Kyndryl uruchamia nową usługę w obszarze cyberbezpieczeństwa
Kyndryl (NYSE: KD), największy na świecie niezależny dostawca usług dla infrastruktury IT, rozszerza swoje portfolio o działania w obszarze Cybersecurity Incident Response and Forensics (CSIRF). Nowa usługa ma pomóc firmom proaktywnie przygotować się i odpowiednio reagować na zagrożenia dotyczące bezpieczeństwa IT. Wykorzystuje ona takie elementy, jak segregacja incydentów (incident triage), analiza zagrożeń, monitorowanie zgodności czy zarządzanie sytuacjami kryzysowymi.
Usługa CSIRF oferuje zintegrowane i płynne wsparcie w zakresie reagowania na incydenty (IR), kryminalistyki cyfrowej i procesu odzyskiwania danych. Dzięki temu organizacje są w stanie w łatwiejszy i bardziej kompleksowy sposób rozpoznawać, poddawać analizie i porównaniu, a także ustalać przyczyny i przebieg incydentu cybernetycznego. W przypadku wystąpienia takich ataków jak ransomware, eksperci CSIRF Kyndryl zapewniają wsparcie w formacie na żądanie (on-demand). Klienci marki mogą również wybrać dodatkowe usługi proaktywne, które pozwalają znacznie skrócić czas reakcji na incydent.
- Odporność cybernetyczna to zdolność do przewidywania, ochrony, przejścia i odzyskiwania sprawności działania po pojawieniu się zagrożeń naruszających bezpieczeństwo organizacji. Usługa CSIRF wykrywa i odpowiada na zidentyfikowane incydenty w obszarze security, zapewniając profesjonalną reakcję w zakresie ujawniania zagrożeń i kryminalistyki – tłumaczy Kris Lovejoy, Kyndryl Security and Resiliency Global Practice Leader. - Poprzez CSIRF chcemy zmienić paradygmat w dziedzinie cyberbezpieczeństwa, ze „zwykłego” utrzymania bezpieczeństwa na budowanie odporności cyfrowej - dodaje.
Nowa usługa CSIRF uzupełnia ofertę Kyndryl's Recovery Retainer Service (RRS) zaprojektowaną w celu wspierania klientów marki w odbudowie ich środowiska IT po zdarzeniach katastrofalnych. Wspólnie obie usługi zapewniają dostępność wykwalifikowanych ekspertów, którzy skutecznie pomagają firmom w łagodzeniu skutków cyberataków. W ten sposób organizacje mogą uzyskać wsparcie specjalistów ds. odzyskiwania danych z zagwarantowanym w umowie SLA czasem reakcji, zmniejszyć okno wpływu incydentu i poziom jego dotkliwości, a także skrócić czas odzyskiwania danych (MTTR). W efekcie pozwala to firmom utrzymać zaufanie wewnętrznych interesariuszy, klientów i organów regulacyjnych.
Działania ekspertów CSIRF marki w zakresie śledzenia, kryminalistyki i reagowania na incydenty przynoszą korzyści na wielu polach: od pomocy w stłumieniu bezpośredniego zagrożenia, przez określenie pierwotnej przyczyny ataku, zidentyfikowanie okresu ekspozycji na zagrożenie, po przygotowanie firmy na etap recovery. W zapewnianiu odporności i skutecznym odzyskiwaniu danych Kyndryl wykorzystuje podejście oparte na rozwijaniu stałej, interaktywnej relacji z klientami przez cały okres świadczenia usługi. To umożliwia regularne i produktywne omawianie wyzwań, rozwiązywanie ich oraz ulepszanie planu wzmacniania odporności cybernetycznej i postaw klientów.
O marce Kyndryl
Kyndryl (NYSE: KD) jest największym na świecie niezależnym dostawcą usług infrastruktury IT, wspierającym tysiące klientów z obszaru enterprise w ponad 60 krajach. Firma projektuje, buduje, zarządza i modernizuje złożone, krytyczne systemy informatyczne, od których świat zależy każdego dnia.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.