Komunikaty PR

Nanovo rośnie na nowych rynkach w Europie i Azji

2022-10-03  |  10:00
Biuro prasowe
  • Polska firma technologiczna Nanovo realizacjami dla Cinema City, 6thStreet.com oraz Sephora rozszerza swoją obecność na rynkach Europy i Azji.
  • Dzięki współpracy z Cinema City spółka do końca 2022 r. wejdzie na rynki w Wielkiej Brytanii i Izraelu, a w 2023 r. wprowadzi technologie m.in. na Węgry, do Czech i Bułgarii.
  • W ostatnim czasie Nanovo wdrożyło w Dubaju pierwszy phygital store w regionie GCC (Gulf Cooperation Council), a na co dzień poza Polską obsługuje już 20 sklepów Sephora na rynku czeskim.

Nanovo jest polskim liderem w zakresie projektowania i wdrażania rozwiązań dla nowoczesnych formatów smart retail. Spółka wdraża rozwiązania Digital Singage+ oraz format phygital store, w którym łączy doświadczenia zakupowe znane ze świata online (digital) z zakupami w przestrzeni fizycznej (physical).

- Obecność na zagranicznych rynkach to jeden z naszych strategicznych celów, a zawarte w II poł. 2022 r. kontrakty i zamknięte w ostatnim czasie realizacje pokazują, że nie snujemy tych planów na wyrost. Najlepszym przykładem jest rozszerzenie współpracy z Cinema City, w ramach której stajemy się odpowiedzialni za kontekstową dystrybucję treści na ekranach LCD i LED w sieciach kin w kolejnych krajach. Jesteśmy w trakcie fazy pilotażowej, a do końca 2022 r. planujemy pełne wdrożenia w całych sieciach kin w Polsce, Wielkiej Brytanii i Izraelu. W przyszłym roku będziemy kontynuować realizację projektu w Bułgarii, Czechach i na Węgrzech – mówi Piotr Badowski, CEO Nanovo.

Rozwój współpracy Nanovo z Cinema City zbiegł się w czasie z innymi zagranicznymi realizacjami Nanovo. Polska spółka nawiązała partnerstwo technologiczne z 6thStreet.com, jednym z najszybciej rozwijających się e-commerce’ów w regionie GCC. W ramach tej współpracy powstał pierwszy phygital store w Dubaju i w regionie GCC w ogóle.

- Nieustannie patrzymy w przyszłość, poszukujemy przestrzeni do opracowywania i wdrożeń nowych rozwiązań. To nasi klienci, stawiając przed nami realne wyzwania, są najlepszym motorem naszego rozwoju. Wymagania innowacyjnych projektów rezonują z kompetencjami naszego zespołu w obszarach usług projektowo-doradczych, programistycznych oraz doboru i wdrożenia warstwy sprzętowej. Bardzo ważna jest też nasza autorska platforma software’owa SIGNIO, która stanowi realną przewagę konkurencyjną – tłumaczy Dariusz Sobczak, Partner Zarządzający Nanovo.

Wśród realizacji formatu phygital w portfolio Nanovo znajduje się również m.in. projekt i wdrożenie innowacyjnego rozwiązania typu endless aisle – z aplikacją podpisu elektronicznego – w całej sieci placówek stacjonarnych PKO Banku Polskiego.

E-commerce napędzi nowoczesne formaty brick & mortar

Nowe kontrakty na realizację w formacie phygital store potwierdzają kierunek, w którym globalnie zmierza rynek retail. Coraz większy udział w stacjonarnej sprzedaży będą miały sklepy internetowe. Aż 40% biznesu e-commerce w Europie planuje otwarcie sklepu stacjonarnego w ciągu najbliższych 3 lat – to szacunki Tribe Payments. Branża będzie się zmieniać m.in. dlatego, że pandemia przemodelowała oczekiwania konsumentów, którzy co prawda chętnie wracają do sklepów stacjonarnych, ale przyzwyczaili się do zakupów w internecie. Aż 73% klientów chce robić zakupy w modelu omnichannel, a 61% Polaków twierdzi, że woli kupować u sprzedawców, którzy wykorzystują nowe technologie do poprawy doświadczeń klientów – wynika z raportów Adyen.

- Trendy światowe potwierdzają, że format phygital store to recepta na dynamiczny wzrost graczy e-commerce, dla których sam online staje się za ciasny. To też rozwiązanie dla szeroko rozumianego klasycznego handlu detalicznego, który chce podłączyć swoje sklepy stacjonarne do omnichannel. Szybki, wygodny i automatyczny proces obsługi klienta można wprowadzać z powodzeniem w różnych kategoriach. Dane wskazują, że najważniejszymi polami przyszłych zmian będą branże fashion, electronic goods i grocery. Dostrzegamy też duży potencjał w branżach pharma oraz health & beauty. Droga do innowacji i osiągnięcia oczekiwanej z punktu widzenia biznesu efektywności – w zależności od kategorii – co do zasady jest różna. Nie działa tu formuła kopiuj-wklej – mówi Dariusz Sobczak z Nanovo.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI Biuro prasowe
2024-04-26 | 15:00

Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI

Świat goni za AI, prywatne firmy prześcigają się w kolejnych osiągnięciach, a na polskich uczelniach w kwestii edukacji w zakresie sztucznej inteligencji wciąż pozostaje wiele do
IT i technologie Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
2024-04-26 | 13:00

Strategiczna współpraca AWS i Deloitte

AWS (Amazon Web Services) i Deloitte, wiodący dostawca usług consultingowych, zawarły nową wieloletnią umowę o strategicznej współpracy, aby pomóc organizacjom na
IT i technologie Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
2024-04-26 | 10:10

Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO

Firma Zalman zaprezentowała nowe systemy chłodzenia z linii Alpha2. Topowym modelem z tej serii jest Alpha2 36 z niemal 40-centymetrowym radiatorem i trzema wentylatorami. Zalman Alpha2 36 to

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.