Komunikaty PR

Mercusys Halo S12 – przystępny cenowo system WiFi Mesh

2020-05-12  |  08:30
Biuro prasowe
Do pobrania inf.pras. ( 0.23 MB )

Marka Mercusys poszerza swoje portfolio urządzeń sieciowych o atrakcyjnie wyceniony system mesh Halo S12. Urządzenia świetnie sprawdzą się w dużych mieszkaniach czy  domach jednorodzinnych, gdzie często występują problemy z zanikającym sygnałem sieci bezprzewodowej.

Wystarczy zestaw dwóch jednostek Halo S12, aby pokryć zasięgiem sieci WiFi lokal o powierzchni do 260m2, a w razie potrzeby system można w prosty sposób rozbudować o kolejne urządzenia z serii Mercusys Halo. Co ważne, Halo S12 pozwala na stworzenie jednolitej sieci WiFi z tą samą nazwą sieci i hasłem, a zaawansowana technologia Mercusys Mesh zapewnia stały dostęp do szybkich i stabilnych połączeń WiFi także podczas przemieszczania się po domu. Wszystkie urządzenia klienckie (telefony, laptopy, tablety) automatycznie przełączają się między jednostkami systemu, aby zawsze korzystać z Halo oferującego najlepszy sygnał i parametry połączenia. Użytkownicy nie muszą więc martwić się o utratę zasięgu czy buforowanie danych.

Dzięki zastosowaniu technologii 802.11ac Mercusys Halo S12 zapewnia wydajność pozwalającą bez problemu jednocześnie cieszyć się streamingiem wideo w rozdzielczości 4K, grać online czy korzystać z wideo komunikatorów. Nowy Mesh  pozwala na uzyskanie prędkości do 867Mb/s w paśmie 5Ghz i do 300Mb/s w paśmie 2,4 GHz. Ponadto, system Halo S12  wspiera technologię MU-MIMO, która zapewnia równoczesne przesyłanie danych do wielu urządzeń, co pozwala na znaczne zwiększenie wydajności sieci. Z kolei zasięg i stabilność połączeń WiFi wspiera technologia Beamforming. Do podłączenia urządzeń niewyposażonych w bezprzewodową kartę sieciową służą, wbudowane w każdą jednostkę Halo S12, dwa porty Ethernet.

Aby skonfigurować urządzenia, wystarczy kilka minut. Dzięki intuicyjnemu panelowi instalacja i zarządzanie systemem Halo S12 nie sprawią żadnych problemów nawet mało zaawansowanym użytkownikom.

Mesh Mercusys Halo S12 został wyposażony w funkcję ochrony rodzicielskiej, która pozwala na monitorowanie czasu spędzonego w sieci przez dzieci oraz kontrolowanie przeglądanych przez nie treści.

Ogromnym atutem Halo S12 jest jego cena. Opakowanie zawierające dwie jednostki Halo to koszt niespełna 180 zł.

Więcej informacji na temat systemu Halo S12 dostępnych jest na stronie. Wszystkie urządzenia marki Mercusys objęte są dwuletnią gwarancją.

***

Stworzona przez TP-Link marka Mercusys obecna jest na chińskim rynku od 2001 roku. W ciągu kilkunastu lat stała się drugą co do wielkości marką urządzeń sieciowych w Chinach, plasując się tuż za liderem rynku – TP-Link.

Korzystając z wieloletniego doświadczenia, Mercusys zdecydował się rozpocząć działalność sprzedażową na 45 rynkach zagranicznych, w tym także na rynku polskim. Decyzja ta związana jest z oczekiwaniami klientów, którzy potrzebują dobrej jakości, tanich i niezawodnych urządzeń. Bazując na doświadczeniach TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys wprowadza urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.