LEDVANCE i ALFA ELEKTRO wspierają Fundację Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”
Zakończyła się promocja produktów LEDVANCE w ramach trzymiesięcznej kampanii, mającej na celu wsparcie wybranej organizacji charytatywnej. Wybór padł tym razem na Fundację Dzieciom „Zdążyć
z Pomocą”.
Akcja, mająca na celu pomoc wybranej organizacji, trwała w oddziałach hurtowni ALFA ELEKTRO na terenie całej Polski od 1 października do 31 grudnia 2019 i polegała na tym, że każdy, kto w tym czasie kupił wybrany produkt marki LEDVANCE, dołożył cegiełkę w postaci swojego finansowego wsparcia. Oddział ALFY ELEKTRO, który uzyskał najlepszy wynik sprzedażowy mógł wybrać fundację charytatywną, na którą firma LEDVANCE przekaże kwotę 13 000 PLN. Dzięki kampanii promocyjnej, podopieczni Fundacji otrzymają wsparcie, które z pewnością przyda się na realizację ich najpilniejszych potrzeb.
Fundacja Dzieciom „Zdążyć z Pomocą” działa od 1998 roku na rzecz wsparcia dzieci chorych i niepełnosprawnych na terenie całej Polski. Pomaga również placówkom leczniczym, opiekuńczym i wychowawczym w ramach własnego programu „Zdążyć z Pomocą”, którego inicjatorem jest profesor Zbigniew Religa. Przewodnią ideą programu jest ratowanie zagrożonego życia dzieci, przywracanie im zdrowia, wspieranie ich edukacji oraz niesienie pomocy w trudnych warunkach materialnych. Fundacja, której przewodniczy Beata Tyszkiewicz, opiekuje się ponad 37 000 podopiecznych – są to dzieci z porażeniem mózgowym, wadami serca, autyzmem, zespołem Downa, dystrofią mięśniową, epilepsją, chorobami nowotworowymi. Organizacja zapewnia im rehabilitację w swoich Ośrodkach AMICUS, BIOMICUS i CEMICUS a także zakwaterowanie dla dziecka i jego rodzica w hostelach pielęgnacyjno-opiekuńczych podczas turnusu. Jako organizacja pożytku publicznego, Fundacja stara się o pozyskanie dodatkowych środków finansowych, m.in. prowadząc własną działalność wydawniczą, a także zbierając fundusze z odpisu 1% podatku.
ALFA ELEKTRO to lider wśród dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych dla profesjonalistów, działający w branży od 30 lat. Główną zasadą polityki handlowej firmy jest zapewnienie Klientom produktów najwyższej jakości przy pełnej gamie usług towarzyszących, takich jak: doradztwo techniczne, dostawa na wskazane miejsce na terenie Polski oraz prowadzenie magazynu w oparciu o potencjalne potrzeby Klienta dla zapewnienia płynności i kompletności dostaw.
LEDVANCE jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie oświetlenia ogólnego, z którego korzystają zarówno specjaliści, jak i użytkownicy końcowi. Firma ma swoje biura w ponad 50 krajach i prowadzi działalność biznesową w ponad 140. Powstała w wyniku wydzielenia części spółki OSRAM zajmującej się oświetleniem ogólnym, a w swojej ofercie ma szeroką gamę opraw oświetleniowych LED do wielu różnych zastosowań, inteligentne rozwiązania z kategorii Smart Home i Smart Building, jeden z najszerszych asortymentów lamp LED na rynku oraz oświetlenie tradycyjne. Zgodnie z umową zawartą ze spółką OSRAM, LEDVANCE nadal będzie sprzedawać wiele swoich produktów pod zaufaną nazwą marki OSRAM (SYLVANIA w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie). Więcej informacji można znaleźć na stronie www.ledvance.com.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.