Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji
Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Rosnące zainteresowanie europejskiego biznesu w tym obszarze stworzyło potrzebę nie tylko rozbudowania lokalnego zespołu, ale również umocnienia pozycji doświadczonych ekspertów w strukturach organizacji.
Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko Senior Vice President Europe w firmie Medallia. Agnieszka May-Sadowska na co dzień mieszka w Wiedniu (Austria) skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na dojrzałych i wschodzących rynkach w Europie, w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS i chmurze. W marcu 2020 roku Agnieszka zasiliła szeregi Medallia, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.
„Customer Experience oraz Employee Experience mają ogromny wpływ na kondycję biznesu. Ustawiczne zbieranie informacji, wnikliwa analiza oraz dynamiczne wdrażanie zmian wpływają nie tylko na budowanie poziomu konkurencyjności firmy, ale również na umacnianie relacji z klientami i pracownikami. Cieszę się, że firmy w Europie – i również w Polsce – doceniają potencjał CX oraz EX i coraz chętniej podejmują działania, których celem jest wielopoziomowa poprawa doświadczeń klienta, konsumenta i pracownika”– komentuje Agnieszka May-Sadowska Senior Vice President Europe w firmie Medallia.
Marta Kin sprawująca wcześniej funkcję Dyrektor Marketingu w obszarze EMEA awansowała na Vice President International Marketing. Teraz będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi. Marta posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.