Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher
Warszawa, 2 grudnia 2024 r.: Wystartowała świąteczna promocja Motorola, w której zakup wybranych modeli smartfonów z rodziny edge oraz razr premiowany jest wartościowym prezentem. Klienci mogą odebrać słuchawki z serii moto buds lub voucher Moliera2 o wartości nawet 500 złotych. Promocja trwa do końca grudnia.
Każdy klient, który zakupi jeden z biorących udział w świątecznej promocji smartfonów Motorola u wybranych partnerów i w ciągu 14 dni wypełni formularz online, otrzyma w prezencie:
- motorola razr 50 ultra – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 500 złotych;
- motorola razr 50 – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 400 złotych;
- motorola edge 50 ultra – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
- motorola edge 50 pro – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
- motorola edge 50 fusion – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych;
- motorola edge 50 neo – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych.
Świąteczna promocja trwa do 31 grudnia 2024, partnerami akcji są: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik, Sferis, eLenovo.pl, Plus, Play, T-Mobile oraz Orange. Szczegółowe informacje o tym jak skorzystać z promocji oraz regulamin akcji można znaleźć na stronie swiateczna-motorola.pl.
Dodatkowe informacje dla mediów:
- Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/
- Strona promocji świątecznej Motorola i formularz zgłoszeniowy: https://www.swiateczna-motorola.pl/
Nowe partnerstwo DXC Technology i SAP dla szybszego wdrażania innowacji w Polsce
AI w służbie analityki danych: nowe rozwiązania dla firm
Nie lada promocje na chłodzenia Corsair ! Kup AIO 50% taniej.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.