Komunikaty PR

Morele podsumowują rok 2021

2022-02-01  |  13:00
Biuro prasowe

Odświeżenie wizerunku marki, nowe narzędzia ułatwiające zakupy w Internecie, integracja sklepów pod jedną witryną oraz więcej czasu na składanie zamówień z dostawą na jutro - marka Morele podsumowuje działania z ubiegłego roku.

Już na początku 2021 roku Morele zaprezentowały światu swoje odświeżone logo. Zmiana ta nastąpiła po dwudziestu latach, więc jak możemy się domyślać, zaskoczyła nie tylko klientów marki.

- W nowym logo, poza sygnetem, w którym widnieją trzy pomarańczowe kropki symbolizujące morele i nazwę sklepu, dodaliśmy również claim „zakupy online to pestka”. Rebranding, który przeprowadziliśmy przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt oprócz nowego logo i claimu objął także stworzenie nowej platformy komunikacji z klientami - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor ds. marketingu w Morele.

Poza zmianami wizualnymi, które mogą cieszyć oko podczas korzystania z platformy sprzedażowej, marka wprowadziła również szereg nowości, które mają sprawić, że zakupy w Internecie będą jeszcze przyjemniejsze. 

- Podjęte działania, to konsekwentna realizacja strategii, której nadrzędnym celem jest rozwój platformy ułatwiającej zakupy online. Wdrożone w zeszłym roku narzędzia i rozwiązania z pewnością nam w tym pomagają - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.

Usługa Morele max       

W ramach tego pakietu klient, który wykupi abonament na miesiąc, pół roku lub rok (ta opcja wypada najkorzystniej) może skorzystać w czasie jego trwania z nielimitowanej darmowej dostawy na zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Dodatkowo pakiet Morele MAX pozwala na zwrot produktów nawet do 30 dni.

Morele ASK

To nowa platforma, na której znajdziemy odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, których zakupem jesteśmy zainteresowani. Odpowiedzi od posiadaczy danego produktu lub zewnętrznych specjalistów możemy spodziewać się średnio w ciągu godziny. Na platformie internauci oprócz odpowiedzi na pytania znajdą również element rozrywki, ponieważ członkowie społeczności Morele ASK każdego miesiąca rywalizują ze sobą o najlepsze miejsce w rankingu. O ostatecznym wyniku w klasyfikacji decyduje ilość i jakość udzielonych odpowiedzi.

Wszystkie sklepy Grupy Morele pod jednym szyldem

W ubiegłym roku marka Morele podjęła również decyzję o integracji niemal wszystkich należących do niej sklepów: hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl, motoria.pl (w planach integracja sklep-presto.pl). Ich cały asortyment został przeniesiony na platformę morele.net. Rozwiązanie to ma ułatwić zakupy w Internecie poprzez możliwość robienia ich w jednym miejscu w różnych kategoriach. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że platforma sprzedażowa marki Morele łączy ze sobą tradycyjny sklep Internetowy z marketplacem, w którym znajdziemy również oferty od innych sprzedawców. Dzięki czemu mamy w jednym miejscu mamy dostęp do szerokiego asortymentu oraz możliwość porównania cen i wyboru tej najkorzystniejszej.

Zamawiaj z dostawą na jutro

Osoby robiące zakupy w Morele już od dawna mogły korzystać z szybkiej realizacji zamówień. Natomiast w ubiegłym roku marka postanowiła dodatkowo wydłużyć czas na składanie zamówień “na jutro”. Aktualnie warunkiem dostawy zamówienia w kolejnym dniu roboczym w przypadku większości produktów wysyłanych bezpośrednio z magazynu Morele jest złożenie go do godz. 20:00, a dla niektórych lokalizacji nawet do 21:00. Wyjątek stanowią produkty wielkogabarytowe (np. duże AGD) oraz te wysyłane z magazynów dostawców - jeśli chcemy otrzymać je na drugi dzień, to zamówienie powinniśmy złożyć do godz. 16:00. Warto podkreślić, że zanim produkty trafią do koszyka mamy możliwość sprawdzenia aktualnego czasu dostawy do naszej miejscowości i godziny, do której należy złożyć zamówienie, aby otrzymać produkt na jutro. Wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać swój kod pocztowy.

Jak podkreśla Michał Pawlik, CEO Morele - wszystkie zmiany, które w ubiegłym roku zostały wprowadzone przez firmę, to efekt konsekwentnych dążeń do tego, aby zakupy w Internecie były jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W 2022 roku spółka będzie kontynuować realizację swojej strategii, w której nadrzędnym celem jest ułatwienie zakupów online. Wszystko po to, aby każdy, niezależnie od wieku mógł zgodzić się z claimem towarzyszącym marce - zakupy online to pestka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.