Komunikaty PR

Marka Tesla wkracza na polski rynek smart home

2023-06-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Tesla oferuje produkty czeskiej firmy TESLA - wśród nich są systemy kamer (zewnętrznych i wewnętrznych, w tym nianie dla dzieci), inteligentne produkty dla zwierząt domowych (fontanny do picia, karmniki dla psów i kotów z kamerami lub interaktywne zabawki podłączone do Internetu), oczyszczacze powietrza, oświetlenie, urządzenia do opieki na dziećmi czy do higieny osobistej. Marka Tesla oferuje najbardziej wszechstronny ekosystem na rynku.

CEO marki Tesla Viktor Hajíček, który stoi za początkowym pomysłem, mówi tak o nowej marce: “Chciałem zaoferować czeskim klientom coś nowego. Koncepcja inteligentnego domu jest obecnie często nieuchwytna, nieznana, niezrozumiała, a może nawet niedostępna. Chcemy to zmienić. Naszym celem jest uczynienie inteligentnego domu powszechną częścią wszystkich domów i ułatwienie życia każdemu, niezależnie od jego zainteresowań czy możliwości. Inteligentny dom to nie fizyka jądrowa".

Marka Tesla oferuje produkty codziennego użytku, których obsługa jest banalnie prosta pomimo swoich zaawansowanych funkcji i możliwości.

Tesla aktualnie działa w wielu krajach Europy Środkowej i Zachodniej, a od niedawna także w Polsce.

 

Co znajdziemy w ofercie marki Tesla?

Marka Tesla oferuje bardzo szeroki wachlarz produktów. Od urządzeń do poprawy jakości powietrza w domach (oczyszczacze, nawilżacze), urządzeń poprawiających bezpieczeństwo jak kamery czy czujniki, akcesoriów dla zwierząt, oświetlenia, czy produktów higieny osobistej aż na produktach mierzących stan zdrowia kończąc. Nie sposób wymienić wszystkie produkty w portfolio marki, która skupia się na produktach codziennego użytku, aby ułatwiały życie jeszcze bardziej.

Marka posiada dziesiątki linii produktów z wielu dziedzin życia co z pewnością stawia ją na czele producentów urządzeń smart.

 

Firma stale się rozwija i będzie poszerzać swój asortyment.

TESLA oferuje produkty inteligentnego domu, które przede wszystkim ułatwią Ci życie i znacznie zaoszczędzą czas. Podczas produkcji oczywiście koncentrują się na właściwym wyborze materiałów, aby z kolei były wysokiej jakości i miały maksymalny okres trwałości przez cały czas użytkowania produktu, biorąc pod uwagę przystępność cenową.

 

Ponadto wszystkie urządzenia marki TESLA można łatwo dostosować i adaptować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Dodatkowo marka Tesla posiada własną aplikację, dzięki której można sterować wszystkimi urządzeniami z portfolio marki. Wszystko w jednym miejscu: Jedna marka, jedno rozwiązanie, jedna aplikacja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.