Medallia wprowadza aplikację do zarządzania zaangażowaniem na Salesforce
Medallia – globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników – ogłosił, że aplikacja do zarządzania jakością i zaangażowaniem zespołów jest już dostępna w Salesforce AppExchange. Integracja systemów sprawia, że użytkownicy platformy mogą bezproblemowo otrzymywać informacje zwrotne od klientów na poziomie agentów w Salesforce, co pozwala na poprawę usług, szkolenie pracowników, a co za tym idzie rozwiązywanie problemów klientów w znacznie krótszym czasie.
Aplikacja Medallia Frontline Engagement and Quality Management została stworzona z myślą o zespołach obsługujących interakcje w chmurze Service Cloud. Pozwala to na uzyskanie dostępu do ankiet klientów zaraz po zakończeniu interakcji, umożliwiając wgląd w ich zgłoszenia w czasie rzeczywistym. Aplikacja jest zasilana przez Medallia Agent Connect, który zapewnia spersonalizowane i nieskomplikowane dla użytkownika formularze, zapewniające uzyskanie najlepszych w branży wskaźników odpowiedzi. Pozyskane dane są dostępne w usłudze Service Cloud i można je dopasować do profili klientów lub kont, dzięki czemu pracownicy mają dostęp do niezbędnych informacji ułatwiających rozwiązanie problemu.
„To zespoły contact center są na pierwszej linii kontaktu z klientem – w związku z tym odpowiadają jednocześnie za rozwiązywanie problemów i kreowanie lepszych doświadczeń” – komentuje Farooq Javed, SVP, Strategic Platform Partnerships, Medallia. „Dostęp do aktualnych, klarownych oraz użytecznych spostrzeżeń dotyczących klientów bezpośrednio w systemie jest niezbędnym narzędziem, które pomoże agentom w poprawie i personalizacji wrażeń” – dodaje ekspert Medallia.
Oprócz integracji informacji zwrotnych w Salesforce zespoły mogą wykorzystać Medallia Agent Connect do dedykowanego coachingu w czasie rzeczywistym, zarządzania jakością oraz nagradzania i wyróżnienia członków zespołu. Połączenie danych operacyjnych z ukierunkowanymi radami oraz spostrzeżeniami klientów w ramach programu pomaga zapewnić najlepsze doświadczenia zarówno klientom, jak i pracownikom.
Więcej informacji na temat Medallia Frontline Engagement and Quality Management for Salesforce można znaleźć na stronie AppExchange.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.