Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji
Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.
Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Rosnące zainteresowanie europejskiego biznesu w tym obszarze stworzyło potrzebę nie tylko rozbudowania lokalnego zespołu, ale również umocnienia pozycji doświadczonych ekspertów w strukturach organizacji.
Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko Senior Vice President Europe w firmie Medallia. Agnieszka May-Sadowska na co dzień mieszka w Wiedniu (Austria) skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na dojrzałych i wschodzących rynkach w Europie, w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS i chmurze. W marcu 2020 roku Agnieszka zasiliła szeregi Medallia, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.
„Customer Experience oraz Employee Experience mają ogromny wpływ na kondycję biznesu. Ustawiczne zbieranie informacji, wnikliwa analiza oraz dynamiczne wdrażanie zmian wpływają nie tylko na budowanie poziomu konkurencyjności firmy, ale również na umacnianie relacji z klientami i pracownikami. Cieszę się, że firmy w Europie – i również w Polsce – doceniają potencjał CX oraz EX i coraz chętniej podejmują działania, których celem jest wielopoziomowa poprawa doświadczeń klienta, konsumenta i pracownika”– komentuje Agnieszka May-Sadowska Senior Vice President Europe w firmie Medallia.
Marta Kin sprawująca wcześniej funkcję Dyrektor Marketingu w obszarze EMEA awansowała na Vice President International Marketing. Teraz będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi. Marta posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.