Mercusys wprowadza do oferty nowy bezprzewodowy router w technologii MU-MIMO
Portfolio budżetowej marki Mercusys wzbogacone zostało o super wydajny router w niskiej cenie – Mercusys MR50G. Urządzenie szczególnie polecane jest osobom potrzebującym niezawodnego, szybkiego routera w rozsądnej cenie oraz operatorom internetowym, którzy swoim klientom chcieliby zaoferować wydajne urządzenie do Internetu światłowodowego.
Router Mercusys MR50G, mimo swojej niewygórowanej ceny, oferuje bardzo dużo przydatnych funkcji, których trudno szukać w podobnych, konkurencyjnych modelach, dostępnych na polskim rynku. Ważną zaletą jest uniwersalność urządzenia, które może pracować również jako Access Point.
Mercusys MR50G pracuje w standardzie 802.11ac, oferując łączną przepustowość do 1900Mb/s w dwóch pasmach transmisji (do 1300Mb/s w paśmie 5Ghz oraz do 600Mb/s w paśmie 2,4GHz oraz). Poprzez połączenie w paśmie 2,4GHz użytkownicy mogą swobodnie korzystać z poczty elektronicznej czy przeglądarek internetowych, w tym samym czasie pozostawiając pasmo 5GHz do bardziej wrażliwych na opóźnienia zastosowań, np. gier online czy oglądania filmów i ulubionych seriali w jakości 4K.
Dobry zasięg i stałą siłę sygnału w każdym zakamarku domu gwarantuje aż sześć anten o mocy 5dBi, które wspierane są technologią kształtowania wiązki (Beamforming). Technologia ta umożliwia zlokalizowanie urządzeń łączących się z routerem i zwiększenie siły sygnału nadawanego w ich kierunku, zapewniając dzięki temu wyższą wydajność i stabilność połączeń. Co ważne, wykorzystując technologię Smart Connect, router automatycznie wybiera dla każdego połączonego z siecią sprzętu mniej obciążone w danym momencie pasmo WiFi. Skuteczność tych połączeń została dodatkowo zoptymalizowana poprzez zastosowanie technologii MU-MIMO 3x3, dzięki której router jest w stanie komunikować się z trzema urządzeniami klienckimi jednocześnie, co znacznie poprawia ogólną wydajność oraz przepustowość sieci.
Router Mercusys MR50G wyposażony został w gigabitowy port WAN oraz dwa gigabitowe porty LAN, które gwarantują także szybkie połączenia przewodowe. Teraz, by uzyskać maksymalną wydajność, wysoką stabilność i prędkość połączenia podczas korzystania z domowych urządzeń takich jak komputery, telewizory, konsole wystarczy połączyć je z MR50G.
Router MR50G doskonale sprawdzi się także jako urządzenie oferowane w pakiecie przez operatora Internetu: obsługuje IPTV oraz posiada możliwość zmiany domyślnej konfiguracji. Dzięki temu po zresetowaniu urządzenie zachowuje najważniejsze, z punktu widzenia operatora, ustawienia.
Dzięki funkcji kontroli rodzicielskiej możliwe jest zablokowanie wszelkich treści niestosownych dla młodych użytkowników Internetu oraz ustawić dla nich limity dostępu. MR50G pozwala także na utworzenie w łatwy sposób dodatkowej sieci bezprzewodowej dla gości, zapewniając bezpieczeństwo prywatnych danych użytkownika.
Konfiguracja routera oraz dostosowanie ustawień do własnych potrzeb są – podobnie jak w przypadku innych urządzeń marki Mercusys - banalnie proste. Można tego dokonać przez przeglądarkę internetową.
Ogromnym atutem MR50G jest jego cena. Zakup urządzenia to wydatek niespełna 160 zł.
Więcej informacji na temat routera dostępnych jest na stronie.
Wszystkie urządzenia marki Mercusys objęte są dwuletnią gwarancją producenta.
