Komunikaty PR

Motorola zapowiada smartfony w kolorze roku 2025 Pantone

2024-12-06  |  09:00
Biuro prasowe

Warszawa, 5 grudnia 2023 r.: Dążenie do harmonii przenika każdy aspekt naszego życia. Odnajdujemy ogromną radość w prostych przyjemnościach, a to celebrowanie siebie może przybierać najróżniejsze formy. Niezależnie od tego, czy oddajemy się słodkiemu poczęstunkowi, sezonowej latte, czy spacerom na łonie natury, odprężamy się, kultywując „chwile dla siebie”. Poświęcenie chwili dla nas samych przynosi zadowolenie i przywraca równowagę. Pozwala nam również lepiej dostroić się do otaczającego świata. Jest to inspiracja stojąca za kolorem roku 2025 Pantone - PANTONE® 17-1230 Mocha Mousse. Rozgrzewający brązowy odcień, który nawiązuje do wybornej jakości kakao, czekolady oraz kawy, odwołując się do naszego poczucie komfortu. Smartfony motorola razr 50 ultra i motorola edge 50 neo są zanurzone w tym nawiązującym do mokki odcieniu.

Motorola i Pantone od lat celebrują kolor roku Pantone, który odzwierciedla trendy kulturowe na całym świecie. Wyrafinowany i pełen życia, ale nie pretensjonalny Mocha Mousse, poszerza nasze postrzeganie brązu. Przekształca ten odcień z czegoś zwykłego i przyziemnego w inspirujący oraz luksusowy. Przepełniony subtelną elegancją i wyrafinowaniem, PANTONE 17-1230 Mocha Mousse prezentuje dyskretny, ale gustowny akcent glamour.

Ruben Castano, Vice President of Customer Experience and Design w firmie Motorola, powiedział o tegorocznym kolorze i kontynuacji partnerstwa.

- Mocha Mousse podkreśla wagę delektowania się chwilą i przypomina, aby oddawać się prostym przyjemnościom życia. Mocha Mousse zainspirowała nas również do stworzenia nowej obudowy zawierającej drobinki kawy. Jej ciepła i krzepiąca esencja ucieleśnia zmysłową naturę tego koloru, zachęcając użytkowników do dbania o siebie i sięgania po proste przyjemności.

Smartfon motorola razr 50 ultra, wybrany do reprezentowania Mocha Mousse na całym świecie, jest urządzeniem jednocześnie odważnym i gustownym. Jego kultowa konstrukcja z klapką zapewnia użytkownikom odrobinę nostalgii, jednocześnie będąc formą deklaracji posiadania swojego zdania. Jego ogromny zewnętrzny wyświetlacz pozwala tworzyć i pracować tak dużo lub tak mało, jak tylko chcą. Pozwala na  korzystanie z aparatu w trybie Flex View i uwieczniania przeżyć na przeróżne sposoby. Jest to również błyskawiczne rozwiązanie, gdyż aparat uruchomić można za pomocą prostego ruchu nadgarstka.  Motorola edge 50 neo podąża za tym przykładem dzięki trwałej i harmonijnej konstrukcji – solidnej, ale jednocześnie eleganckiej. To idealne połączenie sztuki i technologii – smartfon zrównoważony, który urzeka i zachwyca.

- Wprowadziliśmy Mocha Mousse do dwóch różnych urządzeń, ponieważ kolor ten jest niezwykle wszechstronny i stylowy. Daje to naszym klientom więcej możliwości nawiązywania kontaktów, wyrażania radości i siebie samych. Jesteśmy niezwykle dumni z produktów dostępnych w kolorze roku 2025 Pantone, a także z naszego długoletniego, strategicznego partnerstwa z Pantone – uzupełnił Ruben Castano.

Oba urządzenia oddają delikatne ciepło i zmysłowość koloru, zachęcając do troski o siebie i czerpania z prostych życiowych przyjemności.

- Coraz silniejszy ruch na rzecz zbliżania się do natury został wyrażony przez Motorolę w urządzeniach, które stworzyli z użyciem koloru roku 2025 Pantone - powiedziała Laurie Pressman, Vice President Instytutu Pantone - Cechujący się organiczną naturą PANTONE 17-1230 Mocha Mousse w artystyczny sposób zbliża do siebie światy wirtualny i fizyczny, dodając intymność oraz zmysłowy wymiar do smartfonów motorola razr 50 ultra, i motorola edge 50 neo, a także wzbogacając nasze codzienne obcowanie z ulubionymi urządzeniami.

Motorola razr 50 ultra i motorola edge 50 neo w kolorze roku 2025 Pantone będą dostępne na wybranych rynkach – zadebiutują także w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie MOVA rozpoczęła świąteczną promocję - flagowe roboty sprzątające nawet 31% tanie Biuro prasowe
2024-12-10 | 17:00

MOVA rozpoczęła świąteczną promocję - flagowe roboty sprzątające nawet 31% tanie

Inteligentne roboty sprzątające MOVA, w tym bestsellerowy model S10 z rekordowym rabatem 31% oraz flagowy P10 Pro Ultra z imponującą siłą ssania 13,000 Pa, są już dostępne w wyjątkowej
IT i technologie Przygotuj się na święta z kolorowymi niezbędnikami od Fresh n Rebel
2024-12-10 | 15:10

Przygotuj się na święta z kolorowymi niezbędnikami od Fresh 'n Rebel

Zapomnij o starych świątecznych skarpetkach i piżamach. W tym sezonie świątecznym marka Fresh 'n Rebel oferuje linię odważnych, kolorowych prezentów, które sprawią, że
IT i technologie Lime kończy sezon w większości polskich miast
2024-12-10 | 11:00

Lime kończy sezon w większości polskich miast

Lime, największa na świecie firma oferująca współdzielone pojazdy elektryczne, podsumowuje kolejny, udany sezon działalności w polskich miastach. E-hulajnogi Lime będą wciąż

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

IMM Szkolenie

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką

Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.

Finanse

Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków

Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.

Handel

Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną

Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.