Komunikaty PR

Medallia awansuje dwie Polki w strukturach organizacji

2022-06-28  |  09:20
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.02 MB )

Polki umacniają swoje pozycje na stanowiskach kierowniczych w firmie Medallia – Agnieszka May-Sadowska została mianowana na stanowisko Senior Vice President i będzie zarządzała całym regionem Europy, natomiast na stanowisko Vice President International Marketing awansowała Marta Kin.

Medallia specjalizuje się w CX (Customer Experience), czyli tworzeniu pozytywnych wrażeń konsumentów oraz pracowników (EX – Employee Experience). Rosnące zainteresowanie europejskiego biznesu w tym obszarze stworzyło potrzebę nie tylko rozbudowania lokalnego zespołu, ale również umocnienia pozycji doświadczonych ekspertów w strukturach organizacji.

 

Agnieszka May-Sadowska objęła stanowisko Senior Vice President Europe w firmie Medallia. Agnieszka May-Sadowska na co dzień mieszka w Wiedniu (Austria) skąd sprawuje kontrolę nad tworzeniem strategii biznesowych, definiowaniu i realizacji modeli sprzedaży G2M na dojrzałych i wschodzących rynkach w Europie, w zakresie globalnego oprogramowania dla przedsiębiorstw, rozwiązań i usług opartych na SaaS i chmurze. W marcu 2020 roku Agnieszka zasiliła szeregi Medallia, obejmując stanowisko wiceprezes firmy w Europie Północnej, Centralnej i Wschodniej.

„Customer Experience oraz Employee Experience mają ogromny wpływ na kondycję biznesu. Ustawiczne zbieranie informacji, wnikliwa analiza oraz dynamiczne wdrażanie zmian wpływają nie tylko na budowanie poziomu konkurencyjności firmy, ale również na umacnianie relacji z klientami i pracownikami. Cieszę się, że firmy w Europie – i również w Polsce – doceniają potencjał CX oraz EX i coraz chętniej podejmują działania, których celem jest wielopoziomowa poprawa doświadczeń klienta, konsumenta i pracownika”– komentuje Agnieszka May-Sadowska Senior Vice President Europe w firmie Medallia.

Marta Kin sprawująca wcześniej funkcję Dyrektor Marketingu w obszarze EMEA awansowała na Vice President International Marketing. Teraz będzie zajmowała się strategicznym rozwojem działań marketingowych w regionach EMEA, LATAM i APAC, koncentrując się na generowaniu popytu, komunikacji, public relations i współpracy z partnerami zewnętrznymi. Marta posiada wieloletnie doświadczenie na stanowiskach managerskich oraz kierowniczych, zarówno w zarządzaniu zespołem, jak i całym regionem Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wcześniej pracowała w firmach Verint, Avaya, Nortel oraz Commvault.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.