***
Stworzona przez TP-Link marka Mercusys obecna jest na chińskim rynku od 2001 roku. W ciągu kilkunastu lat stała się drugą co do wielkości marką urządzeń sieciowych w Chinach, plasując się tuż za liderem rynku – TP-Link.
Korzystając z wieloletniego doświadczenia, Mercusys zdecydował się rozpocząć działalność sprzedażową na 45 rynkach zagranicznych, w tym także na rynku polskim. Decyzja ta związana jest z oczekiwaniami klientów, którzy potrzebują dobrej jakości, tanich i niezawodnych urządzeń. Bazując na doświadczeniach TP-Link w zakresie technologii produkcji, kontroli jakości oraz dystrybucji urządzeń sieciowych, marka Mercusys wprowadza urządzenia, które są doskonałym przykładem optymalizacji jakości i ceny.
InsERT ustanawia absolutny rekord – milion sprzedanych licencji systemów dla MŚP
MITTZON – nowa seria mebli biurowych od IKEA, która wspiera dobre samopoczucie
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Francuskie firmy z potężnym wkładem w polską gospodarkę. Reinwestują tu połowę wypracowywanych zysków i zatrudniają prawie 230 tys. osób
Polska jest dziś dla Francji kluczowym partnerem gospodarczym w Europie Środkowo-Wschodniej. Na naszym rynku francuskie firmy ulokowały blisko połowę wszystkich swoich inwestycji w regionie CEE – obecnie działa ich tu 1,2 tys., tworzą łącznie 227 tys. bezpośrednich miejsc pracy i co najmniej drugie tyle pośrednich, u swoich dostawców i partnerów. Skumulowana wartość bezpośrednich inwestycji francuskich firm w Polsce wyniosła dotąd 108 mld zł. Szybko jednak rośnie, ponieważ przedsiębiorstwa znad Sekwany reinwestują 50 proc. wypracowanych przez siebie zysków, głównie w automatyzację i innowacje środowiskowe – wynika z nowego raportu, opublikowanego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą we współpracy z Instytutem Debaty Eksperckiej i Analiz Quant Tank.
Transport
Europejski Bank Inwestycyjny stawia na projekty niskoemisyjnej energetyki i bezpieczeństwa. Finansowanie dla Polski to 5 mld euro rocznie
Ponad 85 mld euro w ciągu ostatnich 20 lat zainwestował w Polsce Europejski Bank Inwestycyjny. Środki te przeznaczono przede wszystkim na budowę infrastruktury: dróg czy kolei. Obecnie najwyższy priorytet mają energetyka oraz bezpieczeństwo. Kolejnym etapem powinna być cyfryzacja oraz inwestycje w nowoczesne technologie i podniesienie innowacyjności. Cel to zwiększenie liczby patentów i licencji powstających w Polsce, a w konsekwencji – wzrost konkurencyjności naszego kraju.
Transport
Przed polskimi firmami transportowymi piętrzą się problemy. Obok konkurencji z Ukrainy są nim także liczni pośrednicy działający na unijnym rynku
Jednym z najpoważniejszych problemów firm transportowych jest dziś udział ogromnej liczby pośredników na unijnym rynku. – W sprytny sposób podkupują zlecenia, przetrzymując je do ostatniej chwili, kiedy mogą je dobrze, za niską cenę sprzedać. W efekcie przewoźnik wykonuje fracht o wartości niepokrywającej kosztów takiego transportu – mówi Jan Buczek, prezes Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce. Jak ocenia, polska branża transportowa jest w tej chwili w kryzysie, wywołanym przez cały szereg nakładających się na siebie czynników, w tym także m.in. spowolnienie w europejskiej gospodarce i wyzwania związane z redukcją emisji. Zakłócenia powodowane ostatnimi protestami i blokowaniem polsko-ukraińskiej granicy tylko te problemy potęgują.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.