Komunikaty PR

Morele podsumowują rok 2021

2022-02-01  |  13:00
Biuro prasowe

Odświeżenie wizerunku marki, nowe narzędzia ułatwiające zakupy w Internecie, integracja sklepów pod jedną witryną oraz więcej czasu na składanie zamówień z dostawą na jutro - marka Morele podsumowuje działania z ubiegłego roku.

Już na początku 2021 roku Morele zaprezentowały światu swoje odświeżone logo. Zmiana ta nastąpiła po dwudziestu latach, więc jak możemy się domyślać, zaskoczyła nie tylko klientów marki.

- W nowym logo, poza sygnetem, w którym widnieją trzy pomarańczowe kropki symbolizujące morele i nazwę sklepu, dodaliśmy również claim „zakupy online to pestka”. Rebranding, który przeprowadziliśmy przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt oprócz nowego logo i claimu objął także stworzenie nowej platformy komunikacji z klientami - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor ds. marketingu w Morele.

Poza zmianami wizualnymi, które mogą cieszyć oko podczas korzystania z platformy sprzedażowej, marka wprowadziła również szereg nowości, które mają sprawić, że zakupy w Internecie będą jeszcze przyjemniejsze. 

- Podjęte działania, to konsekwentna realizacja strategii, której nadrzędnym celem jest rozwój platformy ułatwiającej zakupy online. Wdrożone w zeszłym roku narzędzia i rozwiązania z pewnością nam w tym pomagają - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.

Usługa Morele max       

W ramach tego pakietu klient, który wykupi abonament na miesiąc, pół roku lub rok (ta opcja wypada najkorzystniej) może skorzystać w czasie jego trwania z nielimitowanej darmowej dostawy na zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Dodatkowo pakiet Morele MAX pozwala na zwrot produktów nawet do 30 dni.

Morele ASK

To nowa platforma, na której znajdziemy odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, których zakupem jesteśmy zainteresowani. Odpowiedzi od posiadaczy danego produktu lub zewnętrznych specjalistów możemy spodziewać się średnio w ciągu godziny. Na platformie internauci oprócz odpowiedzi na pytania znajdą również element rozrywki, ponieważ członkowie społeczności Morele ASK każdego miesiąca rywalizują ze sobą o najlepsze miejsce w rankingu. O ostatecznym wyniku w klasyfikacji decyduje ilość i jakość udzielonych odpowiedzi.

Wszystkie sklepy Grupy Morele pod jednym szyldem

W ubiegłym roku marka Morele podjęła również decyzję o integracji niemal wszystkich należących do niej sklepów: hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl, motoria.pl (w planach integracja sklep-presto.pl). Ich cały asortyment został przeniesiony na platformę morele.net. Rozwiązanie to ma ułatwić zakupy w Internecie poprzez możliwość robienia ich w jednym miejscu w różnych kategoriach. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że platforma sprzedażowa marki Morele łączy ze sobą tradycyjny sklep Internetowy z marketplacem, w którym znajdziemy również oferty od innych sprzedawców. Dzięki czemu mamy w jednym miejscu mamy dostęp do szerokiego asortymentu oraz możliwość porównania cen i wyboru tej najkorzystniejszej.

Zamawiaj z dostawą na jutro

Osoby robiące zakupy w Morele już od dawna mogły korzystać z szybkiej realizacji zamówień. Natomiast w ubiegłym roku marka postanowiła dodatkowo wydłużyć czas na składanie zamówień “na jutro”. Aktualnie warunkiem dostawy zamówienia w kolejnym dniu roboczym w przypadku większości produktów wysyłanych bezpośrednio z magazynu Morele jest złożenie go do godz. 20:00, a dla niektórych lokalizacji nawet do 21:00. Wyjątek stanowią produkty wielkogabarytowe (np. duże AGD) oraz te wysyłane z magazynów dostawców - jeśli chcemy otrzymać je na drugi dzień, to zamówienie powinniśmy złożyć do godz. 16:00. Warto podkreślić, że zanim produkty trafią do koszyka mamy możliwość sprawdzenia aktualnego czasu dostawy do naszej miejscowości i godziny, do której należy złożyć zamówienie, aby otrzymać produkt na jutro. Wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać swój kod pocztowy.

Jak podkreśla Michał Pawlik, CEO Morele - wszystkie zmiany, które w ubiegłym roku zostały wprowadzone przez firmę, to efekt konsekwentnych dążeń do tego, aby zakupy w Internecie były jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W 2022 roku spółka będzie kontynuować realizację swojej strategii, w której nadrzędnym celem jest ułatwienie zakupów online. Wszystko po to, aby każdy, niezależnie od wieku mógł zgodzić się z claimem towarzyszącym marce - zakupy online to pestka.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy

Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.

Polityka

Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy

Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.

Handel

W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów

Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.