Komunikaty PR

LEDVANCE i ALFA ELEKTRO wspierają Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

2020-03-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Zakończyła się promocja produktów LEDVANCE w ramach trzymiesięcznej kampanii, mającej na celu wsparcie wybranej organizacji charytatywnej. Wybór padł tym razem na Fundację Dzieciom „Zdążyć
z Pomocą”.

Akcja, mająca na celu pomoc wybranej organizacji, trwała w oddziałach hurtowni ALFA ELEKTRO na terenie całej Polski od 1 października do 31 grudnia 2019 i polegała na tym, że każdy, kto w tym czasie kupił wybrany produkt marki LEDVANCE, dołożył cegiełkę w postaci swojego finansowego wsparcia. Oddział ALFY ELEKTRO, który uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy mógł wybrać fundację charytatywną, na którą firma LEDVANCE przekaże kwotę 13 000 PLN. Dzięki kampanii promocyjnej, podopieczni Fundacji otrzymają wsparcie, które z pewnością przyda się na realizację ich najpilniejszych potrzeb. 

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” działa od 1998 roku na rzecz wsparcia dzieci chorych i niepełnosprawnych na terenie całej Polski. Pomaga również placówkom leczniczym, opiekuńczym i wychowawczym w ramach własnego programu „Zdążyć z Pomocą”, którego inicjatorem jest profesor Zbigniew Religa. Przewodnią ideą programu jest ratowanie zagrożonego życia dzieci, przywracanie im zdrowia, wspieranie ich edukacji oraz niesienie pomocy w trudnych warunkach materialnych. Fundacja, której przewodniczy Beata Tyszkiewicz, opiekuje się ponad 37 000 podopiecznych – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Organizacja zapewnia im rehabilitację w swoich Ośrodkach AMICUS, BIOMICUS i CEMICUS a także zakwaterowanie dla dziecka i jego rodzica w hostelach pielęgnacyjno-opiekuńczych podczas turnusu. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja stara się o pozyskanie dodatkowych środków finansowych, m.in. prowadząc własną działalność wydawniczą, a także zbierając fundusze z odpisu 1% podatku. 

ALFA ELEKTRO to lider wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów, działający w branży od 30 lat. Główną zasadą polityki handlowej firmy jest zapewnienie Klientom produktów najwyższej jakości przy pełnej gamie usług towarzyszących, takich jak: doradztwo techniczne, dostawa na wskazane miejsce na terenie Polski oraz prowadzenie magazynu w oparciu o potencjalne potrzeby Klienta dla zapewnienia płynności i kompletności dostaw.

LEDVANCE jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie oświetlenia ogólnego, z którego korzystają zarówno specjaliści, jak i użytkownicy końcowi. Firma ma swoje biura w ponad 50 krajach i prowadzi działalność biznesową w ponad 140. Powstała w wyniku wydzielenia części spółki OSRAM zajmującej się oświetleniem ogólnym, a w swojej ofercie ma szeroką gamę opraw oświetleniowych LED do wielu różnych zastosowań, inteligentne rozwiązania z kategorii Smart Home i Smart Building, jeden z najszerszych asortymentów lamp LED na rynku oraz oświetlenie tradycyjne. Zgodnie z umową zawartą ze spółką OSRAM, LEDVANCE nadal będzie sprzedawać wiele swoich produktów pod zaufaną nazwą marki OSRAM (SYLVANIA w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ledvance.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.