jest ekspertem w obszarze zastosowania rozwiązań IT, transformacji cyfrowej oraz projektów migracji do chmury.

- Polska zajmuje znaczącą pozycję jako jeden z naszych kluczowych rynków wzrostu. Dostrzegając w tym kraju i całym regionie ogromny potencjał, z zaangażowaniem kroczymy ścieżką rozwoju wprowadzając nowe rozwiązania i pracując nad kolejnymi innowacjami. Cieszę się, że mogę powitać Andrzeja, który wyrusza z nami w tę podróż – komentuje Paweł Raczyński, Dyrektor Zarządzający Kyndryl Poland i Kraje Bałtyckie. - Jego wyjątkowa wiedza i bogate doświadczenie czynią go idealnym członkiem naszego zespołu. Jestem przekonany, że Andrzej odegra istotną rolę w rozwoju naszej działalności i wzmocni pozycję marki Kyndryl jako zaufanego partnera dla naszych klientów – podsumowuje.

Andrzej Gibas jest absolwentem Wydziału Elektrotechniki, Automatyki i Informatyki Politechniki Świętokrzyskiej. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu handlu zagranicznego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Client Executive Program w INSEAD w Fontainebleau we Francji.


O marce Kyndryl
Kyndryl (NYSE: KD) jest największym na świecie niezależnym dostawcą usług infrastruktury IT, wspierającym tysiące klientów z obszaru enterprise w ponad 60 krajach. Firma projektuje, buduje, zarządza i modernizuje złożone, krytyczne systemy informatyczne, od których świat zależy każdego dnia. Więcej informacji: www.kyndryl.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.