Komunikaty PR

MasterMatch.Online – platforma networkingowa wymiany wiedzy w biznesie

2022-08-17  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Maria Kowalska
Face it

Bagatela 10
02-003 Warszawa
j.owsianko|agencjafaceit.pl| |j.owsianko|agencjafaceit.pl
+48 503 543 876
www.agencjafaceit.pl

Już 1 września startuje MasterMatch.Online - pierwsza w Polsce platforma Premium dla przedsiębiorców, kadry decyzyjnej oraz profesjonalnych usługodawców B2B, która służy do budowania relacji i wymiany wiedzy między nimi. W odróżnieniu od innych serwisów społecznościowych jest to sieć, w której algorytmy Sztucznej Inteligencji łączą ze sobą najbardziej pasujące osoby na postawie zgłoszonego problemu i wiedzy koniecznej do jej rozwiązania.

MasterMatch.Online nie jest wyszukiwarką ludzi aktywnych zawodowo jak Linkedin, ani usługą zleceń pracy jak Fiverr. Jest to zupełnie innowacyjny program, dzięki któremu można nawiązać relacje biznesowe z partnerami i ekspertami z całego świata, dzieląc się doświadczeniem lub bezpośrednio monetyzując swoją wiedzę.

MasterMatch.Online działa na zasadzie networkingu i łączy ze sobą osoby, które potrzebują wymienić się wiedzą w obszarach takich jak: zarządzanie procesami, zarządzanie zespołem, budowanie strategii biznesu, finanse, inwestycje, prawo, marketing online i media.

- MasterMatch.Online rozwiązuje potrzeby przedsiębiorców, którzy większość czasu poświęcają na prowadzenie firmy. Dlatego u nas taka osoba pisze czego potrzebuje i od razu dostaje eksperta, który może mu pomóc. Nie ograniczamy naszym użytkownikom zasięgów, aby płacili za to, by być widocznym i nie muszą oni wstawiać swoich zdjęć jak na Instagramie czy nagrywać filmów jak na TikToku. Przedsiębiorcy nie mają czasu na takie aktywności – zlecają to innym, a sami stawiają na autentyczną rozmowę z drugim człowiekiem. Dlatego w MasterMatch.Online algorytmy Sztucznej Inteligencji sugerują kontakty w oparciu o nasze potrzeby biznesowe i w ciągu kilku godzin możemy umówić się na wirtualną kawę, czyli spotkanie online, i porozmawiać o biznesie z osobą z dowolnego miejsca na świecie, z uwzględnieniem kalendarzy obu stron. Dzięki wykorzystaniu AI, nasza platforma jest w stanie przeglądnąć i dopasować profile osób 200 razy szybciej niż każdy pracownik, który manualnie łączy osoby, korzystając z ograniczonej wiedzy o obu osobach - mówi Marek Bryła, współzałożyciel i Dyrektor ds. technologicznych serwisu MasterMatch.Online https://mastermatch.online/.

MasterMatch.Online powstał w odpowiedzi na potrzeby, jakie pojawiły się w świecie biznesu po pandemii. Covid-19 spowodował, że wiele spotkań biznesowych nadal odbywa się online, a przedsiębiorcy budują kontakty poprzez nowoczesne formy networkingu. MasterMatch.Online, w odróżnieniu od innych platform biznesowych, gdzie samemu trzeba szukać grup lub osób z daną wiedzą, oferuje nie tylko szybką i celowaną selekcję ekspertów, ale także możliwość nawiązywania relacji biznesowych przez autentyczną rozmowę z człowiekiem, który myśli podobnie jak my.

- Każdy, kto zarejestruje się za darmo w MasterMatch.Online, ma możliwość zaoferowania trzech bezpłatnych konsultacji. Ich jakość i przydatność jest weryfikowana i oceniana za pomocą gwiazdek w pięciu konkretnych kryteriach przez Mastera, który potrzebował wiedzy. Potem użytkownik może wykupić opcję premium i oferować swoje konsultacje odpłatnie. Ważne jest dla nas utrzymanie najwyższych standardów, dlatego jest to społeczność samoregulująca się co do jakości usług, a wiarygodność Mastera rośnie wraz z osiąganym przez niego poziomem mistrzostwa na platformie – dodaje Joanna Mosur, Współzałożycielka i Dyrektor ds. operacyjnych MasterMatch.Online https://mastermatch.online/.

MasterMatch.Online jest dostępny na wszystkich przeglądarkach internetowych, a w odpowiedzi na coraz większe zapotrzebowanie użytkowników, od 1 września można będzie pobrać aplikację na telefony komórkowe w Apple Store i Google Play.

Więcej informacji https://mastermatch.online/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Face it
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

NEWSERIA POLECA

Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku

Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.