Komunikaty PR

Morele podsumowują rok 2021

2022-02-01  |  13:00
Biuro prasowe

Odświeżenie wizerunku marki, nowe narzędzia ułatwiające zakupy w Internecie, integracja sklepów pod jedną witryną oraz więcej czasu na składanie zamówień z dostawą na jutro - marka Morele podsumowuje działania z ubiegłego roku.

Już na początku 2021 roku Morele zaprezentowały światu swoje odświeżone logo. Zmiana ta nastąpiła po dwudziestu latach, więc jak możemy się domyślać, zaskoczyła nie tylko klientów marki.

- W nowym logo, poza sygnetem, w którym widnieją trzy pomarańczowe kropki symbolizujące morele i nazwę sklepu, dodaliśmy również claim „zakupy online to pestka”. Rebranding, który przeprowadziliśmy przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt oprócz nowego logo i claimu objął także stworzenie nowej platformy komunikacji z klientami - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor ds. marketingu w Morele.

Poza zmianami wizualnymi, które mogą cieszyć oko podczas korzystania z platformy sprzedażowej, marka wprowadziła również szereg nowości, które mają sprawić, że zakupy w Internecie będą jeszcze przyjemniejsze. 

- Podjęte działania, to konsekwentna realizacja strategii, której nadrzędnym celem jest rozwój platformy ułatwiającej zakupy online. Wdrożone w zeszłym roku narzędzia i rozwiązania z pewnością nam w tym pomagają - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.

Usługa Morele max       

W ramach tego pakietu klient, który wykupi abonament na miesiąc, pół roku lub rok (ta opcja wypada najkorzystniej) może skorzystać w czasie jego trwania z nielimitowanej darmowej dostawy na zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Dodatkowo pakiet Morele MAX pozwala na zwrot produktów nawet do 30 dni.

Morele ASK

To nowa platforma, na której znajdziemy odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, których zakupem jesteśmy zainteresowani. Odpowiedzi od posiadaczy danego produktu lub zewnętrznych specjalistów możemy spodziewać się średnio w ciągu godziny. Na platformie internauci oprócz odpowiedzi na pytania znajdą również element rozrywki, ponieważ członkowie społeczności Morele ASK każdego miesiąca rywalizują ze sobą o najlepsze miejsce w rankingu. O ostatecznym wyniku w klasyfikacji decyduje ilość i jakość udzielonych odpowiedzi.

Wszystkie sklepy Grupy Morele pod jednym szyldem

W ubiegłym roku marka Morele podjęła również decyzję o integracji niemal wszystkich należących do niej sklepów: hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl, motoria.pl (w planach integracja sklep-presto.pl). Ich cały asortyment został przeniesiony na platformę morele.net. Rozwiązanie to ma ułatwić zakupy w Internecie poprzez możliwość robienia ich w jednym miejscu w różnych kategoriach. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że platforma sprzedażowa marki Morele łączy ze sobą tradycyjny sklep Internetowy z marketplacem, w którym znajdziemy również oferty od innych sprzedawców. Dzięki czemu mamy w jednym miejscu mamy dostęp do szerokiego asortymentu oraz możliwość porównania cen i wyboru tej najkorzystniejszej.

Zamawiaj z dostawą na jutro

Osoby robiące zakupy w Morele już od dawna mogły korzystać z szybkiej realizacji zamówień. Natomiast w ubiegłym roku marka postanowiła dodatkowo wydłużyć czas na składanie zamówień “na jutro”. Aktualnie warunkiem dostawy zamówienia w kolejnym dniu roboczym w przypadku większości produktów wysyłanych bezpośrednio z magazynu Morele jest złożenie go do godz. 20:00, a dla niektórych lokalizacji nawet do 21:00. Wyjątek stanowią produkty wielkogabarytowe (np. duże AGD) oraz te wysyłane z magazynów dostawców - jeśli chcemy otrzymać je na drugi dzień, to zamówienie powinniśmy złożyć do godz. 16:00. Warto podkreślić, że zanim produkty trafią do koszyka mamy możliwość sprawdzenia aktualnego czasu dostawy do naszej miejscowości i godziny, do której należy złożyć zamówienie, aby otrzymać produkt na jutro. Wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać swój kod pocztowy.

Jak podkreśla Michał Pawlik, CEO Morele - wszystkie zmiany, które w ubiegłym roku zostały wprowadzone przez firmę, to efekt konsekwentnych dążeń do tego, aby zakupy w Internecie były jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W 2022 roku spółka będzie kontynuować realizację swojej strategii, w której nadrzędnym celem jest ułatwienie zakupów online. Wszystko po to, aby każdy, niezależnie od wieku mógł zgodzić się z claimem towarzyszącym marce - zakupy online to pestka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.