Komunikaty PR

MasterID przechodzi rebranding i zmienia logo

2022-05-25  |  11:30
Biuro prasowe

Jeden z liderów polskiej branży RFID ogłosił wizerunkową zmianę i rozpoczął proces odświeżenia własnej marki. Rebranding będący skutkiem szybkiego rozwoju spółki obejmuje zarówno przemiany wewnętrzne w obrębie strategii działalności, jak i wizualne. Firma MasterID zaprezentowała nowe logo i odświeżoną stronę internetową.


Wizerunkowa zmiana MasterID jest efektem bardzo dynamicznego rozwoju spółki, który szczególnie w ostatnim roku nabrał rozpędu i wpłynął na kierunek prowadzonej działalności. Polski dostawca rozwiązań RFID pozyskał nowych partnerów strategicznych oraz wprowadził do swojej oferty kilka całkowicie nowych systemów identyfikacji dla różnych branż.

– Tempo rozwoju i bardzo szybko rosnąca pozycja marki zmusiły nas do tego, żeby na nowo przypatrzeć się realizowanej strategii. Zdecydowaliśmy, że po kilku bardzo owocnych latach działalności nadszedł czas na usystematyzowanie obszaru komunikacji marki, szczególnie komunikacji wizualnej. Dzięki rebrandingowi będziemy mogli w spójny i klarowny sposób prezentować firmę, ofertę i nasze wartości, które przyświecają nam od samego początku. Liczę, że uporządkowanie kwestii identyfikacji wizualnej pomoże również potencjalnym i obecnym klientom jeszcze łatwiej nas dostrzec i zapamiętać – mówi Grzegorz Paul, jeden z założycieli MasterID.

Rebranding MasterID odzwierciedla rozwój i rynkową dojrzałość dostawcy rozwiązań RFID, który stał się jednym z najsilniejszych graczy w branży. Nowe logo marki oraz jej odświeżona identyfikacja wizualna czerpie z technologii RFID, którą dostarcza firma i podkreśla nowoczesnych charakter marki oraz oferowanych rozwiązań.

W ramach zmiany firma przebudowała także swoją stronę internetową, na której pojawiły się nowe produkty i autorskie systemy identyfikacji dla różnych branż.

Rebranding MasterID został przeprowadzony we współpracy z agencją brandingową Cucaburra, podczas której opracowano kompleksową strategię komunikacji marki, zaprojektowany został nowy system identyfikacji wizualnej i nowa strona internetowa masterid.pl.

 

***

MasterID jest polskim dostawcą technologii i rozwiązań RFID, tworzonych w oparciu o bogate doświadczenie i najwyższej jakości komponenty RFID. Firma projektuje, tworzy i wdraża systemy identyfikacji oparte na falach radiowych (RFID) dla klientów z różnych branż. W swojej ofercie posiada kilkanaście autorskich systemów, tworzenie indywidualnych rozwiązań RFID, przeprowadza audyty RFID oraz oferuje bezpłatne konsultacje w zakresie tej technologii. Klienci doceniają przede wszystkim wyróżniające się na tle branży kompetencje pracowników firmy, niezawodność dostarczanych rozwiązań i bardzo szybkie wdrożenia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.