Komunikaty PR

Live Motion Games w dobę odzyskało koszty produkcji symulatora kolejnictwa

2020-05-04  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

W niespełna dobę od premiery Train Station Renovation, Live Motion Games – spółka z Grupy PlayWay – odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję tytułu. W ciągu pierwszych 72 godzin od premiery, gra sprzedała się w nakładzie 19 766 kopii, co pozwoliło jej na zajęcie ósmego miejsca na Global Top Sellers oraz pierwszego miejsca na liście Bestsellerów. Projekt uzyskał 91 proc. pozytywnych ocen. Jeszcze przed wydaniem gra była obecna na TOP Wishlist Steam. Na liście najbardziej oczekiwanych premier znajduje się także kolejny tytuł studia – Car Trader Simulator. Gra ma trafić do sprzedaży jeszcze przed wakacjami. W pierwszej połowie 2021 roku Live Motion Games planuje debiut na rynku NewConnect.

-  Z wielką radością i satysfakcją ogłaszamy sukces symulatora Train Station Renovation. Nasza gra odzyskała wszystkie koszty zainwestowane w produkcję w niespełna dobę od rozpoczęcia sprzedaży. W pierwszych 72 godzinach sprzedaliśmy 19 766 kopii. Gra osiągnęła pierwsze miejsce bestsellerów platformy Steam i ósme miejsce Global Top Sellers. – informuje Michał Kaczmarek, prezes Live Motion Games. – Cieszymy się, że nasza propozycja na relaksującą i dającą wiele satysfakcji grę przypadła do gustu graczom, czego wyraz widzimy w uzyskaniu ponad 90 proc. pozytywnych recenzji. Gra dodatkowo zanotowała mocny wzrost Wishlisty, co z pewnością przełoży się korzystnie w momencie premiery pełnej wersji tytułu. Już wkrótce podamy informacje o zawieranych przez nas umowach na porty TSR na konsole.  – dodaje Michał Kaczmarek.

Train Station Renovation 30 kwietnia zadebiutował na platformie Steam w trybie wczesnego dostępu. To symulator, którego fabuła odgrywa się na terenie zniszczonych i opuszczonych stacji kolejowych. Gracz rozpoczynając prace remontowe zaczyna od małych wiejskich stacji, a kończy na ogromnych stacjach kolejowych w dużych aglomeracjach. Gra jest podzielona na 10 stacji (map), dzięki którym gracz może uczyć się nowych mechanik i poznawać nowe środowisko pracy. Projekt dostępny jest w jedenastu językach: angielskim, chińskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, francuskim, włoskim, niemieckim, polskim, tureckim i japońskim.

W zakresie promocji gry, Live Motion Games współpracuje z firmą Frozen District, znaną z House Flipper, tytułu, który był inspiracją przy tworzeniu Train Station Renovation.

- Współpraca z PlayWay-em oraz Frozen District pozwoliły dotrzeć naszej grze do skonkretyzowanej grupy graczy, a sama gra obroniła się jakością. Sukces TSR weryfikuje skuteczność przyjętej przez nas strategii. – dodaje Michał Kaczmarek.

 

Live Motion Games, tworzy gry samodzielnie oraz z partnerami. Obecnie pracuje nad kolejnymi własnymi tytułami, m.in. Chernobyl Liquidators Simulator oraz Builder Simulator. Ostatnie dwa lata przygotowywaliśmy się do ważnego okresu w życiu spółki. Teraz oprócz dalszego rozwoju gry Train Station Renovation przygotowujemy się do kolejnej ważnej premiery – Car Trader Simulator. W ostatnich miesiącach zamknęliśmy z sukcesem emisję udziałów przy wycenie 31 mln zł i niezwłocznie po jej zarejestrowaniu przez sąd przystąpimy do przekształcenia w spółkę akcyjną, a następnie do wejścia na NewConnect. Liczymy na debiut w pierwszej połowie 2021 roku. – przekazuje Michał Kaczmarek.

Wydawcą tytułów studia jest spółka PlayWay, która jednocześnie jest największym udziałowcem Live Motion Games. 

Link do profilu gry na platformie Steam:

https://store.steampowered.com/app/914010/Train_Station_Renovation/

O spółce:

Live Motion Games prowadzi działalność na rynku gier wideo. Studio zajmuje się produkcją gier komputerowych na platformę Steam. Spółka powstała w 2017 roku.  Jej większościowym akcjonariuszem jest notowany na GPW wydawca i producent gier komputerowych – PlayWay – który posiada 53 proc. udziałów LMG.

Strategia spółki zakłada tworzenie niskobudżetowych projektów, a następnie ich sprzedaż na całym świecie w modelu cyfrowym, za pośrednictwem platformy Steam. Na 2020 rok spółka zaplanowała premiery sześciu tytułów.

Live Motion Games zamierza wejść na rynek NewConnect w I półroczu 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.