Monitory interaktywne Newline już dziś z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja ma na celu zmniejszenie ilości elektrośmieci. Jest to rozwiązanie nie tylko ekologiczne, ale również wygodne.
Newline Interactive – dostawca monitorów interaktywnych – we wszystkich najnowszych urządzeniach już dziś oferuje USB-C Delivery. To właśnie w monitorach interaktywnych korzyść z zastosowania tego standardu jest zdecydowanie największa, bo dostarcza nie tylko dane, dźwięk , obraz i dotyk, ale też zasilanie dzięki Power Delivery. Transfer jest błyskawiczny - filmy i prezentacje pojawiają się na ekranie natychmiast, a reakcja na dotyk jest szybka i dokładna.
Żeby osiągnąć taki efekt w starszych rozwiązaniach (bez USB-C), oprócz zasilania, konieczne jest jeszcze skorzystanie z dwóch kabli – do przesłania obraz i dotyku - osobno. Power Delivery jest najbardziej nowoczesnym standardem ładowarek, który pozwala na przesyłanie dużych mocy przez złącze typu USB-C. Największą zaletą tego standardu jest możliwość precyzyjnego dostosowywania mocy ładowania do danego urządzenia. W chwili podłączenia następuje ustalenie, jaki prąd może płynąć między urządzeniami. Dopiero wtedy zaczyna się ładowanie z maksymalną, możliwą szybkością. Dzięki temu nie dochodzi do uszkodzenia baterii.
Interaktywne monitory Newline z Androidem są wyposażone w trzy porty USB-C: jeden na górze do podłączenia kamery internetowej, na bocznym panelu oraz na przednim panelu do podłączania i ładowania urządzeń, takich jak laptopy. Ten ostatni port - przy równoczesnej transmisji danych - zapewnia określone przez producenta poziomy zasilania. W przypadku monitorów Newline Lyra, Naos IP+ i Newline FLEX jest to 65W, zaś w monitorach Newline Elara i Vega – 100W.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.