Komunikaty PR

MSI prezentuje limitowany model laptopa stworzony we współpracy z Mercedes-AMG.

2023-05-30  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

Zorganizowane 30 maja wydarzenie MSIology: Luxury Gaming Experience przyniosło zapowiedź limitowanego laptopa Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport, stworzonego wspólnie przez MSI i Mercedes-AMG.

Współpraca MSI i Mercedes-AMG Motorsport zaowocowała laptopem Stealth 16, łączącym luksus i wysoką wydajność. Kolorystyka Selenite Grey, ekskluzywny romboidalny wzór AMG i obudowa ze stopu magnezu i aluminium z miejsca nasuwają skojarzenia z rasowym wyścigowym autem Mercedes-AMG GT2.

Entuzjaści sportów motorowych będą zachwyceni logo Mercedes-AMG Motorsport na górnej pokrywie, ramce i podwoziu, ale MSI zadbało także, by podzespoły nadążały za wyścigowym charakterem designu. Wyposażony w procesor Intel Core i9 i kartę graficzną z serii NVIDIA RTX 40, a także wyświetlacz OLED 4K 16:10 i zaawansowany system chłodzenia MSI Cooler Boost 5 z dwoma wentylatorami i pięcioma rurkami cieplnymi, Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport gwarantuje niesamowite wrażenia wizualne i zapewnia najwyższy poziom immersji w grach.

W zestawie z Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport znajdują się też specjalnie zaprojektowane akcesoria, podkreślające współpracę między tymi prestiżowymi markami przesuwającymi granice w grach i wyścigach, tj. kolorowe pudełko, mysz, podkładka pod mysz, pendrive USB, etui, pocztówki i opaski na kable, które uzupełniają luksusowe wrażenia.

Wynika ona ze wspólnego zaangażowania obu firm w nieustanne dążenie do perfekcji zarówno w zakresie luksusu, jak i wydajności. „Dla nas luksusowy gaming to coś więcej. To nie tylko granie w gry” - powiedział Eric Kuo, wiceprezes wykonawczy MSI. „Kiedy użytkownicy otwierają pokrywy laptopów MSI, jest to początek luksusowej podróży. Będą zachwyceni najwyższą jakością wykonania i eleganckim designem, podkreślonym luksusową estetyką”.

Podobną filozofią kieruje się Mercedes-AMG Motorsport, dlatego koncern wybrał na swojego partnera właśnie MSI. Jak mówi Christoph Sagemueller, szef Mercedes-AMG Motorsport: „Kluczowe było dla nas znalezienie partnera, który podziela nasze wartości i ambicje. MSI, wiodąca marka w branży technologicznej i gamingu, okazała się idealnym rozwiązaniem. Wykazują silne zaangażowanie w innowacje i pasję do produktów o wysokiej wydajności”.

W drugiej części wydarzenia MSI zaprezentowało swoje zaangażowanie w innowacje poprzez nowe rozwiązania, jak choćby rozkładany inteligentny gładzik wprowadzony niedawno w gamingowym laptopie klasy premium Raider GE78 HX Smart Touchpad. To największy touchpad, jaki kiedykolwiek zastosowano w laptopie, który rewolucjonizuje wrażenia użytkownika, umożliwiając szybki dostęp do często używanych funkcji za pomocą jednego kliknięcia i konfigurowalnych funkcji natychmiastowego dostępu.

Jeśli chodzi o oprogramowanie, MSI zintegrowało AI Artist ze swoimi laptopami, wykorzystując potencjał generatywnej sztucznej inteligencji, by zaproponować bardziej intuicyjny i szybszy sposób generowania fotorealistycznych obrazów bez ryzyka wycieku danych, co jest szczególnie istotne dla twórców.

MSI podsumowało konferencję prasową, podkreślając swoje zaangażowanie w zapewnienie wyjątkowej wydajności w różnorodnej gamie laptopów. Dzięki nowym układom Intel i NVIDIA nawet niedrogie modele do gier, jak Cyborg 15, mogą zapewnić znaczny wzrost osiągów i dwukrotnie większą liczbę klatek na sekundę. Nie mniej ważna jest też estetyka laptopów i integracja takich materiałów, jak stopy magnezu i aluminium, która przyniosło firmie uznanie w postaci 10 prestiżowych nagród Red Dot.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.