Medallia wyróżniona przez Inspiring Workplaces w ramach TOP 25 Work Tech Vendor
Firma Medallia, globalny lider w dziedzinie doświadczeń klientów i pracowników, została wybrana jako jeden z 25 najlepszych dostawców technologii w ramach konkursu Inspiring Workplaces Work Tech Awards 2022.
Lista Top 25 Work Tech Vendor jest zarządzana przez Inspiring Workplaces oraz The Starr Conspiracy i przedstawia najlepszych w swojej klasie, którzy po zaprezentowaniu wpływu na swoich pracowników, klientów oraz założeń biznesowych zostali wybrani jako liderzy kategorii.
„To prawdziwy zaszczyt być jednym z 25 najlepszych dostawców technologii pracy” – komentuje Jennifer Franklin, SVP Global EX Sales & GM, Canada, Medallia. „Osobiście przekonaliśmy się, że kiedy organizacje mobilizują swoich pracowników do nieustannego dzielenia się informacjami zwrotnymi, sugerowania pomysłów i podejmowania działań, cała firma osiąga lepsze wyniki. Jesteśmy fanami napędzania nowej generacji słuchania opinii pracowników, dlatego tak bardzo cieszy nas fakt, że zostaliśmy wyróżnieni za nasze wizjonerskie podejście”.
Employee Experience Suite firmy Medallia podnosi poziom doświadczenia pracowników, umożliwiając firmom lepsze zrozumienie oraz szybkie reagowanie na potrzeby zespołów. Intuicyjne narzędzia do przekazywania informacji zwrotnych są płynnie osadzone w całej podróży pracownika, przechwytując sygnały w czasie rzeczywistym. Nowoczesne funkcje do otrzymywania oraz dystrybucji informacji zwrotnych, takich jak głos, dźwięk i wideo, ułatwiają pracownikom dzielenie się opiniami na ich warunkach. Zaawansowana analityka wykorzystująca sztuczną inteligencję dostarcza cennych informacji z obszernych zbiorów danych, umożliwiając liderom podejmowanie szybkich i skutecznych działań.
„Jesteśmy dumni mogąc ogłosić, że Medallia została uznana za jedną z Top 25 firm technologicznych. Ta nagroda to nie tylko uhonorowanie sukcesu i różnorodności rozwiązań, które naszym zdaniem mogą być katalizatorem napędzającym pozytywne zmiany w organizacji, ale przede wszystkim ludzi w niej pracujących” – powiedział Matt Manners, założyciel grupy Inspiring Workplaces. „W Inspiring Workplaces staramy się rozpoznawać i nagradzać organizacje, które wykraczają poza swoje podstawowe obowiązki, aby zapewnić ich pracownikom wyjątkowe wrażenia z miejsca pracy, a Medallia właśnie to umożliwia”.
Aby uzyskać więcej informacji na temat Medallia Employee Experience, odwiedź stronę: https://www.medallia.com/suite/employee-experience/.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.