Najważniejszy jest NEWS. Nowa odsłona serwisu MMP24
Dzisiaj uruchomiono nową odsłonę serwisu MMP24 – usługi premium, która od niemal 20 lat codziennie dostarcza swoim użytkownikom najświeższych newsów z zakresu marketingu, mediów i reklamy. Portal to odpowiedź na potrzeby marketerów, firm, agencji i domów mediowych, którzy poszukują rzetelnych informacji m.in. o przetargach, działaniach konkurencji czy „przetasowaniach” w branży.
Nowa odsłona MMP24 została wzbogacona o przejrzysty, nowoczesny layout, a także wersję MMP24 Go - czyli uproszczoną formę portalu dla tych, którzy potrzebują zapoznać się z newsami jak najszybciej, np. między spotkaniem z klientem, a prezentacją dla zarządu. Na użytkowników czeka także przydatna funkcjonalność - MMP Data Center - czyli baza danych o przetargach, firmach i osobach, która jest na bieżąco uzupełniana i aktualizowana przez redakcję „Media Marketing Polska”. Codzienny newsletter e-mail z podsumowaniem najważniejszych wydarzeń na rynku to „wisienka na torcie” nowego formatu MMP24.
- MMP24 to serwis premium. Czytają nas największe domy mediowe, agencje, marketerzy, biura reklamy i marketingu stacji telewizyjnych, grup radiowych, wydawców prasowych oraz firmy big tech. Nowa odsłona serwisu to odpowiedź na potrzeby naszych użytkowników, którzy codziennie potrzebują szybkiej i profesjonalnej informacji o rynku lub używają archiwum MMP24 przygotowując się do przetargu, szukając danych o konkurencji czy prowadząc rekrutacje. Wprowadzone zmiany na pewno ułatwią im codzienną pracę - mówi Tomasz Wygnański, redaktor naczelny magazynu "Media Marketing Polska".
Jak zapowiada VFP Communications - wydawca „Media Marketing Polska”, portal zachowa także swoje mocne strony, czyli jakościowe informacje weryfikowane przez specjalistycznych dziennikarzy branżowych. Treści będą skoncentrowane wokół nowego biznesu, przetargów, kampanii, projektów i osób na kluczowych stanowiskach w mediach, marketingu i reklamie. Subskrybenci otrzymają także newsy z zakresu nowych technologii i start-up'ów.
Serwis jest dostępny pod linkiem: www.mmp24.pl
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.