Motorola edge 30 neo w promocji z inteligentnym prezentem
7 listopada 2022, Warszawa - motorola edge 30 neo to pierwsze urządzenie w modnych barwach wybranych w ramach długoterminowego partnerstwa Motorola i Pantone. Smartfon sprawia oszałamiające wrażenie zarówno z wyglądu, jak i w dotyku. Każdy, kto kupi tego wyjątkowego smartfona w Play do końca listopada może odebrać w prezencie inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2.
motorola edge 30 neo jest smukła, lekka, elegancka i wyróżnia się pod każdym względem. Moduł aparatu jest otoczony paskiem LED, który rozświetla się informując użytkownika o powiadomieniach.
Urządzenie ma wyświetlacz pOLED o przekątnej 6,28 cala i częstotliwości odświeżania 120 Hz. Dzięki kompaktowym wymiarom smartfon wygodnie leży w dłoni i zapewnia wygodną obsługę ekranu jedną ręką. Ekran oferuje pełnię możliwości, w tym ponad miliard odcieni oraz wrażenia klasy kinowej. Miłośników rozrywki ucieszą dwa duże głośniki stereo z technologią Dolby Atmos.
motorola edge 30 neo umożliwia ładowanie TurboPower™ z mocą 68 W oraz ładowanie bezprzewodowe. Miłośnikom fotografii smartfon dostarcza zaawansowane aparaty w zależności od potrzeb. Aparat główny o wysokiej rozdzielczości 64 MP z optyczną stabilizacją obrazu robi niezwykle ostre zdjęcia w dziennym świetle. System fotograficzny nowego modelu edge dopełnia zaawansowana matryca umożliwiająca robienie zdjęć z trzech fascynujących perspektyw. Aparat przedni o rozdzielczości 32 MP z technologią Quad Pixel robi spektakularne selfie o wysokiej jakości.
motorola edge 30 neo działa z wydajnym procesorem Snapdragon 695 5G. Ten układ pozwala na łączność o wysokiej przepustowości i niskim poziomie opóźnień, eliminując zakłócenia podczas pracy i korzystania z rozrywki. Dzięki temu użytkownicy zyskują płynniejsze działanie gier i strumieniowe odtwarzanie filmów, a także funkcje fotograficzne o profesjonalnej jakości.
motorola edge 30 neo w promocji w Play dostępna jest w dwóch wariantach kolorystycznych - kolorze roku 2022 Pantone Very Peri oraz Black Onyx. Każda z wersji kolorystycznych ma wbudowaną w tylną ściankę dyskretną, barwną próbkę Pantone i umożliwia personalizację telefonu z wykorzystaniem koloru w całym interfejsie użytkownika.
Inteligentny zegar Lenovo Smart Clock 2 posiada 4-calowy, kolorowy ekran wyświetlający wszystko, czego potrzeba w codziennym życiu: godzinę, pogodę, a także zdjęcia. Można nim sterować bez użycia rąk, za pomocą głosu i korzystać z Asystenta Google. Zegar ma również podstawkę ładującą do ładowania bezprzewodowego.
Regulamin oraz szczegóły promocji znajdują się na stronie: https://edge30neo.pl/
Zastrzeżenia prawne
Niektóre funkcje i dane techniczne produktu mogą zależeć od sieci i podlegać dodatkowym warunkom oraz opłatom. Mogą one też ulec zmianie bez powiadomienia. MOTOROLA, stylizowane logo M, MOTO oraz rodzina znaków MOTO są znakami towarowymi firmy Motorola Trademark Holdings, LLC. Android i Google Assistant są znakami towarowymi Google LLC. Dolby, Dolby Atmos oraz symbol podwójnego D są znakami towarowymi firmy Dolby Laboratories Licensing Corporation. Wyprodukowano na licencji Dolby Laboratories. Qualcomm Snapdragon jest produktem Qualcomm Technologies, Inc. i/lub podmiotów zależnych. Qualcomm i Snapdragon są znakami towarowymi Qualcomm Incorporated, zarejestrowanymi w USA i innych krajach. THINKSHIELD jest znakiem towarowym firmy Lenovo. Wszystkie inne znaki towarowe należą do odpowiednich właścicieli. ©2022 Motorola Mobility LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.