Komunikaty PR

LEDVANCE i ALFA ELEKTRO wspierają Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”

2020-03-16  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karina Grygielska
Ramka PR

Zakończyła się promocja produktów LEDVANCE w ramach trzymiesięcznej kampanii, mającej na celu wsparcie wybranej organizacji charytatywnej. Wybór padł tym razem na Fundację Dzieciom „Zdążyć
z Pomocą”.

Akcja, mająca na celu pomoc wybranej organizacji, trwała w oddziałach hurtowni ALFA ELEKTRO na terenie całej Polski od 1 października do 31 grudnia 2019 i polegała na tym, że każdy, kto w tym czasie kupił wybrany produkt marki LEDVANCE, dołożył cegiełkę w postaci swojego finansowego wsparcia. Oddział ALFY ELEKTRO, który uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy mógł wybrać fundację charytatywną, na którą firma LEDVANCE przekaże kwotę 13 000 PLN. Dzięki kampanii promocyjnej, podopieczni Fundacji otrzymają wsparcie, które z pewnością przyda się na realizację ich najpilniejszych potrzeb. 

Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” działa od 1998 roku na rzecz wsparcia dzieci chorych i niepełnosprawnych na terenie całej Polski. Pomaga również placówkom leczniczym, opiekuńczym i wychowawczym w ramach własnego programu „Zdążyć z Pomocą”, którego inicjatorem jest profesor Zbigniew Religa. Przewodnią ideą programu jest ratowanie zagrożonego życia dzieci, przywracanie im zdrowia, wspieranie ich edukacji oraz niesienie pomocy w trudnych warunkach materialnych. Fundacja, której przewodniczy Beata Tyszkiewicz, opiekuje się ponad 37 000 podopiecznych – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Organizacja zapewnia im rehabilitację w swoich Ośrodkach AMICUS, BIOMICUS i CEMICUS a także zakwaterowanie dla dziecka i jego rodzica w hostelach pielęgnacyjno-opiekuńczych podczas turnusu. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja stara się o pozyskanie dodatkowych środków finansowych, m.in. prowadząc własną działalność wydawniczą, a także zbierając fundusze z odpisu 1% podatku. 

ALFA ELEKTRO to lider wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów, działający w branży od 30 lat. Główną zasadą polityki handlowej firmy jest zapewnienie Klientom produktów najwyższej jakości przy pełnej gamie usług towarzyszących, takich jak: doradztwo techniczne, dostawa na wskazane miejsce na terenie Polski oraz prowadzenie magazynu w oparciu o potencjalne potrzeby Klienta dla zapewnienia płynności i kompletności dostaw.

LEDVANCE jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie oświetlenia ogólnego, z którego korzystają zarówno specjaliści, jak i użytkownicy końcowi. Firma ma swoje biura w ponad 50 krajach i prowadzi działalność biznesową w ponad 140. Powstała w wyniku wydzielenia części spółki OSRAM zajmującej się oświetleniem ogólnym, a w swojej ofercie ma szeroką gamę opraw oświetleniowych LED do wielu różnych zastosowań, inteligentne rozwiązania z kategorii Smart Home i Smart Building, jeden z najszerszych asortymentów lamp LED na rynku oraz oświetlenie tradycyjne. Zgodnie z umową zawartą ze spółką OSRAM, LEDVANCE nadal będzie sprzedawać wiele swoich produktów pod zaufaną nazwą marki OSRAM (SYLVANIA w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ledvance.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ramka PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.