Komunikaty PR

Marka Tesla wkracza na polski rynek smart home

2023-06-23  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Tesla oferuje produkty czeskiej firmy TESLA - wśród nich są systemy kamer (zewnętrznych i wewnętrznych, w tym nianie dla dzieci), inteligentne produkty dla zwierząt domowych (fontanny do picia, karmniki dla psów i kotów z kamerami lub interaktywne zabawki podłączone do Internetu), oczyszczacze powietrza, oświetlenie, urządzenia do opieki na dziećmi czy do higieny osobistej. Marka Tesla oferuje najbardziej wszechstronny ekosystem na rynku.

CEO marki Tesla Viktor Hajíček, który stoi za początkowym pomysłem, mówi tak o nowej marce: “Chciałem zaoferować czeskim klientom coś nowego. Koncepcja inteligentnego domu jest obecnie często nieuchwytna, nieznana, niezrozumiała, a może nawet niedostępna. Chcemy to zmienić. Naszym celem jest uczynienie inteligentnego domu powszechną częścią wszystkich domów i ułatwienie życia każdemu, niezależnie od jego zainteresowań czy możliwości. Inteligentny dom to nie fizyka jądrowa".

Marka Tesla oferuje produkty codziennego użytku, których obsługa jest banalnie prosta pomimo swoich zaawansowanych funkcji i możliwości.

Tesla aktualnie działa w wielu krajach Europy Środkowej i Zachodniej, a od niedawna także w Polsce.

 

Co znajdziemy w ofercie marki Tesla?

Marka Tesla oferuje bardzo szeroki wachlarz produktów. Od urządzeń do poprawy jakości powietrza w domach (oczyszczacze, nawilżacze), urządzeń poprawiających bezpieczeństwo jak kamery czy czujniki, akcesoriów dla zwierząt, oświetlenia, czy produktów higieny osobistej aż na produktach mierzących stan zdrowia kończąc. Nie sposób wymienić wszystkie produkty w portfolio marki, która skupia się na produktach codziennego użytku, aby ułatwiały życie jeszcze bardziej.

Marka posiada dziesiątki linii produktów z wielu dziedzin życia co z pewnością stawia ją na czele producentów urządzeń smart.

 

Firma stale się rozwija i będzie poszerzać swój asortyment.

TESLA oferuje produkty inteligentnego domu, które przede wszystkim ułatwią Ci życie i znacznie zaoszczędzą czas. Podczas produkcji oczywiście koncentrują się na właściwym wyborze materiałów, aby z kolei były wysokiej jakości i miały maksymalny okres trwałości przez cały czas użytkowania produktu, biorąc pod uwagę przystępność cenową.

 

Ponadto wszystkie urządzenia marki TESLA można łatwo dostosować i adaptować do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.

Dodatkowo marka Tesla posiada własną aplikację, dzięki której można sterować wszystkimi urządzeniami z portfolio marki. Wszystko w jednym miejscu: Jedna marka, jedno rozwiązanie, jedna aplikacja

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.