Komunikaty PR

LEDVANCE i ALFA ELEKTRO wspierają Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

2020-03-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Zakończyła się promocja produktów LEDVANCE w ramach trzymiesięcznej kampanii, mającej na celu wsparcie wybranej organizacji charytatywnej. Wybór padł tym razem na Fundację Dzieciom „Zdążyć
z Pomocą”.

Akcja, mająca na celu pomoc wybranej organizacji, trwała w oddziałach hurtowni ALFA ELEKTRO na terenie całej Polski od 1 października do 31 grudnia 2019 i polegała na tym, że każdy, kto w tym czasie kupił wybrany produkt marki LEDVANCE, dołożył cegiełkę w postaci swojego finansowego wsparcia. Oddział ALFY ELEKTRO, który uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy mógł wybrać fundację charytatywną, na którą firma LEDVANCE przekaże kwotę 13 000 PLN. Dzięki kampanii promocyjnej, podopieczni Fundacji otrzymają wsparcie, które z pewnością przyda się na realizację ich najpilniejszych potrzeb. 

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” działa od 1998 roku na rzecz wsparcia dzieci chorych i niepełnosprawnych na terenie całej Polski. Pomaga również placówkom leczniczym, opiekuńczym i wychowawczym w ramach własnego programu „Zdążyć z Pomocą”, którego inicjatorem jest profesor Zbigniew Religa. Przewodnią ideą programu jest ratowanie zagrożonego życia dzieci, przywracanie im zdrowia, wspieranie ich edukacji oraz niesienie pomocy w trudnych warunkach materialnych. Fundacja, której przewodniczy Beata Tyszkiewicz, opiekuje się ponad 37 000 podopiecznych – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Organizacja zapewnia im rehabilitację w swoich Ośrodkach AMICUS, BIOMICUS i CEMICUS a także zakwaterowanie dla dziecka i jego rodzica w hostelach pielęgnacyjno-opiekuńczych podczas turnusu. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja stara się o pozyskanie dodatkowych środków finansowych, m.in. prowadząc własną działalność wydawniczą, a także zbierając fundusze z odpisu 1% podatku. 

ALFA ELEKTRO to lider wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów, działający w branży od 30 lat. Główną zasadą polityki handlowej firmy jest zapewnienie Klientom produktów najwyższej jakości przy pełnej gamie usług towarzyszących, takich jak: doradztwo techniczne, dostawa na wskazane miejsce na terenie Polski oraz prowadzenie magazynu w oparciu o potencjalne potrzeby Klienta dla zapewnienia płynności i kompletności dostaw.

LEDVANCE jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie oświetlenia ogólnego, z którego korzystają zarówno specjaliści, jak i użytkownicy końcowi. Firma ma swoje biura w ponad 50 krajach i prowadzi działalność biznesową w ponad 140. Powstała w wyniku wydzielenia części spółki OSRAM zajmującej się oświetleniem ogólnym, a w swojej ofercie ma szeroką gamę opraw oświetleniowych LED do wielu różnych zastosowań, inteligentne rozwiązania z kategorii Smart Home i Smart Building, jeden z najszerszych asortymentów lamp LED na rynku oraz oświetlenie tradycyjne. Zgodnie z umową zawartą ze spółką OSRAM, LEDVANCE nadal będzie sprzedawać wiele swoich produktów pod zaufaną nazwą marki OSRAM (SYLVANIA w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ledvance.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie Biuro prasowe
2024-12-04 | 16:00

Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie

Sony na targach ISE w 2025 r. podkreśli jak ważny dla firmy jest zrównoważony rozwój i zaprezentuje rozwiązania dla branży retail, sektora korporacyjnego, edukacyjnego, oraz
IT i technologie Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
2024-12-04 | 15:50

Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA

Pierwszy w Niemczech ekran Crystal LED VERONA do wirtualnych produkcji jest już w Monachium. CreatiF Center, centrum innowacji i transferu Wyższej Szkoły Telewizji i Filmu w Monachium (HFF),
IT i technologie Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
2024-12-04 | 11:10

Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix

Equinix, globalna firma zajmująca się infrastrukturą cyfrową, mianowała Bruce'a Owena, eksperta z ponad czternastoletnim stażem w firmie, na stanowisko prezesa regionu EMEA obejmującego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm

Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.

Farmacja

Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów

Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.

Ochrona środowiska

Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania

Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.