LivePerson otworzy centrum rozwoju oprogramowania w Polsce
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
LivePerson, globalny lider w kategorii rozwiązań zwiększających zaangażowanie klientów (Customer Engagement), planuje stworzenie nowego hubu technologicznego w Europie. Jego centralną częścią ma być centrum badawczo-rozwojowe w Polsce, które oficjalnie zostanie otwarte w pierwszej połowie bieżącego roku. LivePerson już ruszył z rekrutacją do swojego nowego centrum i chce zatrudnić w Polsce ok. 50 inżynierów oprogramowania w najbliższych miesiącach.
LivePerson oferuje wiodącą w skali globalnej platformę Conversational Cloud do wielokanałowej komunikacji między markami i klientami, która integruje pracę ludzi i botów, a także zawiera szereg narzędzi opartych o sztuczną inteligencję do analizowania zachowania i przewidywania intencji klientów. Każdego miesiąca LivePerson obsługuje prawie miliard interakcji konwersacyjnych. Firma działa na rynku od 1995 roku, zatrudniając ponad 1200 pracowników. Od 2000 roku spółka jest notowana na giełdzie Nasdaq.
Nowi pracownicy LivePerson w Polsce na razie będą pracowali zdalnie z domów, ale po otwarciu centrum pojawi się także nieobowiązkowa opcja pracy z biura. Zasady pracy zdalnej w LivePerson określa program „Work From Home”, który zabezpiecza wszystkie prawa pracownicze i stwarza w pełni komfortowe warunki do pracy w domu, co obejmuje dostawę i serwis sprzętu, ubezpieczenie zdrowotne, a także inne benefity pracownicze. LivePerson zaczął wykorzystywać model pracy zdalnej we wszystkich swoich lokalizacjach w USA, Australii, Europie i Indiach na długo przed rozpoczęciem pandemii Covid-19, więc wszystkie procesy z tym związane są dobrze ugruntowane.
Aktualnie LivePerson szuka osób na takie stanowiska, jak m.in. Datacenter/Infrastructure Engineer, Database Engineer, DevOps Engineer, BigData/Cloud DevOps Engineer, Network Operations Enginee, TechOps Engineer, Application Security Specialist, AppSec Architect, czy Penetration Tester. To świetna okazja dla kandydatów na stanowiska techniczne, którzy chcą rozwijać swoją karierę w dużej międzynarodowej firmie z centralą w USA. Rekrutacja prowadzona jest przy pomocy firmy Alcor, która jest partnerem LivePerson w obszarze rekrutacji. Jej platforma z ofertami pracy jest dostępna pod adresem: https://alcor-bpo.com/it-vacancies.
“LivePerson rozwija się i aby sprostać wymaganiom naszych klientów, budujemy nowe centrum technologiczne w Europie — miejsce, które zamieszkują jedne z najlepszych umysłów inżynierskich. Zespół ten obejmie wysoce techniczne i krytyczne role, które będą miały olbrzymi wpływ na to, jak firma działa, a także w jaki sposób wspiera osiąganie wyników przez wiele spośród największych marek na świecie, w tym także wiodące marki europejskie. Polska oferuje nam bogatą pulę talentów i jest dla nas idealną lokalizacją do zbudowania naszego nowego zespołu technicznego i badawczo-rozwojowego” — powiedział Todd Ebersviller, starszy wiceprezes ds. SRE/Ops w LivePerson.
Lokalizacja nowego centrum badawczo-rozwojowego w Polsce, a także szczegóły dot. funkcjonowanie nowego hubu technologicznego LivePerson w Europie mają zostać ogłoszone w pierwszym kwartale 2023 roku.
Dodatkowe informacje o LivePerson
LivePerson (NASDAQ: LPSN) jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań Customer Engagement opartych o sztuczną inteligencję. Umożliwiają one obsługę klientów tworząc doświadczenia, które trudno odróżnić od kontaktu z człowiekiem. Do klientów firmy należą takie marki, jak m.in. HSBC, Virgin Media i GM Financial, które dzięki rozwiązaniom LivePerson rozmawiają w sposób całkowicie spersonalizowany z milionami klientów. Platforma LivePerson Conversational Cloud obsługuje prawie miliard interakcji konwersacyjnych każdego miesiąc, dostarczając bogaty zestaw danych do budowania połączeń, co umożliwia zmniejszenie kosztów, zwiększenie przychodów i pełną naturalność obsługi. W 2022 roku LivePerson została uznana przez magazyn „Fast Company” za najbardziej innowacyjną firmę zajmującą się sztuczną inteligencją na świecie.
Dodatkowe informacje o LivePerson, a także możliwość porozmawiania ze sztuczną inteligencją konwersacyjną firmy można znaleźć na stronie: www.liveperson.com.
![PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1568045905,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH
Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland
![Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_101500437,w_253,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/e-papieros1,w_274,_small.jpg)
Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy
– Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.
Infrastruktura
Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich
![](https://www.newseria.pl/files/11111/oigd-zielone-regulacje-foto,w_133,r_png,_small.png)
Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.
IT i technologie
Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii
![](https://www.newseria.pl/files/11111/upmedic-ai-foto,w_133,r_png,_small.png)
Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.