LOG Systems i Sylvain Analytics mają spółkę w USA, liczą na kontrakty rządowe
LOG Systems z Polski wspólnie z amerykańską firmą Sylvain Analytics utworzyły spółkę joint venture, która będzie działać pod nazwą Sailog LLC, poinformował LOG Systems. Główną misją firmy jest realizacja kontraktów na rzecz instytucji rządowych Stanów Zjednoczonych.
„Jesteśmy bardzo dumni z tego kroku oraz nie możemy doczekać się pierwszych realizacji. Mamy świadomość, że jest to bardzo duża zmiana w dotychczasowym modelu funkcjonowania naszej firmy, a jednocześnie ogromna szansa na międzynarodowy rozwój. Warto również wspomnieć, że w przypadku Stanów Zjednoczonych sprzedaż usług czy produktów do instytucji rządowych sprawia, że podmioty komercyjne są znacznie bardziej zainteresowane potencjalną współpracą, ponieważ dostawca oraz jego rozwiązania są darzone większym zaufaniem” – powiedział ISBnews prezes LOG Systems Grzegorz Filarowski.
Według spółki, rozmowy pomiędzy firmami trwały od czerwca 2019 r. Owocem negocjacji jest utworzenie wspólnego przedsięwzięcia. Świeżo utworzone przedsiębiorstwo zostało zarejestrowane w Nevadzie. Główną misją firmy jest realizacja kontraktów na rzecz instytucji rządowych Stanów Zjednoczonych. Dzięki tej współpracy LOG Systems będzie mógł wnikliwie zbadać potrzeby tamtejszego rynku. Mało tego, polskie przedsiębiorstwo będzie mogło lepiej dopasować produkty do ogólnej misji globalizacji.
„Kooperacja dwóch przedsiębiorstw przewidziana jest na minimum najbliższe pięć lat. To właśnie na ten okres została powołana spółka. Firmy mają na uwadze jednak opcję przedłużenia kontraktu na kolejne pięć lat. Sylvain Analytics jest jedną z trzystu firm, które w Stanach Zjednoczonych spełniają wymagania, do tego, aby dostarczać usługi i produkty dla organizacji rządowych. Przedsiębiorstwo zainteresowało się jednym z produktów LOG Systems – aplikacją FlowBoard” – podano w komunikacie.
Jak wyjaśnia spółka, narzędzie FlowBoard wspomaga automatyzację powtarzalnych zadań (procesów) w firmach. Oprogramowanie to pozwala na przypisanie konkretnych zadań do odpowiednich osób, dzięki czemu pracownik realizuje zadania odpowiednie dla jego kompetencji. FlowBoard oferuje na start katalog ponad pięćdziesięciu gotowych procesów, głównie z obszarów takich jak kadry, administracja, finanse i księgowość, marketing, handel czy prawo. Co ważne, dostęp do aplikacji jest z poziomu przeglądarki (model SaaS), a także dedykowanej na Androida oraz iOS aplikacji mobilnej.
Według LOG Systems, rynek, na którym ma funkcjonować nowa spółka szacowany jest na 10 mld USD w okresie kolejnych dziesięciu lat.
„Kwota ta będzie podzielona na trzysta firm, które spełniają rządowe wymogi i są w stanie dzięki temu brać udział w konkursach, a co za tym idzie – być dostawcą. Nadchodzące cztery miesiące będą czasem, w którym przedsiębiorstwa będą startować w konkursach ogłaszanych przez instytucje rządowe. prawo w USA wymaga, by firma, która chce być dostawcą dla instytucji rządowych była zarejestrowana w Stanach Zjednoczonych Ameryki i tam też płaciła podatki” – czytamy dalej.
Sylvain Analytics to przedsiębiorstwo założone w 2007 roku, które posiada swoje biura w Północnej Wirginii, w USA. Firma zapewnia architekturę korporacyjną, transformację biznesową, a także zajmuje się zarządzaniem dostawami czy usługami IT dla klientów federalnych i komercyjnych.
LOG Systems jest producentem oprogramowania LOG do zarządzania zasobami informatycznymi (CMDB, Helpdesk, Software Assets Management, GDPR). Firma produkuje i z sukcesem wdraża systemy mające na celu wspieranie procesów biznesowych zgodnie ze standardami ITIL. LOG Systems powstał w 2010 r. W 2018 r. spółka wypracowała 1,7 mln zł zysku netto przy 6,5 mln zł przychodów.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.