Morele podsumowują rok 2021

Odświeżenie wizerunku marki, nowe narzędzia ułatwiające zakupy w Internecie, integracja sklepów pod jedną witryną oraz więcej czasu na składanie zamówień z dostawą na jutro - marka Morele podsumowuje działania z ubiegłego roku.
Już na początku 2021 roku Morele zaprezentowały światu swoje odświeżone logo. Zmiana ta nastąpiła po dwudziestu latach, więc jak możemy się domyślać, zaskoczyła nie tylko klientów marki.
- W nowym logo, poza sygnetem, w którym widnieją trzy pomarańczowe kropki symbolizujące morele i nazwę sklepu, dodaliśmy również claim „zakupy online to pestka”. Rebranding, który przeprowadziliśmy przy współpracy z agencją 180heartbeats + Jung v Matt oprócz nowego logo i claimu objął także stworzenie nowej platformy komunikacji z klientami - mówi Wojciech Pawlik, dyrektor ds. marketingu w Morele.
Poza zmianami wizualnymi, które mogą cieszyć oko podczas korzystania z platformy sprzedażowej, marka wprowadziła również szereg nowości, które mają sprawić, że zakupy w Internecie będą jeszcze przyjemniejsze.
- Podjęte działania, to konsekwentna realizacja strategii, której nadrzędnym celem jest rozwój platformy ułatwiającej zakupy online. Wdrożone w zeszłym roku narzędzia i rozwiązania z pewnością nam w tym pomagają - mówi Michał Pawlik, CEO Morele.
Usługa Morele max
W ramach tego pakietu klient, który wykupi abonament na miesiąc, pół roku lub rok (ta opcja wypada najkorzystniej) może skorzystać w czasie jego trwania z nielimitowanej darmowej dostawy na zakupy powyżej 39,99 zł od jednego sprzedawcy. Dodatkowo pakiet Morele MAX pozwala na zwrot produktów nawet do 30 dni.
Morele ASK
To nowa platforma, na której znajdziemy odpowiedzi ekspertów lub innych członków społeczności na nurtujące nas pytania dotyczące produktów, których zakupem jesteśmy zainteresowani. Odpowiedzi od posiadaczy danego produktu lub zewnętrznych specjalistów możemy spodziewać się średnio w ciągu godziny. Na platformie internauci oprócz odpowiedzi na pytania znajdą również element rozrywki, ponieważ członkowie społeczności Morele ASK każdego miesiąca rywalizują ze sobą o najlepsze miejsce w rankingu. O ostatecznym wyniku w klasyfikacji decyduje ilość i jakość udzielonych odpowiedzi.
Wszystkie sklepy Grupy Morele pod jednym szyldem
W ubiegłym roku marka Morele podjęła również decyzję o integracji niemal wszystkich należących do niej sklepów: hulahop.pl, amfora.pl, budujesz.pl, meblujesz.pl, ubieramy.pl, digitalo.pl, motoria.pl (w planach integracja sklep-presto.pl). Ich cały asortyment został przeniesiony na platformę morele.net. Rozwiązanie to ma ułatwić zakupy w Internecie poprzez możliwość robienia ich w jednym miejscu w różnych kategoriach. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że platforma sprzedażowa marki Morele łączy ze sobą tradycyjny sklep Internetowy z marketplacem, w którym znajdziemy również oferty od innych sprzedawców. Dzięki czemu mamy w jednym miejscu mamy dostęp do szerokiego asortymentu oraz możliwość porównania cen i wyboru tej najkorzystniejszej.
Zamawiaj z dostawą na jutro
Osoby robiące zakupy w Morele już od dawna mogły korzystać z szybkiej realizacji zamówień. Natomiast w ubiegłym roku marka postanowiła dodatkowo wydłużyć czas na składanie zamówień “na jutro”. Aktualnie warunkiem dostawy zamówienia w kolejnym dniu roboczym w przypadku większości produktów wysyłanych bezpośrednio z magazynu Morele jest złożenie go do godz. 20:00, a dla niektórych lokalizacji nawet do 21:00. Wyjątek stanowią produkty wielkogabarytowe (np. duże AGD) oraz te wysyłane z magazynów dostawców - jeśli chcemy otrzymać je na drugi dzień, to zamówienie powinniśmy złożyć do godz. 16:00. Warto podkreślić, że zanim produkty trafią do koszyka mamy możliwość sprawdzenia aktualnego czasu dostawy do naszej miejscowości i godziny, do której należy złożyć zamówienie, aby otrzymać produkt na jutro. Wystarczy w odpowiednim miejscu wpisać swój kod pocztowy.
Jak podkreśla Michał Pawlik, CEO Morele - wszystkie zmiany, które w ubiegłym roku zostały wprowadzone przez firmę, to efekt konsekwentnych dążeń do tego, aby zakupy w Internecie były jeszcze prostsze i przyjemniejsze. W 2022 roku spółka będzie kontynuować realizację swojej strategii, w której nadrzędnym celem jest ułatwienie zakupów online. Wszystko po to, aby każdy, niezależnie od wieku mógł zgodzić się z claimem towarzyszącym marce - zakupy online to pestka.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.