Lexmark: Melanie Hudson starszym wiceprezesem i dyrektorem handlowym
Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie obrazowania i rozwiązań IoT, ogłosił dzisiaj, że wiceprezesem i dyrektorem handlowym od 1 grudnia została mianowana Melanie Hudson. Dołączy do zarządu firmy Lexmark, podlegającemu prezesowi i dyrektorowi generalnemu Allenowi Waugermanowi.
Melanie Hudson pracuje w firmie Lexmark od 1994 roku i ma rozległe doświadczenie. Ostatnio pełniła funkcję wiceprezesa i dyrektora generalnego Lexmark EMEA z siedzibą w Genewie. Wcześniej pełniła funkcje prezesa Lexmark Canada i wiceprezesa Lexmark Global Services.
„Z przyjemnością witam Melanie w zespole zarządzającym firmy Lexmark” — powiedział Allen Waugerman, prezes i dyrektor generalny firmy Lexmark. „Jej wiedza biznesowa, międzynarodowe doświadczenie i dogłębna znajomość naszej firmy sprawiają, że jest idealnym kandydatem do kierowania globalnym zespołem handlowym”.
Hudson dodała: „Lexmark od dawna cieszy się reputacją dzięki budowaniu silnych relacji i dostarczaniu technologii, które pomagają naszym klientom odnieść sukces. Z niecierpliwością czekam na bliską współpracę z naszymi partnerami i klientami na całym świecie, dostarczając nowe produkty, materiały eksploatacyjne, rozwiązania i usługi zaprojektowane w celu zaspokojenia ich potrzeb”.
Hudson zastępuje Brocka Saladina, który po 25 latach pracy w Lexmarku przejdzie na emeryturę. W ciągu sześciu lat pełnienia funkcji starszego wiceprezesa i dyrektora ds. handlowych Saladin kierował strategią wejścia firmy Lexmark na rynek, co zaowocowało pomyślnym wprowadzeniem produktów Lexmark GO Line, znacznym rozwojem partnerstw kanałowych i OEM, ekspansją geograficzną i komercjalizacją usługi w chmurze i oferty Optra IoT. Wcześniej Saladin pełnił wiele funkcji kierowniczych w całej firmie, w tym w finansach, OEM, produkcji, operacjach, sprzedaży i marketingu. Odegrał kluczową rolę w przekształceniu Lexmarka z firmy publicznej w prywatną w 2016 roku.
„Chciałbym podziękować Brockowi za jego znaczący wkład w rozwój firmy Lexmark w ciągu 25 lat kariery” — dodał Waugerman. „W imieniu całego zespołu Lexmarka życzymy mu wszystkiego najlepszego na emeryturze”.
Valjak, który zastąpił Hudson, obecnie pracuje w zespole kierowniczym EMEA jako wiceprezes ds. sprzedaży na Niemcy, Austrię i Szwajcarię, a wcześniej był wiceprezesem Lexmark ds. kanału EMEA. Do Lexmark dołączył w 2019 roku, posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży poligraficznej.
„Chcę podziękować Melanie za pomyślne przeprowadzenie nas przez bardzo dynamiczne środowisko w regionie EMEA w ostatnich latach. Nie mogę się doczekać dalszej współpracy z nią i całym zespołem Lexmarka, aby przenieść naszą działalność na jeszcze wyższy poziom. Jestem podekscytowany naszą ofertą w zakresie bezpośrednich i pośrednich usług zarządzania drukiem, technologią cloud, bezpieczeństwem oraz całym portfolio produktów pomagających klientom osiągnąć ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju”.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.