Komunikaty PR

Motorola sypie prezentami. Kup smartfon i odbierz słuchawki lub voucher

2024-12-02  |  12:30
Biuro prasowe

Warszawa, 2 grudnia 2024 r.: Wystartowała świąteczna promocja Motorola, w której zakup wybranych modeli smartfonów z rodziny edge oraz razr premiowany jest wartościowym prezentem. Klienci mogą odebrać słuchawki z serii moto buds lub voucher Moliera2 o wartości nawet 500 złotych. Promocja trwa do końca grudnia.

Każdy klient, który zakupi jeden z biorących udział w świątecznej promocji smartfonów Motorola u wybranych partnerów i w ciągu 14 dni wypełni formularz online, otrzyma w prezencie:

  • motorola razr 50 ultra – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 500 złotych;
  • motorola razr 50 – e-voucher (karta podarunkowa) na zakupy w salonach Moliera2 lub sklepie online moliera2.com o wartości 400 złotych;
  • motorola edge 50 ultra – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
  • motorola edge 50  pro – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds+ o wartości 599 złotych;
  • motorola edge 50 fusion – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych;
  • motorola edge 50 neo – bezprzewodowe słuchawki douszne moto buds o wartości 299 złotych.
     

Świąteczna promocja trwa do 31 grudnia 2024, partnerami akcji są: RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt, x-kom, Neonet, Komputronik, Sferis, eLenovo.pl, Plus, Play, T-Mobile oraz Orange. Szczegółowe informacje o tym jak skorzystać z promocji oraz regulamin akcji można znaleźć na stronie swiateczna-motorola.pl.

Dodatkowe informacje dla mediów:

  • Oficjalna strona marki Motorola: https://www.motorola.com/pl/
  • Strona promocji świątecznej Motorola i formularz zgłoszeniowy: https://www.swiateczna-motorola.pl/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.